Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Een gummetje; ff gummen troep wegblazen et voila... niet te zacht gummetje pakken...
En de cooler verwijderen?? bij mij is gewoon op die beugel drukken en naar voren duwen zodat die vd socket afklikt en dan de cooler optillen.. vind ut niet zo moeilijk moet ik zeggen
En de cooler verwijderen?? bij mij is gewoon op die beugel drukken en naar voren duwen zodat die vd socket afklikt en dan de cooler optillen.. vind ut niet zo moeilijk moet ik zeggen
toen ik mijn cooler 1ste keer opzette heb ik mobo een paar flinke krassen bezorgd !!! maar gelukkig geen leidingen doorgemept ! dus mobo is nog ok maar halen jullie ook de mobo uit kast of laat je hem zittten ??
als je de cooler weer op klikt schamp je dan niet (bijna) het moederbord ???
kast??? gewoon een antistatisch schuimvel met een mobo erop..... 
...zijn er meer mensen die geen kast hebben???
...zijn er meer mensen die geen kast hebben???
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
gewoon ff 1 kant van je koeler losmaken dan de andere clip en omhoog liften, easy go
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 11:56 schreef ronaz het volgende:
...zijn er meer mensen die geen kast hebben???[/quote]Teveel geld neergelelgd voor je MoBo?
...zijn er meer mensen die geen kast hebben???[/quote]Teveel geld neergelelgd voor je MoBo?
Pagina: 1