Toon posts:

Dragon luxe Bigtower

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik las hier wat over deze tower
http://www.chieftec.com/products/Matrix/ma01wd.htm
Echter zag ik dat alle coolers optional zijn, moet ik dan zelf coolers kopen of zitten deze standaard in de kast, aangezien het een luxe versie is moeten ze er toch wel standaard inzitten lijkt mij. Weet iemand hier meer van??

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

is een optie :)
het hangt meestal van de winkel af waar je hem koopt.
de 1 zal er ze wel in doen en de ander niet.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Zover ik weet zitten die er nooit standaard bij. Zeker geen 5 of 6. Hooguit een in de deur.

• *Dutch-Force*
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06-2024

*Dutch-Force*

Civic CX

die ze bij de memo verkopen is een iets anders model (persoonlijk vind ik die mooier)
En daar zit er ook een voeding bij, bij de mijne zat een 340 watt chieftec voeding

Fans zaten er echter niet bij

ComputerSpecs

• Morre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2025
Bij de gekleurde chieftec's zitten er wel een standaard blowhole in volgens mij...

En trouwens, is alleen maar fijn dat er geen "standaard" Fan's inzitten. Helemaal volduwen met Papstfan's die kast :P

Verwijderd

Topicstarter
ik wil inderdaad een gekleurde kopen bij Memo, het liefst de zwarte echter vind ik het raar dat deze 10 euro duurder is. Ik zit er inderdaad over te denken om er een papsta cooler bij te kopen, echter kan ik die op de kast aansluiten of moet dat op de voeding??

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op vrijdag 03 mei 2002 09:52 schreef Wirret het volgende:
ik wil inderdaad een gekleurde kopen bij Memo, het liefst de zwarte echter vind ik het raar dat deze 10 euro duurder is. Ik zit er inderdaad over te denken om er een papsta cooler bij te kopen, echter kan ik die op de kast aansluiten of moet dat op de voeding??
op je mobo of op de voeding :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

op het mobo d8 ik.. ik weet niet wat je bedoeld met op de kast aansluiten...!? :?

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:24 schreef BananeKoning het volgende:
Zover ik weet zitten die er nooit standaard bij. Zeker geen 5 of 6. Hooguit een in de deur.
Klopt!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:54 schreef _Robzilla_ het volgende:

[..]

op het mobo d8 ik.. ik weet niet wat je bedoeld met op de kast aansluiten...!? :?
op zij voeding :P

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel idd de voeding of de mobo:D

edit:

Ik heb net even naar Memo gebeld en het schijnt dat er een doorlusmogelijkheid naar de voeding is.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik heb die kast bij Memo gekocht incl. fans. Die fans van Memo zijn CoolerMasters en die kun je zowel op je moederbord als rechtstreeks op de voeding (via die doorlusmogelijkheid) aansluiten. Dat komt goed uit want op de meeste moederborden kun je naast de CPU-fan maar 1 of 2 extra fans aansluiten.

Verwijderd

voordeel van op je mobo : als de fan et ondersteund kan je hun toerental aflezen met proggies als MBM5. Als er iets fout gaat kom je er snel achter.

nadeel van op je mobo : geen eigenlijk, behalve dat je er maar een paar op kan aansluiten.

Verwijderd

Wll je nou die dragon of die matrix series?

Want bij memo hebben ze alleen die dragons.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net de dragon gereserveerd, ze hebben de scorpio ook

• *Dutch-Force*
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06-2024

*Dutch-Force*

Civic CX

* hier stond onzin *

ComputerSpecs

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb hem net bij Memo opgehaald, nu is het nog wachten tot ik mijn bestelling maandag binnenkrijg en dan kan alles geinstalleerd worden. Maar toen ik hem uit de doos haalde was het een en al :9~. het is echt een topkast
Pagina: 1