e-mail zonder reclame met andere afzender

Pagina: 1
Acties:

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik zoek een mailadres(ik heb gesearchd, maar kwam zo veel rotzooi tegen dat ik het zo maar doe)
ik krijg straks een forward mail adres (naam@mijndomein.nl) maar dat wil ik wel naar een "goed" e-mail adres toesturen.
dat moet een aantal dingen kunnen.

web-mail
pop3
géén reclame onder de mailtjes
en nou komt het: ik wil dat naam@mijndomein.nl als afzender verschijnt, zodat de mensen niet dat andere adres te weten komen.

p.s. het mag best iets kosten, maar wel zo min mogelijk

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
de 1e de beste hostingprovider heeft wel een "email-pakket" :)

Dat geen reclame is natuurlijk lastig...als jij je emailadres nergens achterlaat, zul je geen reclame krijgen nee....

De afzender kun je instellen bij de client, bijv. Outlook.
(je kunt mailtjes versturen onder: George@whitehouse.gov bijvoorbeeld...als iemand dan reply'd, wordt de mail ook daadwerkelijk daarheen gestuurd, en niet naar het adres waar het mailtje ook werkelijk vandaan kwam... :) )

• tijsco
  • Niet online
alleen dan zonder ondertekening met

--
GMX - Die Kommunikationsplattform im Internet.
http://www.gmx.net

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Waarom gebruik je niet gewoon het standaard e-mail adres wat je bij je provider waarschijnlijk wel hebt. Als je die als voor andere doeleinden gebruikt kan je altijd nog kijken of je bij je provider niet een 2e pop box aan kunt vragen

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• tijsco
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 14:11 schreef rwb het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon het standaard e-mail adres wat je bij je provider waarschijnlijk wel hebt. Als je die als voor andere doeleinden gebruikt kan je altijd nog kijken of je bij je provider niet een 2e pop box aan kunt vragen
ik heb @home en ik heb heel slechte ervaringen met dat mailadres(mails die laat of zelfs helemaal niet aankomen, niet kunnen ophalen van mail)
het mailadres dat ik krijg is via een oom van mij. hij kan niet makkelijk regelen dat ik ruimte op de server krijg, dus daarom is 't een forward adres
Pagina: 1