Ik heb 2 USB Poorten voor in mijn kast zitten, en die wilde ik dus op mijn mobo aansluiten, nu is dit nogal wazig hoe dat moet worden aangesloten dus ik heb gewoon maar wat geprobeerd. Eerst had ik het precies andersom als op het plaatje hier onder, en toen werkte het niet. Toen heb ik het aangesloten zoals op het plaatje, maar toen werkte maar 1 poort:

dus heb ik 1 kant (de rechter) anders om gedaan. Ik zet de PC aan, Ik denk: Hij doet het, want het lampje naast de USB Header brand. ik kijk ff naar dat lampje, WTF Dat is helemaal geen lampje dat is een gloeiend en rokend onderdeeltje! Dus ik snel de PC uit, en daarna heb ik die USB kabel er maar niet meer aan gedaan, het mobo werkt nog prima! Ik heb geen idee hoe ik dit moet aansluiten. Dit staat op het papiertje wat bij de kast zat:

Sorry voor de gote plaatjes...
en dit bij het moederbord maar daar word je weinig wijzer van:

Dit zijn die kabeltjes:
dus heb ik 1 kant (de rechter) anders om gedaan. Ik zet de PC aan, Ik denk: Hij doet het, want het lampje naast de USB Header brand. ik kijk ff naar dat lampje, WTF Dat is helemaal geen lampje dat is een gloeiend en rokend onderdeeltje! Dus ik snel de PC uit, en daarna heb ik die USB kabel er maar niet meer aan gedaan, het mobo werkt nog prima! Ik heb geen idee hoe ik dit moet aansluiten. Dit staat op het papiertje wat bij de kast zat:
Sorry voor de gote plaatjes...
en dit bij het moederbord maar daar word je weinig wijzer van:
Dit zijn die kabeltjes: