[divx] Scramble in divx

Pagina: 1
Acties:

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij een divx die ik heb, verschijnt ergens in het midden een soort van ruis, met allemaal vel gekleurde blokken. Subviewer loopt vast, Divx player ook, het is alleen met Media Player te zien (die ruis dan).
Een kennis van mij heeft dezelfde film, maar zonder ruis. Ik gebruik de nieuwste divx codecs. OS is WinXp Pro en voor de rest staan mijn specs in mijn signature.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? :?

Verwijderd

Heeft die kennis een copie van die film? Heb je jou film al bij hem geprobeerd?
Optie is misschien om met VirtualDub het stukje met ruis eruit te knippen. Mits het een klein stukje is natuurlijk.

Verwijderd

moved V&B >> AVH

volgens mij is dit gewoon een compressiefoutje in je divx, heb ik ook wel eens last van.

• hereweare67893
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 12:37 schreef jw.oosting het volgende:
Heeft die kennis een copie van die film? Heb je jou film al bij hem geprobeerd?
Optie is misschien om met VirtualDub het stukje met ruis eruit te knippen. Mits het een klein stukje is natuurlijk.
Het is een stukje van 10 minuten... :{ Nou ja, dan zit er maar een ding op... In ieder geval bedankt voor jullie hulp :)

• hereweare67893
  • Niet online
Een 'kennis' >:) heeft me ff een programma gegeven wat ik moest draaien: DivFix.

Nadat ik een error check had gedaan, en de database gerebuilt had, doet de film het nu weer perfect.
Ik meld het nu nog even, zodat anderen die dit probleem hebben/hadden/zullen krijgen, een oplossing kunnen vinden. :)