Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Voeding]Zo stil mogelijk maken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil mijn voeding zo stil mogelijk maken en weet ook wel hoe dat moet. Door de boel op 5/7 volt te zetten nu zit ik aan 5 te denken >:) maar dan ben ik bang dat ie niet genoeg lucht doorzichheen krijgt (lucht eruit is soms best warm!!!) nu zit ik te denken als ik onderop een / twee 40x40x20 (ja x20!!!) neerzet zodat ik wat lucht door de voeding een druk zou dat een optie wezen ???

oja voor de geintresseeren die 40x40x20 fan's komen uit een HP externe tapestreamer!!! en zijn van delta >:)
iemand btw een website van delta

????

Verwijderd

het zou wel helpen maar die kleine fans maken al een pokkelawaai dus dan is je voeding niet meer stil :P.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Op vrijdag 03 mei 2002 09:59 schreef _Robzilla_ het volgende:
het zou wel helpen maar die kleine fans maken al een pokkelawaai dus dan is je voeding niet meer stil :P.
Ligt eraan welke type fan, neem maar een enermax, die zijn lekker stil

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 09:35
Neem gewoon een grote fan, bevestig deze aan de onderzijde en je hebt genoeg flow denk ik (is iig stiller en effectiever dan een kleine fan).

• ntsx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02-2024
waterkoelen wordt ie ook lekker stil van. maar als dat te 1337 is kun je ook een grotere koelrib eraan maken en die uit je kast laten steken.

too fly for a white guy

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52
Op vrijdag 03 mei 2002 09:55 schreef T-Mug het volgende:
oja voor de geintresseeren die 40x40x20 fan's komen uit een HP externe tapestreamer!!! en zijn van delta >:)
iemand btw een website van delta
http://www.deltaww.com/

PVOutput: VO18

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

bij mijn voeding werkte het heel erg om de koeler buitenboord te houden:

http://www.phenomedia.nl/krekr/09.jpg

w8 ff, moet plaatje nog uppen..

dat scheelde niet alleen in het geluid, maar ook met de airflow....

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1