Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

regels opstellen en dan als @ niet naleven..

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 16:06

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
blijkbaar is het leuk om regeltjes op te stellen om ze daarna niet na te leven..

ga je er tegen in krijg je gelijk gezijk

voor de mensen die absoluuut niet begrijpen waar ik het over heb

tverhaaltje gaat zo :

ik (Eendje) was leuk met grum aan het oh'en over fxp en morrowind en weet ik veel wat meer, toen kwamen we aan aantal gb/m wat je maxx was en aangezien het toch niet zo druk was dee ik ff dit:
[12:16] <eendje> - I have FXP'ed 10.46 MB with FlashFXP since 23 Apr 2002 - That's an average of 0.012 KB/s or 1.003 MB/day -
[12:16] <eendje> - I have downloaded 4.27 GB with FlashFXP since 23 Apr 2002 - That's an average of 4.973 KB/s or 419.628 MB/day -
[12:16] <eendje> - I have uploaded 175.71 KB with FlashFXP since 23 Apr 2002 - That's an average of 0 KB/s or 0.016 MB/day -
zowat de enige die aan het lullen waren, waren ik en grum, geen probleem zou je denken... zomer maakt er nog ff een gein opmerking over maar daarna basta..

we lullen vrolijk verder.. totdat ik tochw el een heel mooi nummertje op heb staan en dat graag wil delen met de rest van de wereld
[12:26] * eendje does the riverdance on [ Counting Crows - A Murder of One ]
[12:26] <eendje> ^--- muzieksmaak!
gelijk daarna springt Floris er bovenop met een vreselijk overdreven opmerking..
[12:26] <Floris> [eendje]: laat ik je waarschuwen voor de laatste keer
[12:26] <Floris> GEEN FUCKING SCRIPTS
ik krijg zoiets van wtf? tis maar 1 regeltje

(lange irc discussie, denk wel belangrijk voor het geheel)
[12:26] <eendje> als ik fxpscripot gebruik
[12:26] <eendje> oke
[12:26] <eendje> das te lang
[12:26] <eendje> maar 1 regeltje
[12:27] <eendje> kank het net zogoed tiepen
[12:27] <eendje> en dan mag het ineens wel
[12:27] <eendje> ..
[12:27] <Grum> <Floris> [eendje]: <- alsof dat geen script is
[12:27] <Grum> en dat vind ik VEEL irritanter
[12:27] <eendje> me 2
[12:27] <eendje> irri nickcompletion dingen
komt daarna floris aanzetten met de irc rulez
[12:27] <Floris> [(!notice) ChanServ] #tweakers.net Welcome: Geen kleurtjes, overbodig gescript / geflood svp (away/back msg's en de andere zut vallen daar ook onder) ... Gewoon lief spelen dus :*
zien jullie het al aankomen? floris gebruikt een veel irrier (vind ik, maar dit gaat alleen maar over meningen en niet over zwart/wit goed/slecht) nickcompletionscript..

maar hij vind dat dat niet zo erg is als 1x per week het posten van je mooie muziekje!

en daarna gaat ie nog maar ff zelf irri doen "ik ben op dus ik ben cool en mag lekker irri zijn want ze doen me toch nix nananannanana"
[12:39] <Floris> [-Arshia-]: nee dit is leuk :P
(jammer genoeg zie je hier geen kleur.. maar die nick zit dus in de meest irri kleurtjes die je kan verzinnen)

wat ik hiermee dus wil zeggen... als je regels opstelt lijkt het me niet meer dan logisch dat je als handhaver ervan ook die regels iig een beetje naleeft... en dan niet gaat zeiken over de kleinste "overtreding"

wat vinden jullie ervan?

blup

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Floris zat gewoon fout .. zo doodsimpel is het. (Fijn dat ik gebanned word als ik dat probeer duidelijk te maken)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:41

Destruction

(ex-)Automonteur

imo zaten jullie allebei fout (Floris en Eendje).

Floris omdat hij de regels die hij en de rest v.d crew heeft opgesteld niet nakwam en Eendje omdat hij die regels aan zn laars lapte.

Floris was dus niet fouter bezig dan de topicstarter.. mijn idee : zeg sorry tegen elkaar, laat ze weer op irc en heb het er gewoon niet meer over.. tenminste als de regels dan niet meer overtreden worden..

Maarja, wie ben ik he ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
en nu gaat ie dreigen om mij te bannen, omdat ik zeg doe het dan consiquent (of hoe je dat ook schrijft) en geef iedereen een waarschuwing die kleurtjes gebruikt
[12:45] <eendje> he floris
[12:45] <eendje> moraalridder
[12:45] <eendje> moet je Prenobe nu ook niet ff uitschelden?
[12:45] <eendje> hij doet aan kleurtjes!!!

[12:43] <Prenobe> (RobinVreuls)--> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/484154

[12:47] <Floris> [RobinVreuls]: Beetje dimmen met je kleurtjes ajb :)
je ziet het niet maar prenobe heeft een nick complete script met kleur..

en nu is floris ineens poeslief... wat een naaier :X

blup

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 12:48 schreef Destruction het volgende:
imo zaten jullie allebei fout (Floris en Eendje).

Floris omdat hij de regels die hij en de rest v.d crew heeft opgesteld niet nakwam en Eendje omdat hij die regels aan zn laars lapte.
ik gebruik dat script al eeuwen.. nog NOOOOOOIT problemen op irc gehad.. en nu ineens spontaan zo'n overtrokken reactie.. daar krijg je toch ook zoiets van wtf?

blup

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 03 mei 2002 12:49 schreef eendje het volgende:

[..]

ik gebruik dat script al eeuwen.. nog NOOOOOOIT problemen op irc gehad.. en nu ineens spontaan zo'n overtrokken reactie.. daar krijg je toch ook zoiets van wtf?
Die regels zijn er ook nog niet zo lang, ik kom ook wel (eens) op irc dus ik weet waar ik het over heb.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je snapt het verschil niet tussen een simpel pietluttig script (als /k voor /kick... of een nick-completer) en een script dat allemaal zinloze data output niet?

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 12:51 schreef ACM het volgende:
Je snapt het verschil niet tussen een simpel pietluttig script (als /k voor /kick... of een nick-completer) en een script dat allemaal zinloze data output niet?
heel irc is zinloos.. tis geen forum... en 1 regeltje meer of minder boeit echt niet.. dat fxpgedoe is mischien iets te lang ja, maar dat dee ik op zo'n dood moment dat het toch echt niet zo vreselijk veel boeit itt een moment met 50 actief lullende peeps

blup

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 03 mei 2002 12:51 schreef ACM het volgende:
Een nickcompleter is imo niet nodig.. ik bedoel, de eerste 3/4 letters van de nick [tab] werkt toch ook :?

/k voor /kick maakt het aop'en makkelijker gok ik, dus daar zul je me niet over horen.

• Grum
  • Niet online
ACM: zomer had al commentaar gegeven, daarna komt Floris nog ff nazeiken met als aanleiding een 1 line, hand triggered mp3 script.

Het klopt gewoon niet .. en nee .. tuurlijk had eendje et niet mogen doen .. hij kreeg ook een waarschuwing ervoor.

Wat is de reden dan dat Floris nog eens flink z'n gal erover moet spuwen ? .. ik kan nix zinnigs verzinnen hoor.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 12:54 schreef Grum het volgende:
ACM: zomer had al commentaar gegeven, daarna komt Floris nog ff nazeiken met als aanleiding een 1 line, hand triggered mp3 script.

Het klopt gewoon niet .. en nee .. tuurlijk had eendje et niet mogen doen .. hij kreeg ook een waarschuwing ervoor.

Wat is de reden dan dat Floris nog eens flink z'n gal erover moet spuwen ? .. ik kan nix zinnigs verzinnen hoor.
hier stond nix :X

blup

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 mei 2002 12:52 schreef eendje het volgende:
heel irc is zinloos.. tis geen forum... en 1 regeltje meer of minder boeit echt niet.. dat fxpgedoe is mischien iets te lang ja, maar dat dee ik op zo'n dood moment dat het toch echt niet zo vreselijk veel boeit itt een moment met 50 actief lullende peeps
Als je dat soort overbodige zooi wilt melden, doe dat dan via een private message ofzo. Het boeit niet of er niemand is of niet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Arshia
  • Laatst online: 25-07 19:50
zitten jullie hier nou ook weer te zeuren?

wat heeft het forum te maken met de chat? :?
niemand hier kan je helpen hoor. :?

verder is het een irc kanaal waarover de @jes gaan. Er zijn regels en die worden naar eigen inzicht toegepast.
Er staat in de chanserv notice 'overbodig gescript'
als een van de @jes vindt dat jij je daaraan schuldig hebt gemaakt, heb jij daar maar naar te luisteren.

Als je je eigen regeltjes wilt, maak je maar een eigen kanaal met je eigen regeltjes.

Duidelijk?

kga het niet niet voor de 4e keer herhalen nl.

\o/

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 03 mei 2002 12:53 schreef Destruction het volgende:
Een nickcompleter is imo niet nodig.. ik bedoel, de eerste 3/4 letters van de nick [tab] werkt toch ook :?
Met nickcompleter bedoel ik dat als ik Grum: intik er (Grum)-> komt te staan in het kanaal.
die tab wist ik ook allang, maar dat maakt voor het visuele gedoe niks uit.
Op vrijdag 03 mei 2002 12:54 schreef Grum het volgende:
Ik weet het niet, ik was er niet bij. En weet dus niet hoever jullie gingen (en dus nu het slachtofferrolletje op je nemen) en/of hoeveel te(?) streng Floris was.

Ik ga en kan daar niet over oordelen.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 12:55 schreef Arshia het volgende:
zitten jullie hier nou ook weer te zeuren?

wat heeft het forum te maken met de chat? :?
niemand hier kan je helpen hoor. :?

verder is het een irc kanaal waarover de @jes gaan. Er zijn regels en die worden naar eigen inzicht toegepast.
Er staat in de chanserv notice 'overbodig gescript'
als een van de @jes vindt dat jij je daaraan schuldig hebt gemaakt, heb jij daar maar naar te luisteren.

Als je je eigen regeltjes wilt, maak je maar een eigen kanaal met je eigen regeltjes.

Duidelijk?

kga het niet niet voor de 4e keer herhalen nl.
regels prima.. ik weet donders goedwaarom je geen kleur en onzinnige scripts mag gebruiken

even een voorbeeldje:
[11:37] * BasieP listens to Dropkick Murphy's - 10 Years Of Service (in stereo, 128kbps, 44kHz, 2m45s)
[11:37] <BasieP> ik moet ook maar is gaan eten
[11:37] <BasieP> <TheSnake> hoeveel heb jij?
[11:38] * BasieP listens to Dropkick Murphy's - Cadence To Arms (in stereo, 128kbps, 44kHz, 1m48s)
[11:38] <TheSnake> Do Or Die
[11:38] <TheSnake> .:MP3:. [ Dropkick Murphys - Do or Die ] [ 128kbps ] [ 37s of 1m50s ]
[11:38] <TheSnake> heel die cd..
[11:38] <TheSnake> nothing more nothing less :)
[11:38] * BasieP listens to Dropkick Murphy's - Do or Die (in stereo, 128kbps, 44kHz, 1m50s)
[11:38] <BasieP> dan heb ik iets meer denk ik
[11:38] <BasieP> hoeveel nummers?
[11:38] <BasieP> 27 i've got
[11:38] <TheSnake> 16
[11:39] *** Speedener is now known as Speedener|Ete
[11:39] * BasieP listens to Dropkick Murphy's - Four Dead Cheerleaders (in stereo, 128kbps, 44kHz, 3m30s)
[11:39] <BasieP> wel tof met die doedelzak ertussendoor
[11:39] <TheSnake> jah :)
[11:39] <TheSnake> .:MP3:. [ Dropkick Murphys - Get Up ] [ 128kbps ] [ 3s of 2m6s ]
[11:39] * BasieP listens to Dropkick Murphy's - Irish Drinking Song (in stereo, 128kbps, 44kHz, 1m57s)
[11:40] <BasieP> drinky drinky drinky drinky drinky drinky fine, drinky drinky drinky drinky drinky drinky fine!
dat is gewoon kut duidelijk
[11:55] * Lampie|scripttest Pulls Out His Berreta And Starts Shooting Cybertje's KneeCaps!
[11:55] <Cybertje> alweer
[11:55] * BOOTZ slaps Lampie|scripttest around the channel with a very big Unix manual
[11:55] <Cybertje> alweer :D
[11:55] * Lampie|scripttest Grabs His Desert Eagle And Aimes @ BOOTZ's Head. !Blam! Go FInd It BaBy!
[11:55] <Cybertje> ROFL
[11:55] * eendje mept BOOTZ met een hele grote tank
[11:55] * Lampie|scripttest Lock And Loads His M60 And Starts Firing his 100 Bullet Clip @ Cybertje. U Wont Dodge This One Bitch!
[11:56] * BOOTZ inflicted mortal damage upon Lampie|scripttest with the Shock Rifle
[11:56] * Negotiator geeft lampje, BOOTZ en eendje alledrie een fopspeen en stuurt ze naar de poppenhoek
[11:56] <Cybertje> *Cybertje fires a 500 double shot
[11:56] <eendje> Negotiator ik doe nixs!
[11:56] * BOOTZ throws a big pie in Negotiator's face
[11:56] <eendje> ik ben onschuldig!
[11:56] <BOOTZ> :P
[11:56] <Cybertje> LOL dit
[11:56] <eendje> ich habbe es nich gewuwst
[11:56] * Lampie|scripttest Grabs His FlashBang And Trows It At BOOTZ! Boom! Argg, I'm Blinded BOOTZ Yells! Now Lampie|scripttest Steals All BOOTZ's HE Nades And Pulls All The Pins Out And Put's Them In BOOTZ's Pants, Noooooo00000OOOOOOO()()()()MMM!!!!
dit gebeurde in #tweakers.net!!! lijkt me veel irritanter dan mijn ene regeltje..
maar dat word gewoon getolereerd.. dat irriteerd mij.. wees dan consiquent..

blup

• Grum
  • Niet online
Na wat gemor in et kanaal werd ik gebanned .. hier et verhaal:
Msg aan BrZ die me bande:

[12:41:03] -> *brz* en graag nu de speficieke reden
[12:41:15] -> *brz* specifieke :D

[12:42:13] <BrZ> om dat ik je zat ben sim-pel
[12:43:04] <Grum> en nu een goede reden
[12:43:36] <Grum> dat der een policy is .. mooi .. dat de admins em zelf niet handhaven ... best
[12:43:51] <Grum> maar dan moet er geen gezeik komen op users terwijl et zelf niet word gedaan
[12:43:58] <BrZ> moet ik me aan jou verantwoorden dan? jij loopt loos te zeiken, ik heb daar geen zin in... je mag zelf ook zel even na denken waar de grens ligt...
[12:44:15] <Grum> en waar ligt de grens dan ?
[12:44:37] <BrZ> moet die echt specifiek opgegeven worden? beeetje zelf nadenken mag ook wel hoor...
[12:44:48] <Grum> ' [insoft]: ' valt niet onder 'overbodig' gescript ?
[12:44:48] <BrZ> maar in het algemeen: nick completers boeien niet
[12:45:23] <Grum> 1x terwijl ik alleen met eendje aant praten ben en der voor de rest niemand is een 3 lijns script runnen .. daarna een waarschuwing krijgen van zomer
[12:45:39] <BrZ> mja, en dus?
[12:45:39] <Grum> en DAARNA nog es een zeikende admin die pas zeikt na een mp3 regeltje wat ie zelf ook zo vaak gebruikt ?
[12:45:41] <Grum> klopt dat dan ?
[12:46:22] <Grum> en daarnaast zelf ook een belachelijk 'nick completion' script heeft
[12:46:24] <BrZ> 1 mp3 regel, als het niet de hele tijd gebruikt word enzo, daar zou ik zelf neit zo snel op kicken nee...
[12:46:35] <Grum> ik haat die regels ook
[12:46:42] <Grum> maar als je et met de hand triggerd
[12:46:51] <Grum> niet automatisch doet .. wat is der da nvoor reden om op te zeiken ?
[12:46:58] <Grum> zeker omdat ik et floris een paar keer per avond zie doen
[12:47:49] <Grum> Floris zat gewoon fout
[12:47:50] <Grum> simpel
[12:48:45] <BrZ> tja... over dat 3 regelige script, dat daar iets van gezegd werd, ok, dat vind ik neit meer dan logisch, maar misschien was dat van die mp3 wat overdreven jah... maar jouw "gezeik" over die nickcompleters ook... ;)
[12:49:07] <Grum> ban floris dan ook ?
[12:49:25] <Grum> 'nee want dat is een admin' ..
[12:49:27] <BrZ> daarvoor heb ik jou niet geband...
[12:49:37] <Grum> wrom dan wel ?
[12:49:45] <Grum> 'omdat je me zat bent sim-pel'
[12:49:53] <BrZ> maar als je mensen zoals insoft gaat afzeieken op hun nickcompleters dan vind ik dat je wat tever gaat
[12:50:06] <Grum> ik zeek z'n completer af .. niet de persoon
[12:50:24] <Grum> [12:39:59] <Grum> je stinkende completer werkt niet eens
[12:50:35] <Grum> bijvoegelijk voornaamwoord bij 'completer' toch ?
[12:50:49] <Grum> of is insoft en 'je' EN 'completer' ?
[12:50:52] <BrZ> boeie, je begint opeens iets af te zeiken wat buiten de discussie valt...
[12:50:56] <Grum> en wat is der mis met de tabknop ???
[12:51:03] <Grum> BrZ: nou en ?
[12:51:16] <Grum> alset buiten de discussie valt is et dus des te minder reden om me te bannen
[12:51:30] <Grum> dus als der nu iemand binnen komt .. zegt wat 'offtopics' en iets wat commentaar is ban je em ???
[12:51:44] <BrZ> als iemand opeens iets af begint te zeieken wel ja
[12:51:55] <BrZ> (kutwoord zeg ;))
[12:51:58] <Grum> ah dus ik mag niet meer zeiken op iets ??
[12:52:09] <Grum> mag ik dan een lading ban suggesties doen ?
[12:52:14] <BrZ> ligt eraan wat :)
[12:52:44] <Grum> of dus ik mag over got zeiken ? of over me hardware ? maar als ik over een script zeik mag et ineens niet ??????
[12:53:05] <Grum> en ow wat is 'stinkende' een enorme harde opmerking .. denk toch zeker wel dattie een trauma heeft nuy
[12:53:07] <Grum> -y
[12:53:12] <Grum> +:D (multiple times)
[12:53:21] <BrZ> als diegene er neit van gedient is vind ik het nit kunnen nee
[12:53:56] <Grum> onze insoft is een enorme meeloper (Daarnaast pim fortyun fan - ow ban me niet voor deze offtopic opmerking >:)) en zeikt zelf altijd over alles
[12:56:09] <BrZ> maar ik heb ff een idee.. ik haal je ban eraf, en we gaan deze discussie in dat LA topic houden? k? :)
[12:56:56] <Grum> ban weg .. graag ... verder praten ? .. heeft weinig nut .. ik merk dat je al weinig meer te melden hebt :D

Btw ... no offence insoft .. je was een mooie illustratie >:)

• Arshia
Op vrijdag 03 mei 2002 12:58 schreef eendje het volgende:

[..]

regels prima.. ik weet donders goedwaarom je geen kleur en onzinnige scripts mag gebruiken

even een voorbeeldje:
[..]

dat is gewoon kut duidelijk
[..]

dit gebeurde in #tweakers.net!!! lijkt me veel irritanter dan mijn ene regeltje..
maar dat word gewoon getolereerd.. dat irriteerd mij.. wees dan consiquent..
en weet jij toevallig ook hoeveel @jes aanwezig waren op dat moment? :)
Ze kunnen ook even weg zijn of het niet gezien hebben.

Zoals ik al zei, het ligt aan de @jes.
voor de 4e keer!

\o/

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 03 mei 2002 13:05 schreef Arshia het volgende:
:X :X
[11:56] * Negotiator geeft lampje, BOOTZ en eendje alledrie een fopspeen en stuurt ze naar de poppenhoek
Lijkt me dan toch wel dat er iemand was en et zag.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:31
het was natuurlijk allang bekend dat op dat IRCchannel gewoon een aantal machtsgeile personen rondlopen die het leuk vinden om mensen te kicken en te bannen enzo.

Gewoon een beetje spelen met mensen die gewoon wat willen chatten en als iemand dan boos wordt dan worden ze gekickt/gebant wegens gescheld.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 13:05 schreef Arshia het volgende:

[..]

en weet jij toevallig ook hoeveel @jes aanwezig waren op dat moment? :)

Zoals ik al zei, het ligt aan de @jes.
voor de 4e keer!
meneer negro ehm :X negotiator (oid ;) was er

blup

• Grum
  • Niet online
Ik heb net een waardevolle les geleerd:

Je wordt gebanned als je aan de onderstaande voorwaardes voldoet:

1/ je zeikt op iemands script (of een stukje er ervan)
2/ die 'iemand' barst in huilen uit

Je mag dus wel iemand persoonlijk de grond in boren zonder dat je iets als tegen actie kan verwachten.

:+

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
les 3 nickcompletion mag!
[13:12] <BrZ> eendje >> als je dat irri vind... dan ga je maar weg, nickcompletions zijn toegetsaan... dus tja... ;)
stay tuned for more action and adventure in this episode of got IRC

blup

• Arshia
Op vrijdag 03 mei 2002 13:08 schreef eendje het volgende:

[..]

meneer negro ehm :X negotiator (oid ;) was er
goh dat was er eentje..
en misschien vond hij een opmerkinkje ook wel genoeg :?

zoals ik net al zei en ik zeg het nu voor de 5e keer...
het ligt aan de @jes, en hoe zij de regeltjes hanteren...

hoeveel keer moet ik het nog zeggen voordat het tot je doordringt?

\o/

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 03 mei 2002 13:11 schreef Grum het volgende:
Ik heb net een waardevolle les geleerd:

Je wordt gebanned als je aan de onderstaande voorwaardes voldoet:

1/ je zeikt op iemands script (of een stukje er ervan)
2/ die 'iemand' barst in huilen uit

Je mag dus wel iemand persoonlijk de grond in boren zonder dat je iets als tegen actie kan verwachten.

:+
Bekijk het nou eens van de andere kant.
De adjes doen hun best om het kanaal schoon te houden en worden dan als dank hier nog eens afgezeken ook.

Als je op het randje van de regels handelt dan heb je de ene keer pech en de andere keer geluk.

Zelfs al zou je iemand betalen om daar adje uit te hangen dan krijg je geen garanties dat dat altijd even consequent gebeurt.

Who is John Galt?

Verwijderd

Grum en eendje zijn gewoon beide buitengewoon childisch en triest bezig. Blijkbaar is het normaal om ontzettend te gaan mierenneuken over anarchie en machtsmisbruik als er iets gezegd wordt van een scriptje. So it be.

Kan hier nu een slot op, zodat we verder kunnen met wat belangrijkere dingen? Dit is namelijk 100% tijdsverspilling aan een stel kleuters.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 13:17 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Grum en eendje zijn gewoon beide buitengewoon childisch en triest bezig. Blijkbaar is het normaal om ontzettend te gaan mierenneuken over anarchie en machtsmisbruik als er iets gezegd wordt van een scriptje. So it be.

Kan hier nu een slot op, zodat we verder kunnen met wat belangrijkere dingen? Dit is namelijk 100% tijdsverspilling aan een stel kleuters.
tgaat erom dat het gewoon zwaar debiel is dat je als user niet eens wat mag zeggen zonder gelijk afgezeken te worden, terwijl 10 min later het ineens van een andere user wel getolereerd word.. daar word ik kinderachtig van ja

blup

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Vergeet niet dat ook @-tjes geheugen hebben.
Als je elke keer het randje opzoekt zullen ze een keer vinden dat je te ver gaat, ook al is de 'overtreding' op dat moment niet eens zo heel ernstig.

Ik zeg en weet overigens niet of dit nu het geval is, maar jullie klagen nu voor deze ene keer, terwijl de @ misschien de ban wel plaatste omdat dit de zoveelste keer was dat je (te?) ver ging.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:00

BrZ

Op vrijdag 03 mei 2002 13:14 schreef eendje het volgende:
les 3 nickcompletion mag!
[..]

stay tuned for more action and adventure in this episode of got IRC
Een beetje nadenken over hoe ver je ermee kan gaan mag je zelf wel doen he? |:(

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
naja zeg! ik doe zelf maar een nickcompletion script! om te laten zien hoe irri! word ik gebanned.. wat een diep trieste lui zeg!

blup

• BrZ

BrZ

Op vrijdag 03 mei 2002 13:22 schreef eendje het volgende:
naja zeg! ik doe zelf maar een nickcompletion script! om te laten zien hoe irri! word ik gebanned.. wat een diep trieste lui zeg!
Kom op zeg, dat kan je toch verwachten met wat jij deed? |:(

Er word wat van gezegd, en je gaat door... doei eendje!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Toevoeging: nickcompletion script met 3 kleuren en irritante tekens...

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 13:22 schreef BrZ het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat kan je toch verwachten met wat jij deed? |:(

Er word wat van gezegd, en je gaat door... doei eendje!
machtsmisbruik! discriminatie!

blup

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

:D
Leuk gezegd, als je er irri mee gaat doen dan wordt je geband.

Who is John Galt?

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Jezus wat kunnen jullie ongelovelijk overdrijven zeg :r

Ik geef een laatste waarschuwing aan eendje omdat hij al eerder waarschuwingen heeft gehad van anderen, waaronder Negotiator en zomer. Ik ben dus de brenger van het slechte nieuws, nouja kan gebeuren, misschien is het slim om dan eens na te denken waarom dat nieuws wordt gebracht en naar je eigen handelen te kijken...

Ondertussen wordt ik voor van alles en nog wat uitgemaakt door 2 mensen die hun uiterste best doen om zo veel mogelijk bloed onder de nagels vandaan te halen. Leuk dat je je best doet, maar kan je je tijd niet in iets nuttigers stoppen ofzo? (Ga langs de deuren om geld op te halen voor het kankerfonds ofzo, dat heeft nog een maatschappelijke waarde...)

Het enige dat ik er van zeggen kan is dat ik van dit gezeik zo moe wordt, we doen verdomme ons best om het leuk te houden voor de meeste mensen, dat betekend eenvoudigweg dat anderen soms een tik op de vingers krijgen, nou woei, wat erg. De wereld vergaat niet als je een waarschuwing krijgt hoor. :z

Bericht hierboven

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[13:19] <eendje> ¡!¡veldmuis!¡! machtsgeilmannetje :X
:(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 13:23 schreef Duncan het volgende:

[..]

:(
en dan zie je de kleuren nog niet eens.. :P

• BrZ

BrZ

Op vrijdag 03 mei 2002 13:23 schreef eendje het volgende:

[..]

Eendje, laat ik het bij deze heel bot zeggen... flikker op...

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 13:25 schreef BrZ het volgende:

[..]

Eendje, laat ik het bij deze heel bot zeggen... flikker op...
tssss

blup

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op vrijdag 03 mei 2002 13:23 schreef eendje het volgende:

[..]

Als je je wilt gedragen als een stuk aangeschoten wild, ga dan in het bos lopen om 7:00 op zondagochtend, ik weet nog wel een paar plaatsen waar je flink hagel kunt vangen hoor... :Z :z

Bericht hierboven

• BrZ

BrZ

Op vrijdag 03 mei 2002 13:25 schreef eendje het volgende:

[..]

tssss
Ja sorry hoor, maar had je dan ook maar iets anders verwacht dan een KB ???

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 13:26 schreef Floris het volgende:

[..]

Als je je wilt gedragen als een stuk aangeschoten wild, ga dan in het bos lopen om 7:00 op zondagochtend, ik weet nog wel een paar plaatsen waar je flink hagel kunt vangen hoor... :Z :z
kword hier zelfs bedreigt! de brutaliteit! lig ik op de grond schoppen ze nog ff na

blup

• Grum
  • Niet online
Blijkbaar komt door vriendjes politiek een T.net Crew persoon wel weg met een directe flame ...

Hou je es in man ... :r

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 13:27 schreef Grum het volgende:
Blijkbaar komt door vriendjes politiek een T.net Crew persoon wel weg met een directe flame ...

en als je er wat van zegt.. of terug doet hoppa perm ban..

blup

• Floor-is

Floor-is

5.2

[12:39] <Floris> [-Arshia-]: nee dit is leuk
Dat zei ik toen ik had aangeven even te testen met de nickcompletion, ik heb het welgeteld 1 keer gebruikt en in overleg, is dat dan ter zake doendend? Niet echt he?

Bericht hierboven

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Mag ik je erop wijzen dat T.NET van het T.NET MT is :? Zij bepalen wat hier gebeurt.. zij hebben hier hun werk in gezet.. en dat waardeer ik.

Het lijkt mij dat deze zaak over is en het topic dicht kan :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
ik vind dit best wel mierenneukerig maar begrijpelijk

als ik op zo'n manier gebanned word zou ik ze ook proberen duidelijk te maken dat er iets niet klopt

Of gewoon zelf een nickcompleter bouwen:

<<>>>***#><<D*# $nick #*#@*(#%@)%# >>>>> $txt

klaar, nickcompleters zijn eenmaal toegestaan, toch ? :P

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 13:28 schreef RedHat het volgende:
ik vind dit best wel mierenneukerig maar begrijpelijk

als ik op zo'n manier gebanned word zou ik ze ook proberen duidelijk te maken dat er iets niet klopt

Of gewoon zelf een nickcompleter bouwen:

<<>>>***#><<D*# $nick #*#@*(#%@)%# >>>>> $txt

klaar, nickcompleters zijn eenmaal toegestaan, toch ? :P
Jij zit waarschijnlijk niet in het kanaal, anders had je ook wel gezien dat die twee mensen puur voor het bloed onder iedereens nagels gaan.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op vrijdag 03 mei 2002 13:26 schreef eendje het volgende:

[..]

kword hier zelfs bedreigt! de brutaliteit! lig ik op de grond schoppen ze nog ff na
Weet je wat? Ik zet de draad wel op slot, dan hoef je het ook niet meer verkeerd op te vatten en dan hoef ik het ook niet meer aan te horen.

Let wel: Mail wordt niet op prijs gesteld, ICQ ook niet en een nieuw topic zal resulteren in een OW

Bericht hierboven

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 13:30 schreef Floris het volgende:

[..]

Weet je wat? Ik zet de draad wel op slot, dan hoef je het ook niet meer verkeerd op te vatten en dan hoef ik het ook niet meer aan te horen.

Let wel: Mail wordt niet op prijs gesteld, ICQ ook niet en een nieuw topic zal resulteren in een OW
doofpot anyone? :X

blup

• Floor-is

Floor-is

5.2

Verbeter de wereld, begin bij jezelf? Niet bekend?

Bericht hierboven

• Grum
  • Niet online
Ach .. eendje heeft nu een ban omdat ie een nickcompleter gebruikte die ruim binnen de maat was (vergeleken met de rest van de mensen) .. dus et gaat weer nergens over.

• Grum
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 13:30 schreef Floris het volgende:

[..]

Verbeter de wereld, begin bij jezelf? Niet bekend?
Leef naar je eigen regels dan.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op vrijdag 03 mei 2002 13:30 schreef eendje het volgende:

[..]

doofpot anyone? :X
Misschien maar beter om er mee te stoppen voor je eigen bestwil misschien?

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.