[WC] vloeistof kleuren

Pagina: 1
Acties:

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 13:17
Ik ben nog aan het kloten met mijn WC-setup, en nu kreeg ik net een idee.

Nu heb ik hier een vraagje over.

Thuis hebben we een condensdroger, nu dacht ik dat water kan in een strijkijzer, maar zou ik dat ook kunnen gebruiken om mijn waterkoeling te vullen?
Lekker el cheapo, en je kan zoveel verspillen als je wil het water blijft toch gratis uit de droger komen (zolang je maar was hebt om te drogen).

Ook wilde ik een kleurje toevoegen aan mijn koelings-water.
Zou ik dit kunnen doen door waterverf op te lossen, of van die tabletjes waar je paaseitjes mee kunt kleuren (ja ik weet het pasen is al lang voorbij).
Als dit niet zou kunnen waar kan ik mijn water dan een kleurtje mee geven?

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
voor de kleur zou ik gewoon waterwetter gebruiken

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 08:13
Op vrijdag 03 mei 2002 13:19 schreef LoverBoy het volgende:
Ik ben nog aan het kloten met mijn WC-setup, en nu kreeg ik net een idee.

Nu heb ik hier een vraagje over.

Thuis hebben we een condensdroger, nu dacht ik dat water kan in een strijkijzer, maar zou ik dat ook kunnen gebruiken om mijn waterkoeling te vullen?
Lekker el cheapo, en je kan zoveel verspillen als je wil het water blijft toch gratis uit de droger komen (zolang je maar was hebt om te drogen).

Ook wilde ik een kleurje toevoegen aan mijn koelings-water.
Zou ik dit kunnen doen door waterverf op te lossen, of van die tabletjes waar je paaseitjes mee kunt kleuren (ja ik weet het pasen is al lang voorbij).
Als dit niet zou kunnen waar kan ik mijn water dan een kleurtje mee geven?
Ja, dat water wat uit de droger komt is ook demi-water... Let er wel op dat er wel kleine pluisjes in dat water zitten... Die kan je er dus beter nog ff uit filteren... Maar verder is het een goedkope oplossing...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Het water uit die droger is niet helemaal zuiver (smaakt ook :R ) maar er zal waarschijnlijk geen kalk inzitten :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Mighty_Xa4
Waterwetter is rood, lastig verkrijgbaar, en ook nog eens vrij duur.

Ik wil bijvoorbeeld een blauw kleurtje (past mooi bij de blauwe ledjes)

• bobo1on1
Limonade :+

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.

Verwijderd

inkt?

Verwijderd

Waterverf zou toch ook kunnen?
Of ligt dat nou aan mij?

• bobo1on1
Bloed >:) >:)

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

kan je niet zo'n blauw WC blokje nemen, ruikt t ook nog lekker en is hieginies ;)

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

• Mighty_Xa4
Op vrijdag 03 mei 2002 13:29 schreef Emphelator het volgende:
Waterverf zou toch ook kunnen?
Of ligt dat nou aan mij?
Ja dat was ook een vraag, maar heeft dat geen negatieve invloed op m'n water (minder goed koelen of aanslag in m'n koelblok).

Verwijderd

je kan ook , hoe heet dat spul , alcaline ofzo nemen

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 08:13
Op vrijdag 03 mei 2002 13:35 schreef LoverBoy het volgende:

[..]

Ja dat was ook een vraag, maar heeft dat geen negatieve invloed op m'n water (minder goed koelen of aanslag in m'n koelblok).
Ik denk dat je waterverf een beetje als de kalk in water moet zien... Op een bepaald moment merk je er niets van, maar uiteindelijk gaat het toch wel een keer ergens op neerslaan (aanslag)...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• Mighty_Xa4
Op vrijdag 03 mei 2002 13:36 schreef TweakMaster het volgende:
je kan ook , hoe heet dat spul , alcaline ofzo nemen
Dit is toch een soort inkt (bij tekenles gebruikt) als ik het goed heb. Lost dit wel goed op in water?

• Mighty_Xa4
Ik heb al wat in een ander topic gevonden.

Namelijk koelvloeistof toevoegen (ik dacht dat die er maar in 1 kleur was), bij de BP schijnen ze blauwe koelvloeistof te hebben (misschien interessant voor andere geinteresseerden).

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

Epsilon

Op vrijdag 03 mei 2002 13:24 schreef bobo1on1 het volgende:
Het water uit die droger is niet helemaal zuiver (smaakt ook :R ) maar er zal waarschijnlijk geen kalk inzitten :)
heb je welles demiwater geproeft? nou, dat is dus alles behalve lekker. Er zit helemaal geen smaak meer aan. De smaak van water, is de kalk en mineralen die er in zitten die je proeft en niet het water :)

ontopic:
Het beste kan je gewoon bij de drogist een fles demi water halen. Dat is wel helemaal schoon.

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 12:54 schreef LoverBoy het volgende:

[..]

Dit is toch een soort inkt (bij tekenles gebruikt) als ik het goed heb. Lost dit wel goed op in water?
Das tog ecoline :? Ik weet btw niet of dat wel goed oplost.. je hebt wel drie dagen gekleurde vingers als je met dat spul werkt :)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 11:44
loop de gemiddelde basisschool binnen en je kan wat ecoline kopen/krijgen. Of je pakt gewoon wat crepepapier in de gewenste kleur. Dat deed ik op de basisschool ook. Toen was het 'in' om de mooiste kleur te maken in doorzichtige fotorolbusjes. Je hebt ook maar weinig nodig.

Zeker een aanrader. Gewoon een stukkie papier door het water halen en goed uiwringen zodat alle kleurstof eruit is.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Koop aub gewoon Demi water voor minder dan 2 piek per fles bij de drogist of AH ofzo!!!

Ten tweede gebruiken ze op het forum van overclockershideout.com kleurstof voor eten...dat werkt goed en geeft geen aanslag!!!!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

van die balpen inkt patronen kan je ook proberen

dus...

Pagina: 1