wat gaat die gast allemaal assimileren? ben tijdje niet zo actief geweest op de forums, dus heb het een en ander gemist...
Verwijderd
ik weet niet wat hij gaat assilimeren maar geloof het toch niet zolang er geen echt bewijs is dus dit is grote koeienschijt
Waarschijnlijk nul komma noppes... Maar hij (16 jaar oud) beweert dat Compaq voor AT severs gaat inburnen... Dan zou het gaan om 160.000 computers (niet 24/7)... Dat zou neer komen op zo'n 8 uur per computer geloof ik... en dan houdt AT daar zo'n 500 miljoen blokjes aan over.
Maar ach... Waarschijnlijk probeert die DanC ons gewoon bang te maken... =)
Bwuhahahahaha...
Maar ach... Waarschijnlijk probeert die DanC ons gewoon bang te maken... =)
Bwuhahahahaha...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
For the non-dutch: "Die DanC" is not a threath or so but could best be translated as "that DanC guy"
Just in case
Z.
Just in case
Z.
Zoef
Verwijderd
Heb mijn "contactpersoon" binnen compaq al een mailtje gestuurd of hij deze bewering kan bevestigen of ontkrachtigen. Hopen maar dat hij er achter kan komen.
I'll keep you posted.
I'll keep you posted.
Oeps sorry for all ya Non-Dutchy's 
I didn't threath anybody indeed... I did NOT wish DanC into the afterlife
I didn't threath anybody indeed... I did NOT wish DanC into the afterlife
De threat waarmee het allemaal begon:
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=240422
Oftewel: een puur theoretisch verhaal zonder enige concrete toezegging van wie dan ook. Alsof ik zou zeggen: "goh, ik kan ook wel's bij de BVD binnenlopen en vragen of ze een paar koetjes willen installeren"
Alleen deze pure fictie schijnt bij veel TA-members niet helemaal door te dringen, zie ook:
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=240392
En ook veel DPC'ers laten zich meeslepen in deze grote hoax.
Als'ie 't voor mekaar krijgt: handjes op elkaar. Maar vooralsnog geloof ik er geen barst van.
------
Trots lid van "De MelkMachine"
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=240422
Oftewel: een puur theoretisch verhaal zonder enige concrete toezegging van wie dan ook. Alsof ik zou zeggen: "goh, ik kan ook wel's bij de BVD binnenlopen en vragen of ze een paar koetjes willen installeren"
Alleen deze pure fictie schijnt bij veel TA-members niet helemaal door te dringen, zie ook:
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=240392
En ook veel DPC'ers laten zich meeslepen in deze grote hoax.
Als'ie 't voor mekaar krijgt: handjes op elkaar. Maar vooralsnog geloof ik er geen barst van.
------
Trots lid van "De MelkMachine"
Byzanthy:
Deze 2 gaan niet over hetzelfde.
De threat waar het mee begon is weggehaald bij anand op verzoek van DanC zelf.
zie: forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=240886
Deze 2 gaan niet over hetzelfde.
De threat waar het mee begon is weggehaald bij anand op verzoek van DanC zelf.
zie: forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=240886
Uhm, Geb, kun je ons even bijpraten over wat er in deze "mysterieus verdwenen" threat stond?
Dank.
Heel wat leeswerk op deze manier.
Dank.
Heel wat leeswerk op deze manier.
Die ging er over dat DanC de servers mocht gaan gebruiken van 80 data-center's met 1000+ servers per data-center.
(80*1000*2CPU's=160000CPU's!)
Hij zou dan alleen burn-in tijd van nieuwe servers krijgen (zoiets als 5 dagen per server). Maar da's toch veel als ze elke 3 jaar vervangen worden. (Iets van 1050 CPU's constant)
(80*1000*2CPU's=160000CPU's!)
Hij zou dan alleen burn-in tijd van nieuwe servers krijgen (zoiets als 5 dagen per server). Maar da's toch veel als ze elke 3 jaar vervangen worden. (Iets van 1050 CPU's constant)
Verwijderd
DanC had een keer geinsinueerd dat hij middels contacten een supercomputer kon gebruiken. Daarna kwam hij met de hoax (die blijkbaar ERG goed werkt) van "80.000 Compaq Proliant-servers in datacenters, die als burn-in een aantal uren/dagen RC5 zouden draaien". Schattingne liepen op tot 500 miljoen blokkies.
Verders was er nog verwarring over "DanC als Compaq-kopstuk" en "DanC het 16-jarige lolbroekie".
Gewoon ignoren deze crap.
Verders was er nog verwarring over "DanC als Compaq-kopstuk" en "DanC het 16-jarige lolbroekie".
Gewoon ignoren deze crap.
edit:
DAMN net te laat
DAMN net te laat
Pagina: 1