MSI K7T266 Pro2 voltage regulators koelen?

Pagina: 1
Acties:

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 15:53

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Ik werk in een computerzaak waar we pcŽs verkopen met MSI K7T266 Pro2 moederborden. Ik heb dit moederbord zelf ook.
Nu is me opgevallen dat er op de moederborden hier in de winkel er op de grote transistors tussen de parallele poort en de CPU (volgens mij zijn dat de voltage regulators) er een passief koelblokje op zit. Ik zelf heb dit niet op me MSI. :?

Ik vraag me dus af of het mijn PC ten goede zou komen als ik zelf deze blokjes er ook op zal zetten. Weet iemand hier meer van??

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
Niemand??

Klopt het wel dat Voltage regulators warm worden? en zou het dan nu hebben om deze te koelen?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Zal niet nodig zijn denk, ik koel ze ook neit, en me vcore staat maximaal (1.85v) en me ddr ram staat ook maximaal (2.7) no probs,

ik heb hier ook een vraagje over trouwens, mijn vcore staat op 1.85 ingesteld in het bios, maar in werkelijkheid is ie maar 1.79, hoe komt dit? is dit een bug?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Op vrijdag 03 mei 2002 12:58 schreef Sandermvdb het volgende:
...

Klopt het wel dat Voltage regulators warm worden? en zou het dan nu hebben om deze te koelen?
Ja, die dingen worden warm, bij mij wordt er één zelfs 50+o C, zit op een erg rottige plek waar ik maar geen airflow krijg :(

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
Heeft er dan helemaal niemand ervaring met koeling plaatsen op je Voltage regultators (als het uberhaupt de voltage regulators zijn)??