Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Verwijderd
Quadrature heeft iets met kwadraat of 4 te maken. Ik zoek het ff op. Nee sorry niks gevonden.
Nog wat: de stem heeft gebruikt 2 geluidsgolven. Maybe heeftgebruikt dat Quadrature dan 4 geluidsgolven?
De amplitude is de afstand die een slinger over heen een weer doet.
Modulation heeft iets met regeling te maken volgens babylon dictionary.
Hopelijk weet je nu meer
Nog wat: de stem heeft gebruikt 2 geluidsgolven. Maybe heeftgebruikt dat Quadrature dan 4 geluidsgolven?
De amplitude is de afstand die een slinger over heen een weer doet.
Modulation heeft iets met regeling te maken volgens babylon dictionary.
Hopelijk weet je nu meer
volgens mij heeft het juist niets met golven te maken, maar met graphics, ik kan alleen niets vinden
Verwijderd
V.32
Modemprotocol uit 1984 dat 9600 bps haalt, dankzij QAM, nl. 4 bits aan 2400 baud.
Heet heeft denk ik met modems te maken, er zit ook 4 in dit stukkie text
[edit]
QAM
Quadrature Amplitude Modulation
Modulatietechniek toegepast in V.32 voor datatransmissie waarbij wordt gewerkt met een combinatie van amplitudemodulatie en faseverschuiving. Hierbij worden 4 toestanden onderscheiden, gesymboliseerd in een quadbit.
Modemprotocol uit 1984 dat 9600 bps haalt, dankzij QAM, nl. 4 bits aan 2400 baud.
Heet heeft denk ik met modems te maken, er zit ook 4 in dit stukkie text
[edit]
QAM
Quadrature Amplitude Modulation
Modulatietechniek toegepast in V.32 voor datatransmissie waarbij wordt gewerkt met een combinatie van amplitudemodulatie en faseverschuiving. Hierbij worden 4 toestanden onderscheiden, gesymboliseerd in een quadbit.
Dat wist hij al. Stond in zijn eerste post.
Maar jlrensen, waarom denk jij dat het iets met graphics te maken heeft?
Maar jlrensen, waarom denk jij dat het iets met graphics te maken heeft?
http://www.infos3000.com/trucs/q.htm:
http://www.cerebyte.com/pages/support/faq_roadmaps.htm:.QAM Quartz Audio Mix (échantillon)
If you create a Roadmap from a Meeting Agenda, the file extension is .qam.
Verwijderd
QAM lijkt een beetje op DDR als ik het zo bekijk....twee carrier golven waarbij een 90 graden gefaseerd tov de ander....dus versnelling van het aantal bitjes. 
Maar QAM lijkt niets van doen met de topics hier in W&G te hebben, dussuh...move?
Maar QAM lijkt niets van doen met de topics hier in W&G te hebben, dussuh...move?
Hij staat in W&G omdat de bestanden van een DVD komen, en daar in een subdir van "graphics" staan, die subdir heet "station QAMs", en de filenamen zijn iets van ShpHumSta1.QAM (die is dan 487 KB), ShpHumSta1 staat dan denk ik dan voor Ship Human Station 1, het is (waarschijnlijk) conceptual art van een nieuw spel (Master of Orion 3)
Verwijderd
warning: /me gaat even helemaal offtopic 
Geqxon: gooi je site even door een spell-check, want er zitten nogal wat fouten in (NOFI uiteraard).
Geqxon: gooi je site even door een spell-check, want er zitten nogal wat fouten in (NOFI uiteraard).
Verwijderd
weut ik, wel gek, text is helemaal geriptOp vrijdag 03 mei 2002 12:52 schreef f0r.c3d het volgende:
warning: /me gaat even helemaal offtopic
media player en Paint Shop Pro 7 weten er geen raad mee, mosschien dat iemand met een 3D programma een poging kan wagen?Op vrijdag 03 mei 2002 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Gooi het eens door een dvd speler, en kijk wat die ermee doet. Of open het met fotosoep, of met media player
Ik waag er nog een keer een schopje aan. Is er echt niemand die me kan helpen?
Staat er niet iets in de eerste bytes van de file als je em 'plaintext' opened? (met notepad bv)
Da's een goede.
het begin ziet er als volgt uit:

een paar posts naar boven stond al een link naar een complete file.
het begin ziet er als volgt uit:

een paar posts naar boven stond al een link naar een complete file.
dit gaat je niet lukken. ik heb er ook al een googletje of 20 tegenaangegooid, en je komt alleen maar uit bij professionele sites met wasighe taal, of nog wasighere japanse sites
Pagina: 1