blijkbaar is het leuk om regeltjes op te stellen om ze daarna niet na te leven..
ga je er tegen in krijg je gelijk gezijk
voor de mensen die absoluuut niet begrijpen waar ik het over heb
tverhaaltje gaat zo :
ik (Eendje) was leuk met grum aan het oh'en over fxp en morrowind en weet ik veel wat meer, toen kwamen we aan aantal gb/m wat je maxx was en aangezien het toch niet zo druk was dee ik ff dit:
we lullen vrolijk verder.. totdat ik tochw el een heel mooi nummertje op heb staan en dat graag wil delen met de rest van de wereld
(lange irc discussie, denk wel belangrijk voor het geheel)
maar hij vind dat dat niet zo erg is als 1x per week het posten van je mooie muziekje!
en daarna gaat ie nog maar ff zelf irri doen "ik ben op dus ik ben cool en mag lekker irri zijn want ze doen me toch nix nananannanana"
wat ik hiermee dus wil zeggen... als je regels opstelt lijkt het me niet meer dan logisch dat je als handhaver ervan ook die regels iig een beetje naleeft... en dan niet gaat zeiken over de kleinste "overtreding"
wat vinden jullie ervan?
ga je er tegen in krijg je gelijk gezijk
voor de mensen die absoluuut niet begrijpen waar ik het over heb
tverhaaltje gaat zo :
ik (Eendje) was leuk met grum aan het oh'en over fxp en morrowind en weet ik veel wat meer, toen kwamen we aan aantal gb/m wat je maxx was en aangezien het toch niet zo druk was dee ik ff dit:
zowat de enige die aan het lullen waren, waren ik en grum, geen probleem zou je denken... zomer maakt er nog ff een gein opmerking over maar daarna basta..[12:16] <eendje> - I have FXP'ed 10.46 MB with FlashFXP since 23 Apr 2002 - That's an average of 0.012 KB/s or 1.003 MB/day -
[12:16] <eendje> - I have downloaded 4.27 GB with FlashFXP since 23 Apr 2002 - That's an average of 4.973 KB/s or 419.628 MB/day -
[12:16] <eendje> - I have uploaded 175.71 KB with FlashFXP since 23 Apr 2002 - That's an average of 0 KB/s or 0.016 MB/day -
we lullen vrolijk verder.. totdat ik tochw el een heel mooi nummertje op heb staan en dat graag wil delen met de rest van de wereld
gelijk daarna springt Floris er bovenop met een vreselijk overdreven opmerking..[12:26] * eendje does the riverdance on [ Counting Crows - A Murder of One ]
[12:26] <eendje> ^--- muzieksmaak!
ik krijg zoiets van wtf? tis maar 1 regeltje[12:26] <Floris> [eendje]: laat ik je waarschuwen voor de laatste keer
[12:26] <Floris> GEEN FUCKING SCRIPTS
(lange irc discussie, denk wel belangrijk voor het geheel)
komt daarna floris aanzetten met de irc rulez[12:26] <eendje> als ik fxpscripot gebruik
[12:26] <eendje> oke
[12:26] <eendje> das te lang
[12:26] <eendje> maar 1 regeltje
[12:27] <eendje> kank het net zogoed tiepen
[12:27] <eendje> en dan mag het ineens wel
[12:27] <eendje> ..
[12:27] <Grum> <Floris> [eendje]: <- alsof dat geen script is
[12:27] <Grum> en dat vind ik VEEL irritanter
[12:27] <eendje> me 2
[12:27] <eendje> irri nickcompletion dingen
zien jullie het al aankomen? floris gebruikt een veel irrier (vind ik, maar dit gaat alleen maar over meningen en niet over zwart/wit goed/slecht) nickcompletionscript..[12:27] <Floris> [(!notice) ChanServ] #tweakers.net Welcome: Geen kleurtjes, overbodig gescript / geflood svp (away/back msg's en de andere zut vallen daar ook onder) ... Gewoon lief spelen dus
maar hij vind dat dat niet zo erg is als 1x per week het posten van je mooie muziekje!
en daarna gaat ie nog maar ff zelf irri doen "ik ben op dus ik ben cool en mag lekker irri zijn want ze doen me toch nix nananannanana"
(jammer genoeg zie je hier geen kleur.. maar die nick zit dus in de meest irri kleurtjes die je kan verzinnen)[12:39] <Floris> [-Arshia-]: nee dit is leuk
wat ik hiermee dus wil zeggen... als je regels opstelt lijkt het me niet meer dan logisch dat je als handhaver ervan ook die regels iig een beetje naleeft... en dan niet gaat zeiken over de kleinste "overtreding"
wat vinden jullie ervan?
blup