Toon posts:

[mac +windows] Cd-tje branden + flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben hier op me werk bezig met een klein flash thingie op een cd en die moet zowel voor mac als voor de pc te lezen zijn, is er een mogelijkheid om beide op een normale windows cd te draaien .exe en die .hqx file..?

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:17 schreef Timz het volgende:
Ben hier op me werk bezig met een klein flash thingie op een cd en die moet zowel voor mac als voor de pc te lezen zijn, is er een mogelijkheid om beide op een normale windows cd te draaien .exe en die .hqx file..?
gewoon ISO branden, dan zal het geen enkel probleem zijn.

Verwijderd

.hqx??
:?
dat is dacht ik toch echt een manier van compressen voor de mac...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

op een normale windows cd te draaien
Bestaat er dan nog verschil tussen windows en mac cd's?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:53 schreef Dark Blue het volgende:

Bestaat er dan nog verschil tussen windows en mac cd's?
ja, je hebt nl. ook een specifiek MAC file sytem (HFS en HFS+) en die zijn dus niet te lezen op een PC.

Verwijderd

Topicstarter
.hqx??

dat is dacht ik toch echt een manier van compressen voor de mac...
Dat zag ik net inderdaad ook, hij pakt hem uit en maakt er dan een projector van.. is er niet een mogelijkheid om direct een mac-projector te maken..

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 11:09

Nietzman

Woei!

het beste nog kan je je swfjes in een html zetten en de cd normaal fikken.... werkt altijd...
Pagina: 1