Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Bij ADSL loopt er een stuk kabel naar de telefooncentrale en vanaf daar een dikke kabel richting het Internet. Het eerste stukje koper staat helemaal tot jouw beschikking, maar die dikke kabel moet je delen met anderen. De verhouding geeft aan hoeveel je moet delen. Bij 1:1 hoef je dus helemaal niks te delen, maar bij bijvoorbeeld 1:10 moet je het delen met 10 anderen.
aha zo.
bedankt!
als je een 2 mbit aansluiting hebt, 1:1 heb je dus ook echt een dedicated 2 mbit lijn totaan internet. dat is wel makkelijk.
weet toevallig ook iemand wat de overboekingsratio van TrueDSL is?
bedankt!
als je een 2 mbit aansluiting hebt, 1:1 heb je dus ook echt een dedicated 2 mbit lijn totaan internet. dat is wel makkelijk.
weet toevallig ook iemand wat de overboekingsratio van TrueDSL is?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
1:25, dat hebben alle bbned aanbieders bij 'gewone' abonnementen, abbie's met een lagere overboeking (1:10, 1:4, 1:1) zijn een heel stuk duurder, maar je hebt dan wel meer garantie over de snelheid (max snelheid/overboeking, dus 2mbit met 1:4 overboeking heb je in ieder geval altijd 512kbit, meestal wel veel meer trouwens).
Exact expert nodig?
1 op 40Op vrijdag 03 mei 2002 11:10 schreef decrypt het volgende:
Iemand enig idee wat de overboeking van MxStream is?
(basic/pro als op mxstream.nl)
ik dacht dat die 1:14 was, had ik ooit ergens gelezen hier op GoT.Op vrijdag 03 mei 2002 11:10 schreef decrypt het volgende:
Iemand enig idee wat de overboeking van MxStream is?
(basic/pro als op mxstream.nl)
Dus het kan ook fout zijn hoor.
[edit]
hmmz 1:40 dus
39
Bestaat overboeking alleen bij ADSL? of ook bij kabelinternet?
kabel internet is 1 en al overboeking... vooral bij casemaOp vrijdag 03 mei 2002 12:02 schreef Dirk-Jan het volgende:
Kabel werkt anders, da's zeg maar (ff simpel) 1 pijplijn die door de straat loopt, en ieder huis zit er op aan gesloten. Bij mij in de straat is het dus een overboeking van 1:80 of zoOp vrijdag 03 mei 2002 12:02 schreef Dirk-Jan het volgende:
Iig komt het erop neer dat je bij kabelinternet mazzel moet hebben hoe druk het bij jou in de buurt is, of er meer leechers ed. wonen. Bij ADSL heb je gewoon minimaal een bepaalde bandbreedte (max snelheid/overboeking dus).
Exact expert nodig?
Pagina: 1