Toon posts:

Internet exprorer sluit spontaan af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WIN XP en IE 6.0, deze sluit tijdens het surfen spontaan af. IK heb ook geen virus.
Iemand een idee??
AMD XP 1800
400 MB geheugen
Asus A7v133
40 gb 7200 en 30 gb 7200 MAxtor
Aopen kast
Aopen 20x justlink writer
Aopen 52x cdromspelr
Toshiba DVD
Sitecom netwerkkaart
Abit Geforce 2
Ultra DMA kaartje
Creative 128 geluidskaart

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Goedemorgen mijnheer met de hoofdletters in zijn nick (misschien even aanpassen door een topic te openen in het [forum=26] forum. Hint, hint! ;)
Misschien kun je nog wat meer informatie geven, want met deze informatie kunnen we vrij moeilijk een oorzaak (en oplossing) bedenken.
Vertel eens welke updates je hebt gedraait en welke XP versie er op jouw systeem staat. Ook wat informatie over jouw hardware kan interessant zijn.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:22

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Kijk eens in msconfig ofzo over welke progjes er nog meer draaien! Of CTRL+ALT+DEL in WinXP!

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Verwijderd

Mischien doe je teveel tegelijk, of bevat een pagina fouten, die IE niet aan kan?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je dit spontane afsluiten bij alle pagina's, of bij een paar specifieke pagina's? Kan je met een andere browser (bijv. Opera) daar wel komen zonder spontane afsluiters?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

/off topic/
Ik denk dat het aan je kast ligt :+ :+

Verwijderd

Ben eens wat duidelijker :) Het is denkik niet echt relevant om te vermelden wat voor kast je hebt, wat voor videokaart, wat voor geluidskaart etc...

Sluit hij spontaan af? Of bij het klikken van een link? Bij alle sites? Alleen als er bv een java-applet op site staat? Geeft hij een foutmelding? Altijd al gehad, of pas nadat je iets anders hebt geinstalleerd (nieuwe drivers)? Dat soort dingen kunnen nogal eens handig zijn om te weten :)
Pagina: 1