Pricewatch gaat hard achteruit.

Pagina: 1
Acties:

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Lieve Adjes,

Ik begrijp dat door misbruik in het verleden enkele resellers hebben gekozen voor het afsluiten van de mogelijkheid om hun prijzen aan te passen in de pricewatch. Ik ga hier niet discussieren over het feit dat dit het principe van de pricewatch hard onderuit haalt maar ik heb wel een paar dingen uit de praktijk.

1. Comptech World staat twee keer in de Database. De tweede keer als Comptechworld met adres www.comptechworld.com. Zie hiervoor de Duron 700 vermelding (f339 en 379).
2. Chicon heeft zijn prijs (alweer de Duron 700) verhoogd.
3. Asco heeft de prijs verlaagd. Beide wijzigingen zou ik ook wel in de pricewatch willen terugzien.
Ik vind het niet meer dan redelijk dat bovengenoemde resellers eventuele prijswijzigingen onmiddellijk zelf invoeren in de pricewatch, aangezien WIJ dat niet meer kunnen. Kunnen daar misschien afspraken over gemaakt worden met die shops?

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Er zijn nog een paar winkels waarvan de naam meerdere keren voor komt in de pricewatch. Misschien dat het eens tijd word voor een grote schoonmaak...

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

De prijzen zijn aangepast en de 2e CTW is verwijderd. Dank voor de tip.

Wanneer er meer van dit soort dingen zijn (liever geen prijsaanpassingen, want dan blijven we bezig) zet dat dan ff in deze thread.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Graag een eenduidige vermelding van artikelen.

Artikelen zoals de fabrikant het heeft naam gegeven, goed bijvoorbeeld is Asus videokaarten.
Gewoon typenummer en niet al die shit vermelden van wat er allemaal in de doos zit, dat is zo op te zoeken en dus overbodig.

Iemand snap? ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Het is inderdaad weer tijd om effe te gaan vegen in de pricewatch. Ik zal eens effe gaan poetsen in de producten en leveranciers.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

He he leuke foto Robin, "aangepast" met Kai's Powergoo? :D

Verwijderd

wtf is Powergoo??
Pricewatch en Shopsurvey is weer schoon trouwens

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 19:19 schreef Robin het volgende:
wtf is Powergoo??
Pricewatch en Shopsurvey is weer schoon trouwens[/quote]Morphprog.

Pagina: 1