Toon posts:

De nieuwe XP driver van me GF2 zorgen voor lage...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had laast XP er op gezet zonder de Nvidia Xp drivers.
Ik ging een potje HL spelen en kwam tussen de 70 en 90 fps.
Toen ik Jedi II wou spelen gaf die een melding geen openGL gevonden dus ik de drivers downloaden en installeren.
Jedi II doet het wel maar toen ik weer HL ging spelen kreeg ik een frame rate van net 30 ik :? :? :? .

Hoe kan dit nu dan weer alleen door die drivers kwam dat iemand een idee??

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Speelde je CS in openGL, of met Direct 3D? En staan alle instellingen verder goed?(V-sync, AntiAliasing.....)

Verwijderd

Topicstarter
even een goed antwoord graag want als die eerst perfect loopt en naar de drivers niet meer ligt het niet aan d3e instellingen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
de std XP drivers zijn niet geweldig dus moet je nieuwe drivers downloden van www.nvidia.com oid. Dat de eerste drivers die je probeert niet goed zijn betekend alleen maar dat je ff andere moet zoeken/proberen :)
en een beetje een aardige toon tegen iemand die probeert te helpen mag ook wel :{

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 18:27 schreef Pollewob het volgende:
de std XP drivers zijn niet geweldig dus moet je nieuwe drivers downloden van www.nvidia.com oid. Dat de eerste drivers die je probeert niet goed zijn betekend alleen maar dat je ff andere moet zoeken/proberen :)
en een beetje een aardige toon tegen iemand die probeert te helpen mag ook wel :{
uuhh het zijn de nieuwste van de nieuwste drivers :(

Verwijderd

heb je hem op software rendering?

met een nvidea kaaart kan je het best op opengl spelen geloof ik (bij mij reageerde hi sloom met mn tnt2 op opengl)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.