Help :'(

Pagina: 1
Acties:

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02
Kebbun geluidje nodig... geluid van een naald die over een plaat heen vord geschoven... zo'n kras ofzoeits dus ;)

nodig voor flashfilmpje

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
Hmm, wat dacht je d'r van om een platenspeler op je line-in van je geluidskaart aan te sluiten. De naald op het vinyl te laten vallen en vervolgens een ram op de draaitafel (oid) te geven? :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Nietzman
Wie heeft er tegenwoordig nog een platenspeler?

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Nou, ik en velen met mij... Het geluid is over het algemeen zelfs nog wat voller dan van CD's. En je kan natuurlijk mixen ;).

Byteripper.

Verwijderd

Byteripper: zullen we een discussie houden over de kwaliteit van vinyl vs cd??? OK, mooizo.

Idd, ik vind vinyl ook toffer, maar alleen omdat het gewoon veeeeel lekkerder mixt...

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Vinyl issuh mooier kwa geluid :) alleen jammer dat het na ca 30 keer draaien al hoorbaar begint te slijten en daar hebbuh CeeDee's weer geen last van :)

Geef mij maar MP3 :)
'K vergeet altijd de plaat/CD te wisselen waardoor ik na de eerste plaat/cd de hele avond geen muziek meer heb en de radio vinik (behalve als 538 weeruns live house doet)ook maar niks :(

Powered bij meergranenbrood.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vinyl is duidelijk beter dan CD, jammer dat er geen trackmarks op en plaat zitten, en dat ze zo onhandig groot zijn! Maar als we 't over de geluidskwaliteit hebben van een net uit de pers gelopen vinyl vs. CD dan wint de plaat geheid! Zekers met een Beocenter 1800 (B&O) waar ik de trotse bezitter van ben (Gratis gehad van Iemand die een torentje kocht)

20*350ZO45°

• Nietzman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 16:10 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Byteripper: zullen we een discussie houden over de kwaliteit van vinyl vs cd??? OK, mooizo.[/quote]Daar gaat mijn topic... GRMBL
ik ben het internet 3 keer langsgeweest en heb nog geen geluidje!
*valt op knieën*
*smeekt*

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb nog wel een mp3, van Fiesta van Sunclub, die met een berevette screeeeeeeeeuw begint. Ik knip 'm d'r wel uit met Cooledit en stuur 'm naar je toe. Moet ik eerst thuis zijn uiteraard, dus pas vanavond sjoege of zo.
Pagina: 1