Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mp3 speler. Om te beginnen vallen de flash card types af, 64 mb is wel erg krap.

Mijn vraag is eigenlijk, de mp3 spelers met harde schijf erin kunnen verreweg de meeste data bevatten, maar hebben ze ook nadelen ten opzichte van mp3 cd spelers? (zoals bijvoorbeeld de iRiver350 uit de tweakers review)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

asl ik jouw was zou ik gewoon de Riovolt sp 90 of sp 100 nemen, is echt de beste mp3cdspeler die er is

heb zelf de sp90
ben er echt tevreden mee

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip. Maar ik wil eigenlijk eerst de voor en nadelen van mp3 spelers met hd weten, want als 'r geen nadelen zijn lijkt 20 gb mij wel aantrekkelijk :)

Verwijderd

20 gig lijkt me erg groot, dan moet je echt al je cd's rippen en erop planten.

Ik heb laatst op Archos een leuke HDD speler zien staan die ook divx en andere formaten aankan, incl TFT schermpje >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.archos.com/images2/products/prd_jbmm.jpg

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45
HD pluspunten:
-- Alles op één speler voorlopig (totdat je meer dan 20gb hebt)
-- Formaat doet niet onder voor discman.
-- Verwijderen/wijzigen makkelijker.

HD minpunten:
-- zwaarder
-- Duurder
-- Minder energie zuinig
-- Minder overzichtelijk naarmate je meer op de speler zet
-- HD hebben niet het eeuwige leven en zijn schokgevoelig ook al zijn het laptopschijven.
-- Geen speler bekend met afstandsbediening.
-- USB1 te traag, firewire niet standaard aanwezig. USB2 geen win98 support en NOG geen Win2k support.

CD Plus:
-- energie
-- gewone audiocd
-- Goedkoop medium
-- mooi design (heb de slimx ;) )

CD min:
-- Brander vereist (wie heeft er geen? tijd voor een poll?)
-- geen directe schrijf mogelijkheden. CD-rw komt het dichtste erbij in de buurt.

[edit]
misschien lichtelijk bevooroordeeld door de slimx.
Lees anders het topic over deze speler. Staat vol met plaatjes en enthousiaste gebruikers. Tevens doet deze speler erg proffesioneel aan in tegenstelling tot sommige HD spelers die er erg dinkytoy uitzien.

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat lijkt me duidelijk.

Bedankt PROnline voor dit uitgebreide en duidelijke antwoord *D
Pagina: 1