V7700 nieuwe bios?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik heb een V7700 deluxe met bios 2.15.nogwat. Op diverse sites zie ik een 3.15.xx bios staan. Is dat een echt? Biedt deze bios voordelen (performance) t.o.v. 2.15? M.a.w, is het zinvol up te graden/flashen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

kwa performance scheelt het helemaal niks hier maar meschien kwa stabilitijd wel

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 09:14 schreef subgrafix3d het volgende:
kwa performance scheelt het helemaal niks hier maar meschien kwa stabilitijd wel
'k heb geen problemen met de stabiliteit (gelukkig). Alleen met capturen ;)

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:15 schreef Microkid het volgende:

[..]

'k heb geen problemen met de stabiliteit (gelukkig). Alleen met capturen ;)
capture is by alle kaarten met tv-in een probleem laat me raden je hebt win2000 of xp ?

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 09:19 schreef subgrafix3d het volgende:

[..]

capture is by alle kaarten met tv-in een probleem laat me raden je hebt win2000 of xp ?
XP, maar met driver 28.90 en WDM 1.08 en asus DVCR 2.2 is het opgelost. Maar dat is allemaal off-topic, de bios interesseert me nu het meest of dat zinvol is of niet.

Verwijderd

nou capture onder win2k of xp is zowiezo bagger
heeft hier nog nooit fatsoenlijk gewerkt op de hoogste kwalitijd dropt ie gewoon 50% van de frames

maar goed die bios updates van asus dat maakt allemaal niet zo veel uit vaak is het zo dat er alleen wat bugjes uitgehaald worden maar ik zou zeggen als je geen problemen hebt lekker zo laten loop je ook niet het risico dat het fout gaat wat ik trouwens nog nooit heb zien gebeuren

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
Is er iemand die hem uberhaupt al gebruikt?

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 12:46
Op de ASUS site is geen enkel BIOS te vinden voor de V7700. Aangezien BIOSsen vrij gevoelig liggen, is het dan wel raadzaam om het te downloaden van een 3rd party?

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:32 schreef STINGnl het volgende:
Op de ASUS site is geen enkel BIOS te vinden voor de V7700. Aangezien BIOSsen vrij gevoelig liggen, is het dan wel raadzaam om het te downloaden van een 3rd party?
klopt by asus staan ze ook niet je moet gewoon een nvidia refrence bios pakken

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

kan die drivers niet vinden, geef is even een linkje plz.

• jesternl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05-2022

jesternl

MafiaScum

Ik ga nog altijd uit van het aloude "If it ain't broke, don't fix it". met andere woorden, als je geen problemen met je huidige BIOS hebt, waarom zou je dan een nieuwe erop zetten, en al helemaal een waar weinig ionfo over te vinden is?

Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Pagina: 1