Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Ik ken clarkconnect niet, maar in principe kun je in /var/log je logfiles vinden, deze kun je natuurlijk altijd even inkorten. Daarna weer een lege file aanmaken met 'touch <filenaame" en hij zou weer even voort moeten kunnen gaan.Op vrijdag 03 mei 2002 11:07 schreef Biedzjee het volgende:
Wie heeft tips/trucks om ClarkConnect een beetje te downsizen ? Hoe/wat/waar kan ik files vinden die toch niet nodig zijn ? Hoe deinstalleer ik bepaalde onderdelen ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
He, da's gek....
Een paar dagen geleden heb ik m'n compu opnieuw opgestart, en nu krijg ik dat op m'n main filesystem er 386688 1KB-blocks in use zijn, en dat er 310192 vrij zijn
....
En ik heb helemaal nix gedaan
Nou ja, ikke blij....
Een paar dagen geleden heb ik m'n compu opnieuw opgestart, en nu krijg ik dat op m'n main filesystem er 386688 1KB-blocks in use zijn, en dat er 310192 vrij zijn
Nou ja, ikke blij....
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
/tmp leeggemaakt waarschijnlijkOp vrijdag 10 mei 2002 19:15 schreef Biedzjee het volgende:
He, da's gek....
Een paar dagen geleden heb ik m'n compu opnieuw opgestart, en nu krijg ik dat op m'n main filesystem er 386688 1KB-blocks in use zijn, en dat er 310192 vrij zijn....
Nou ja, ikke blij....
If it ain't broken it doesn't have enough features