[CM] Iemand al de nieuwe aldi pc GEMOD??

Pagina: 1
Acties:

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
nou wij wel :D

er zitten 2 extra fans in, een 10 cm ccfl aan de voorkant, en voor die fans en ccfl nog schakelaartjes. Morgen gaan we em ook nog isoleren met isolatieschuim (ofsow)

Deze zomer op campzone krijgt hij hoogstwaarschijnelijk (galgjewoord) een kleurtje, en eventueel een raam(pje)

Me ouders komen morgen pas weer thuis met de digitale cam, dus als ik geluk heb kan ik nog foto's maken voordat de eigenaar van de ALDI pc weer naar huis gaat.

(zal ook gelijk maar een keer mijn mod plaatsen :P nu powered by 230 volt 120x120 en nog veel meer )

Verwijderd

hehe specs ? prijs Kan ik mischien ook nog even naar de Aldi :Y)

Verwijderd

pic's ? kan je natuurlijk niet maken he topic opnenen en geen pic's dr by posten ;)

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 16:13
We want pics, en snel een beetje.

(met pics is het veel leuker en duidelijker)

Verwijderd

bel je ouders op dat ze met spoed naar huis moeten komen :)

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 04:56 schreef Bootsy het volgende:
hehe specs ? prijs Kan ik mischien ook nog even naar de Aldi :Y)
Beetje laat vriend :+ die dingen zijn meestal na 1 of 2 dagen uitverkocht en het is al een maand geleden...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik bedoel nix :+

heb echt het id dat er net wat anders stond :?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat bedoel jij nou weer veldmuis ?

Die quotes gaan over verschillende onderwerpen...

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:55
Op vrijdag 03 mei 2002 03:34 schreef cyberbetica het volgende:

Deze zomer op campzone krijgt hij hoogstwaarschijnelijk (galgjewoord) een kleurtje, en eventueel een raam(pje)
Volgens mij moet dit ook hoogstwaarschijnlijk zijn :D

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:46 schreef MuddyMagical het volgende:

[..]

Volgens mij moet dit ook hoogstwaarschijnlijk zijn :D
[offtopic]
Ja, en hij heeft'et ook over ofsow, maar dit is ook geen 'hou je aan de nederlandse spelling' forum ;)
Dus wat makt het ut!!!
[offtopic]

Verwijderd

Yo, ffkes over het modden. Ik heb dus ook zo'n aldi bak. Prima apparaat! Al in de voorraad zit: 30cm CCFL Blauw, plexi_window, vierkant CCFLetje. Het wachten is nog op raamrubbers. Daarna kunnen wel lekker aan de slag.
Ben alleen nog opzoek naar een creatieve oplossing voor het blauw/doorschijnende Frontpanel. Dus tips....lamaagaan. :9

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Haal dat stukje blauwe frontpaneel en het witte paneel eraf, boor alle kuiltjes door, en plaats de ccfl achter het witte paneel, dus voorop het frame van de kast, zo hebben wij dat gedaan, prima effect, past btw alleen een 10 cm ccfl in.

Me ouders kwamen gisteren een beetje laat thuis ( 01.40 ) dus de casemod stond alweer in Den Haag, but do not worry, er moeten nog foto's gemaakt en ingescanned worden van de legertent voor campzone ( dit binnen een week ) en dus komen er gelijk ook foto's van de mod.

Als ik vanavond mijn kees heb afgewerkt zal ik meteen pic's plaatsen van mijn eigen mod

en ik doe lekkker de groeten NIET

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Op zaterdag 04 mei 2002 17:59 schreef cyberbetica het volgende:
en ik doe lekkker de groeten NIET
:? Mjjaaaaa..... oke.... Anyway, de nieuwste Aldi PC had dus al *1* blauwe led, dus ze hebben hem fabrieksmatig al gemod :7 In die van mijn pa komt een windowtje, en wordt hij flink gesilenced. Zonder extra koeling gaat hij trouwens tot de 2.3 gieg bij mij.

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
mmh, ik had het koelblok er al af gesloopt omdat de proc en de heatsink met zo'n stickertje vastzaten, en er Coolermaster Premium prut tussen gedaan, de eerste keer volgensmij een beetje verkeerd, want toen haalde ie maar 50 fps in counterstrike :? te warm dus.

Na wat polijstwerk en de prut er opnieuw op deed ie het weer perfect, op 2,4 ghz :D

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AMDFreak

Intel is zo..

Zijn je ouders nou al thuis? :?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 21:39 schreef AMDFreak het volgende:
Zijn je ouders nou al thuis? :?
Me ouders kwamen gisteren een beetje laat thuis ( 01.40 ) dus de casemod stond alweer in Den Haag, but do not worry, er moeten nog foto's gemaakt en ingescanned worden van de legertent voor campzone ( dit binnen een week ) en dus komen er gelijk ook foto's van de mod
Ik gok van niet ;)
Pagina: 1