[Clarkconnect] Disk full

Pagina: 1
Acties:

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
Hoi,

ik gebruik ClarkConnect (tot volle tevredenheid), maar nu blijkt m'n disk vol te zitten... Oorzaak is onder andere 17449 entries in Snort :(

Ik had gedacht met een 850 Mb disk toch wel een poosje vooruit te kunnen, maar nu functioneert de gateway af en toe niet, natuurlijk vanwege het feit dat de disk vol zit.

Wie heeft tips/trucks om ClarkConnect een beetje te downsizen ? Hoe/wat/waar kan ik files vinden die toch niet nodig zijn ? Hoe deinstalleer ik bepaalde onderdelen ?

Alvast dank!

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 03 mei 2002 11:07 schreef Biedzjee het volgende:
Wie heeft tips/trucks om ClarkConnect een beetje te downsizen ? Hoe/wat/waar kan ik files vinden die toch niet nodig zijn ? Hoe deinstalleer ik bepaalde onderdelen ?
Ik ken clarkconnect niet, maar in principe kun je in /var/log je logfiles vinden, deze kun je natuurlijk altijd even inkorten. Daarna weer een lege file aanmaken met 'touch <filenaame" en hij zou weer even voort moeten kunnen gaan.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
He, da's gek....

Een paar dagen geleden heb ik m'n compu opnieuw opgestart, en nu krijg ik dat op m'n main filesystem er 386688 1KB-blocks in use zijn, en dat er 310192 vrij zijn 8-)....

En ik heb helemaal nix gedaan :?

Nou ja, ikke blij....

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 16:30

Apache

amateur software devver

Op vrijdag 10 mei 2002 19:15 schreef Biedzjee het volgende:
He, da's gek....

Een paar dagen geleden heb ik m'n compu opnieuw opgestart, en nu krijg ik dat op m'n main filesystem er 386688 1KB-blocks in use zijn, en dat er 310192 vrij zijn 8-)....

En ik heb helemaal nix gedaan :?

Nou ja, ikke blij....
/tmp leeggemaakt waarschijnlijk :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:30
of je proxy/dns cache is weer leeg :)