Toon posts:

O2 abonnement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net de nieuwe aanbiedingen bij O2. Hierbij krijg je 6 maanden gratis een abonnement van 60, 120, 180, 240, 300 of 360 minuten. Verder zijn er geen aansluitkosten.

Ik kan alleen niet opmaken wat er na die zes maanden gebeurt. Kan je je abo. opzeggen of moet je nog een half jaar betaald een abo. nemen tegen het reguliere tarief?

Iemand een idee?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
minimaal een half jaar gewoon betalen lijkt me...je krijgt die 1e 6 maanden niet voor nop :o

mischien moet je zelfs de volgende 18 maanden wel doorbetalen... (dus een 2-jarig abbo)

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n idee had ik ook al, maar zie het alleen nergens staan. Iemand die met zekerheden kan komen?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Bel de helpdesk zou ik zeggen. als het goed is is dat 0800-4444444

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een mailtje gestuurd, als ik een reactie heb, zal ik hem posten.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:46
is icm een 1 jarig abbo.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Dat je maand 1 en 2 gratis krijgt icm een 1-jarig abo is momenteel gewoon een actie van O2 zelf (zelfs de 1e 3 maanden gratis bij een 2-jarig abo). Die overige gratis maanden worden door de shop betaald (met de premie die ze krijgen voor de verkoop van een abo).

Heb zelf net ook een beetje gezocht en op www.gsmshop.nl kan je de premie ook zelf cash in handen krijgen. Ik vond die eigenlijk de goedkoopste (lees: het meest cash retour krijgen) in het oerwoud van GSM shops.
Je kan zelfs een goedkoop toestel bestellen van het retourgeld en het restje gewoon ook nog gestort krijgen. Leuke deal!

edit:

Hier wordt er toevallig ook al over gesproken!
[topic=491766]

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ik heb de Site van GSMShop.nl ook bekeken, en het zou er op neer komen dat je gratis 120 minuten / maand krijgt, wanneer je meer gaat bellen maakt O2 pas winst!

Actie loopt tot 31-5 volgens mij..

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 22:59

Blauw

De Schreeuw

Mijn postbank GSM is ook zonder het te vragen overgegaan op 02, gezellig :?

Verwijderd

Telford = O2, je had verder weinig keus! :)

• ScuL
Op zondag 12 mei 2002 20:10 schreef Jozzz het volgende:
Mijn postbank GSM is ook zonder het te vragen overgegaan op 02, gezellig :?
als 't goed is heb je daar een brief over gehad.. :)

Verwijderd

Waar zie je dat van die 6 maanden gratis dude ? :D Kom alleen tegen van 2 maanden :)

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
ik heb bij O2 op de site ook het abo zonder telefoon besteld vorige week, kreeg je er wel een DVD speler bij, prima dus. zaterdag werd alles al afgeleverd en het werkt zeer prima. en dan te bedenken dat je voor 180 euro totaal dus een dvd speler hebt, en dan ook nog 12 maanden 120 min. per maand bellen voor 1 jaar lang. je kunt het abo. gewoon opzeggen aan het eind van het jaar, 1 maand vantevoren. kijk gewoon in de 'shop' van O2 op hun site. je betaald dus GEEN aansluitkosten hiermee! let er wel op dat SMS versturen niet in je belbundel zit... dus dat zie je wel op je factuur aan het eind van de maand.
als je een dvd speler wilt kopen, dan is dit echt een goede keus, regiovrij te maken met de AB! en in de winkel 199 euro minimaal. :p

• ScuL
Op maandag 13 mei 2002 08:56 schreef Sarge het volgende:
Waar zie je dat van die 6 maanden gratis dude ? :D Kom alleen tegen van 2 maanden :)
bij de SIM-Only aanbieding in de Shop!
Op maandag 13 mei 2002 12:28 schreef BuG2FiX het volgende:
ik heb bij O2 op de site ook het abo zonder telefoon besteld vorige week, kreeg je er wel een DVD speler bij, prima dus. zaterdag werd alles al afgeleverd en het werkt zeer prima. en dan te bedenken dat je voor 180 euro totaal dus een dvd speler hebt, en dan ook nog 12 maanden 120 min. per maand bellen voor 1 jaar lang. je kunt het abo. gewoon opzeggen aan het eind van het jaar, 1 maand vantevoren. kijk gewoon in de 'shop' van O2 op hun site. je betaald dus GEEN aansluitkosten hiermee! let er wel op dat SMS versturen niet in je belbundel zit... dus dat zie je wel op je factuur aan het eind van de maand.
als je een dvd speler wilt kopen, dan is dit echt een goede keus, regiovrij te maken met de AB! en in de winkel 199 euro minimaal. :p
Dat heb ik ook gedaan, alleen dan via internet besteld. SIM-Only abbo van O2-120 + Belbundel à 30 SMSjes = €24,- p/m. -> Eerste 3 maanden gratis en een gratis KTV :P

Reden: Ik heb nog geen TV en die DVD bak vond ik er niet zo mooi uitzien.. bovendien heb ik er toch nix aan want ik heb geen DVD's en geen zin om die te kopen (te duur).. En dan heb ik ook nog eens geen TV om ze op af te spelen. (Tsja tenzij je m'n TV-kaart wilt gebruiken maar dat lijkt me niet optimaal).

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:59 schreef jasperdejong het volgende:
Ik zie net de nieuwe aanbiedingen bij O2. Hierbij krijg je 6 maanden gratis een abonnement van 60, 120, 180, 240, 300 of 360 minuten. Verder zijn er geen aansluitkosten.

Ik kan alleen niet opmaken wat er na die zes maanden gebeurt. Kan je je abo. opzeggen of moet je nog een half jaar betaald een abo. nemen tegen het reguliere tarief?

Iemand een idee?
wat dacht je van deze aanbieding *D:
een jaar lang gratis bellen met O2:
http://www.gsm-shop.nl/new/aanbiedingen.php?action=get_aid&getAanbieding=173&LokiShop=449e9b312172fe22649b99664167fcae

aanbieding is helaas geldig tot en met 15 mei 2002

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Op maandag 13 mei 2002 19:57 schreef DragonMX het volgende:

[..]

wat dacht je van deze aanbieding *D:
een jaar lang gratis bellen met O2:
http://www.gsm-shop.nl/new/aanbiedingen.php?action=get_aid&getAanbieding=173&LokiShop=449e9b312172fe22649b99664167fcae

aanbieding is helaas geldig tot en met 15 mei 2002
De aansluitekosten zijn € 50,- Die moet je volgens mij dan nog wel betalen,maar inderdaad, € 50,- voor een jaar lang 120 minuten per maand bellen is niet gek :)

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 11:54
Ik zie staan:
Deze aanbieding is geldig t/m 28 mei 2002.

dus....
Pagina: 1