Senri no michi mo ippo kara
Eeuwige n00b
Verwijderd
seriously though, dat is echt mooi maar dan ook echt een super mooie home theater. Ik kan me nog een of andere film herinneren over een vrouw die allerlei mannen verleidde om dingen te stelen enzo. Ze zei toen iets van: If you wanna have a good home theater system, you gotta have a DVD. Het zou me niets verbazen als die vrouw echt bestaat, want wat jij hebt is ECHT een home theater
One Night At McCool's heet die film geloof ik...
Ik zal kijken of ik ze kan uploaden.
PS, dan moet er wel een hele krappe limiet zijn bij geocities
upload ze hier maar:Op vrijdag 03 mei 2002 00:55 schreef Flint123 het volgende:
whoops, da's niet fijn...
Ik zal kijken of ik ze kan uploaden.
PS, dan moet er wel een hele krappe limiet zijn bij geocities![]()
www.endoria.net/upload
Deze foto's zijn dan wel zónder toelichting.
Verwijderd
• Schaf is snel behoorlijk stands aan voor je rear speakers !
• Center misschien op spikes ?
• Ruimte 'dood' maken
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
• Ben ik zeker van plan, heb alleen ff geen geldOp vrijdag 03 mei 2002 01:04 schreef JT het volgende:
Ziet er erg cool uit, alleen:
• Schaf is snel behoorlijk stands aan voor je rear speakers !
• Center misschien op spikes ?
• Ruimte 'dood' maken
• Die ga ik ook op een stand zetten, ben nog opzoek.
• Ik blijf niet lang meer in deze ruimte, de volgende wordt met gordijnen bewerkt
Ja, had inderdaad wel gekunt.Op vrijdag 03 mei 2002 01:05 schreef drago het volgende:
je had wel een foto mogen maken, van hoe het er allemaal uitziet vanuit de stoel (die er trouwens ook heel lekker uitziet)...
Sorry, maar het was een leen digitale camera, dus kan dr geen extra maken
Cool !Op vrijdag 03 mei 2002 01:06 schreef Flint123 het volgende:
[..]
• Ben ik zeker van plan, heb alleen ff geen geld
• Die ga ik ook op een stand zetten, ben nog opzoek.
• Ik blijf niet lang meer in deze ruimte, de volgende wordt met gordijnen bewerkt
* JT komt wel een keertje langs om zijn apparatuur in de ultieme situatie te testen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Daarover heb ik nog een topic op 't dvdforum:Op vrijdag 03 mei 2002 01:14 schreef Anthrax het volgende:
hi flint
hoe bevalt de denon?
http://www.dvdforum.nl/ubb/Forum8/HTML/002528.html
Die Beamer die doet het hem!!!
Nope, de bekende zaak uit VenloOp vrijdag 03 mei 2002 01:26 schreef Anthrax het volgende:
komt de denon uit duitsland?
mediacheckpoint of zo?
Enterprice_NL
Met moeite 4, maar normaal word met 3 man gekeken.
Nee, blind gekocht. (erg he)Op vrijdag 03 mei 2002 01:46 schreef Anthrax het volgende:
heb je de 3802 vergeleken , met de 11sr ?
Dat testen in de winkel hou ik niet zo van, je krijgt toch geen goeie indruk van het apparaat. Je kunt alleen de gebruiksvriendelijkheid test ofzo. Kwa klank komt het totaal niet overeen met je thuis situatie.
En om nou ff met iets van 24 Kilo naar huis te gaan slepen en tevens 2 uur te gaan rijden... daar moet je maar zin in hebben.
Ik wist toch al dat ik 'm ging kopen, met zoiets kun je eigenlijk geen miskoop doen. Ik heb alleen maar positieve dingen over de A11 gehoord. M.u.v. de afstandbediening, maar die ben ik nu al helemaal gewend.
Zijn de foto's zó slecht?Op vrijdag 03 mei 2002 01:55 schreef Go0s het volgende:
w00000t!! Ziet er vet uit man!!Heb je er nu ook een beamer ofzo staan
Da ding op die Sony doos
Op foto 2 is toch duidelijk een projector te zien...
"beamer" vind ik een vies woord
Verwijderd
beamer , lees dat eens op zijn nederlands ipv op zijn engels!Op vrijdag 03 mei 2002 01:59 schreef Flint123 het volgende:
be-amer ...
hahaha
Tis maar wat je vies vind heOp vrijdag 03 mei 2002 01:59 schreef Flint123 het volgende:
[..]
Zijn de foto's zó slecht?
Op foto 2 is toch duidelijk een projector te zien...
HeheheOp vrijdag 03 mei 2002 02:01 schreef Anthrax het volgende:
[..]
beamer , lees dat eens op zijn nederlands ipv op zijn engels!
be-amer ...
hahaha
Erg mooi HT setje, hoeveel kost zo'n projector eigenlijk en bevalt ie een beetje. Kun je er ook tv mee kijken of is dan de kwaliteit bagger ? Wil zelf misschien ook een projector kopen want een 71cm breedbeeld vindt ik niet meer leuk om naar te kijken.
Sorry, heb zelf geen digitale camera.Op vrijdag 03 mei 2002 02:08 schreef mark9534 het volgende:
Meer PICS !!!
Erg mooi HT setje, hoeveel kost zo'n projector eigenlijk en bevalt ie een beetje. Kun je er ook tv mee kijken of is dan de kwaliteit bagger ? Wil zelf misschien ook een projector kopen want een 71cm breedbeeld vindt ik niet meer leuk om naar te kijken.
Deze zit op iets van 7000 Euro, en hij bevalt erg goed
Je kunt er tv mee kijken, maar dan moet je wel ergens een tuner vandaan toveren. Nog niet uitgeprobeerd, maar lage resolutie pc filmpje zien er ook nog redelijk goed uit, dus tv zal prima gaan. Wordt tijd voor een tuner in de PC, Formule1 op 92"
Maaruh, 'k ga pitten.
Verwijderd
sorry zit beetje hard te geilen op dat spul
hoeveel heeft dat je allemaal gekost joh?!
Ja, heb jij ook al de jackpot gewonnen ?Op vrijdag 03 mei 2002 11:44 schreef FFF het volgende:
en eventueel de fronts vervangt door cdm9nt's is hij helemaal toppie![]()
![]()
Ecodan warmtepomp
Mooie schoenen op die ene fotoOp vrijdag 03 mei 2002 00:44 schreef Flint123 het volgende:
Heb wat foto's gemaakt van m'n Home Theater.
Reactie's welkom
Klik hier
Alles kan stuk.
Verwijderd
Maar zou je geen pluggen aan die speakerkabels doen in plaats van het er zo tussen te draaien?
Kan je niet een gewone videorecorder als tuner gebruiken?Op vrijdag 03 mei 2002 02:15 schreef Flint123 het volgende:
[..]
Je kunt er tv mee kijken, maar dan moet je wel ergens een tuner vandaan toveren.
En het ziet er idd erg vet uit.
En inderdaad, die beamer maakt het helemaal MODDERVET, van welke vrachtwagen is die afgevallen en heb je toevallig nog kontakt met de chauffeur??
Alleen nog meubeltjes en stands voor je apparaten en je kunt linea recta de Homestudio in.
Heel veel luister en kijkplezier toegewenst, zal wel lukken denk ik *grin*
I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...
Op vrijdag 03 mei 2002 19:19 schreef Dani-Filth het volgende:
als je echt wil patsen moet je een beamertje halen en dan lekker groot projecteren
Verwijderd
Nou liever niet dan ben je aan het einde van de avond je beamer kwijt ofzoOp vrijdag 03 mei 2002 01:43 schreef Enterprice_NL het volgende:
DAMN, dat zijn er nog wat (NOT) Maar ja, met zo'n set kan je wel is een filmnachtie organiseren
(Ik mis dan alleen nog de koelkast
)
M'n eerst volgende aankoop is dus een CDM1NT, mooi op de orginele stands
Totaal kost 't iets van 15000 Euro, maar de PJ is al bijna de helft.
Verwijderd
welk gedeelte van de zin snapte je niet?Op vrijdag 03 mei 2002 20:01 schreef twopack het volgende:
[..]
Verwijderd
Ik denk het gedeelte waar op de foto een beamer op een Sony doos staatOp vrijdag 03 mei 2002 20:32 schreef Dani-Filth het volgende:
[..]
welk gedeelte van de zin snapte je niet?
Ben nu aan het sparen voor een goede projector. Heb zelf een Onkyo 898 AV versterker. Lang getwijfeld tussen Denon en Onkyo en na veel luisteren en testen gelezen te hebben ben ik toch gezwicht voor de Onkyo.
Zo te zien is je afstandbediening wel een stuk prettiger dan de LCD remote van Onkyo.
Hoe bevalt je DVD player? Ik ben op zoek naar een waardige vervanger van mijn Pioneer 717
Waarom ? Extra spul ertussen kan alleen maar minder goed gaan klinken.Op vrijdag 03 mei 2002 15:30 schreef GloriX het volgende:
Nice...Lekker PS2-en met een projector.
Maar zou je geen pluggen aan die speakerkabels doen in plaats van het er zo tussen te draaien?
Zou hij kunnen doen, maar dan zit je met het nadeel dat je projector moet gaan scalen, en daar zijn de meeste digi-projectoren niet echt goed in, bovendien heeft deze vwht11 van Sony 16:9 panelen, en aangezien alle uitzendingen nog bijna 4:3 zijn...Kan je niet een gewone videorecorder als tuner gebruiken?
En het ziet er idd erg vet uit.
Een TV-kaart met DTV (software scaler en de-interlacer) geeft dus een veel mooier plaatje.
Flint, ik snap niet waar je het geld vandaan haalt om deze hobbie te financieren. Ik ben 2 jaartjes ouder, verdien redelijk goed, maar kan dit me dit alles echt niet veroorloven. Maar het ziet er gelikt uit, alleen zou ik nog flink wat energie steken in de afwerking en opstelling van je "gear".
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
ow ik zag een sony breedbeeld staan.. maar heb ook niet het hele topic gelezenOp vrijdag 03 mei 2002 20:35 schreef stainless het volgende:
[..]
Ik denk het gedeelte waar op de foto een beamer op een Sony doos staat
Verwijderd
Op zich mooie (standaard) set. Standaard, omdat je de massale commerciele merken hebt gecombineerd, Denon, B&W, REL. Maar ik heb een paar opmerkingen (doe ermee wat je wilt)
Over je aparatuur: Mooie versterker die Denon, maar wordt een beetje lui met die B&W's. Met andere woorden, je haalt er langer niet uit wat er uit te halen valt uit die versterker. (vooral op stereo gebied niet, maargoed)
Vraagje, wat voor scherm is dat en wat heeft het gekost?
Speel je progressive?
Even over je opstelling: Waarschijnlijk was je erg enthousiast dat je gelijk alles uitpakte en probeerde (ook te zien aan die dozen en de pc die er staat, divx?
Krijg je geen ongelovelijk bonk en dreunzooi in die schoenendoos?
De dingen die ik vertel heb je hopelijk zelf ook gezien als bottleneck:
Scherm, hangt gewoon te hoog. Wat je kunt doen is die tv gewoon op de grond zetten, voor de normale programma's. Daarboven zet je die center op twee speakerstands. In dat tv kastje kan gewoon niet. Daar vlak boven het scherm.
Voor die rearspeakers zou ik persoonlijk gewoon even kijken naar een bevestiging aan de muur, aangezien je anders met je ruimte zit.
Die beamer moet je gewoon ophangen, heb ik ook gedaan en is reuze makkelijk omdat je niet door je eigen beeld loopt zegmaar.
Die versterker is redelijk zwaar, je kunt die het beste op een plaat graniet zetten met daaronder spikes. Geldt ook voor je dvd speler overigens. Dat is echt van belang dat dàt trillingsvrij opgesteld staat.
Dit zijn een paar kleine tips, maar o zo belangrijk. Doe er dus wat mee.
Tuurlijk kan je dat wel, ik kan het toch ook? Ik verdien zelfs nog minder dan jij. Flint woont waarschijnlijk nog thuis, dat is een inkomen rijkerFlint, ik snap niet waar je het geld vandaan haalt om deze hobbie te financieren. Ik ben 2 jaartjes ouder, verdien redelijk goed, maar kan dit me dit alles echt niet veroorloven. Maar het ziet er gelikt uit, alleen zou ik nog flink wat energie steken in de afwerking en opstelling van je "gear".
Verwijderd
FLINT123 ??????Op vrijdag 03 mei 2002 19:14 schreef GreenGras het volgende:
Te-ring Flint, je HT setup ROELT!!!
En inderdaad, die beamer maakt het helemaal MODDERVET, van welke vrachtwagen is die afgevallen en heb je toevallig nog kontakt met de chauffeur??
heb je geen bestel lijn voor orders?
0909-FLINT
ofsow?
HOOO!! Ik wil van m'n beamer af. Hij is wel jaartje oud (Hitachi), maar zonder moeite projecteert hij tot 750 centimter diagonaal. Doe 's een bod...Op vrijdag 03 mei 2002 22:35 schreef jackel7007 het volgende:
aha hij werkt snachtsdat betaald altijd beter hehe....
heb je geen bestel lijn voor orders?
0909-FLINT
ofsow?dan wil ik graag een beamer tegen een schappelijk prijsje, daar loopt het kwijl toch vanuit je mond zeker? beamer op je kamer.... goddamn echt zeer netjes alles bij mekaar! maar die beamer doet het hem (vind ik).
specs?Op vrijdag 03 mei 2002 22:43 schreef ThePriest het volgende:
[..]
HOOO!! Ik wil van m'n beamer af. Hij is wel jaartje oud (Hitachi), maar zonder moeite projecteert hij tot 750 centimter diagonaal. Doe 's een bod...
Wat zou ik daar graag een keer van willen mee genieten
Nu nog even die dozen opruimen... en het ziet er nog beter uit.
Leg eens uit.Op vrijdag 03 mei 2002 21:58 schreef Xanandu het volgende:
Die versterker is redelijk zwaar, je kunt die het beste op een plaat graniet zetten met daaronder spikes. Geldt ook voor je dvd speler overigens. Dat is echt van belang dat dàt trillingsvrij opgesteld staat.
Je gaat mij toch niet vertellen dat een versterker (en DVD speler) nog weer anders klinken als ze nog meer trillingsvrij staan.
650 ansilumen (semi-daglicht dus), 2xVideo-input, 2xRGB-input, 1xRGB-output, Max. res. 800x600 (1024x768 kan ook, maar is niet mooi), afst. bed., merk Hitachi. Branduur huidige lamp=350 uur (nog zeker 1000 te gaan dus)Op vrijdag 03 mei 2002 23:00 schreef Thefirstikke het volgende:
[..]
specs?
Das wel erg gaaf, maar wat mag zo'n ding wel niet kosten dan, en waarom wil jij er vanaf? Iets aan defect ofzo?650 ansilumen (semi-daglicht dus), 2xVideo-input, 2xRGB-input, 1xRGB-output, Max. res. 800x600 (1024x768 kan ook, maar is niet mooi), afst. bed., merk Hitachi. Branduur huidige lamp=350 uur (nog zeker 1000 te gaan dus)
Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Verwijderd
*************+Op zaterdag 04 mei 2002 00:03 schreef ThePriest het volgende:
[..]
650 ansilumen (semi-daglicht dus), 2xVideo-input, 2xRGB-input, 1xRGB-output, Max. res. 800x600 (1024x768 kan ook, maar is niet mooi), afst. bed., merk Hitachi. Branduur huidige lamp=350 uur (nog zeker 1000 te gaan dus)
Wat is semi daglicht?
Verwijderd
Is ook gaaf! Ik wil er vanaf omdat ik 'm bijna nooit gebruik (behalve films of een voetbalwedstrijd ofzo). Ik heb 'm ruim een jaar geleden gekocht voor 6000 gulden. Als ik 'm nu kan verkopen zal dat ong. voor 4000 gulden (rot-euro's)Op zaterdag 04 mei 2002 00:40 schreef Charlie het volgende:
[..]
Das wel erg gaaf, maar wat mag zo'n ding wel niet kosten dan, en waarom wil jij er vanaf? Iets aan defect ofzo?
Oh ja, semi-daglicht betekent dat je je gordijnen wel beter dicht kunt doen voor goed beeld, maar pikdonker is ook niet nodig (bij de goedkoopste beamers moet dat namelijk). In de felle zon zie je niet veel.
Ik bewaar ook altijd al mijn lege dozen, je moest mijn kelder zien (en slaapkamer)Op zaterdag 04 mei 2002 10:18 schreef HlpDsK het volgende:
Jaja .. het zijn die lege dozen die 't 'm doen
Mooie setup
Ik wil mijn HT speakers (Canton Movie 50 setje) monteren aan een U vormige truss boog (U ondersteboven natuurlijk) om mijn tv heen. Is er nog steeds net van gekomen. Truss is wel prijzig (een boog van 1.6 hoog en 2 meter breed gaat me zo'n 1000 euro kosten).
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
We weten allemaal dat luidsprekers van B&W goed zijn. Ik wil binnen een paar maanden de fronts vervangen door CDM1NT. Ik kan niet echt zeggen dat dat slechte luidsprekers zijn. Wat boeit 't als B&W makkelijk aan te sturen is?Op vrijdag 03 mei 2002 21:58 schreef Xanandu het volgende:
Zo het ziet eruit alsof je even een winkel overvallen hebt
Op zich mooie (standaard) set. Standaard, omdat je de massale commerciele merken hebt gecombineerd, Denon, B&W, REL. Maar ik heb een paar opmerkingen (doe ermee wat je wilt)
Over je aparatuur: Mooie versterker die Denon, maar wordt een beetje lui met die B&W's. Met andere woorden, je haalt er langer niet uit wat er uit te halen valt uit die versterker. (vooral op stereo gebied niet, maargoed)
Vraagje, wat voor scherm is dat en wat heeft het gekost?
Speel je progressive?
Even over je opstelling: Waarschijnlijk was je erg enthousiast dat je gelijk alles uitpakte en probeerde (ook te zien aan die dozen en de pc die er staat, divx?)
Krijg je geen ongelovelijk bonk en dreunzooi in die schoenendoos?![]()
De dingen die ik vertel heb je hopelijk zelf ook gezien als bottleneck:
Scherm, hangt gewoon te hoog. Wat je kunt doen is die tv gewoon op de grond zetten, voor de normale programma's. Daarboven zet je die center op twee speakerstands. In dat tv kastje kan gewoon niet. Daar vlak boven het scherm.
Voor die rearspeakers zou ik persoonlijk gewoon even kijken naar een bevestiging aan de muur, aangezien je anders met je ruimte zit.
Die beamer moet je gewoon ophangen, heb ik ook gedaan en is reuze makkelijk omdat je niet door je eigen beeld loopt zegmaar.
Dit zijn een paar kleine tips, maar o zo belangrijk. Doe er dus wat mee.
[..]
Tuurlijk kan je dat wel, ik kan het toch ook? Ik verdien zelfs nog minder dan jij. Flint woont waarschijnlijk nog thuis, dat is een inkomen rijker
Het doek is van Draper. Kost iets van 500 Euro. (was gratis bij de PJ)
Ja, tuurlijk progressive. Ik moet nog ff met powerstrip gaan experimenteren, maar 720P is de bedoeling.
De tips die je verder gaf waren bij mij al bekend. Toch bedankt.
Verwijderd
RiggggghtWe weten allemaal dat luidsprekers van B&W goed zijn. Ik wil binnen een paar maanden de fronts vervangen door CDM1NT. Ik kan niet echt zeggen dat dat slechte luidsprekers zijn. Wat boeit 't als B&W makkelijk aan te sturen is?
Verwijderd
</li>Op vrijdag 03 mei 2002 01:06 schreef Flint123 het volgende:<li> Ben ik zeker van plan, heb alleen ff geen geld
Kan ik me iets bij voor stellen, dat je ff geen geld hebt.
Ziet er errug mooi uit allemaal, maar wordt het nu niet hoog tijd voor een knap stereo meubel ofzo? Dan kan je al die dozen weggooien...
Ja, het wordt inderdaad tijd. Maar probleem is dat je dan weer voor de keuze komt of nieuwe front luidsprekers of een mooie meubel plus stands voor de rears en een stand voor de center.Op zondag 05 mei 2002 00:44 schreef Rimajo het volgende:
[..]
</li>
Kan ik me iets bij voor stellen, dat je ff geen geld hebt.
Ziet er errug mooi uit allemaal, maar wordt het nu niet hoog tijd voor een knap stereo meubel ofzo? Dan kan je al die dozen weggooien...
Lastige keuze zou ik zeggen...
Verwijderd
en ook, wel vlugger
Nee die kartonnen dozen.. die doen ut um!Op vrijdag 03 mei 2002 01:22 schreef BachW het volgende:
Gefeliciteerd man!
Die Beamer die doet het hem!!!
hier vraag je 4000 gulden (1815 euro) voor? dat wordt lastig...Op zaterdag 04 mei 2002 00:03 schreef ThePriest het volgende:
[..]
650 ansilumen (semi-daglicht dus), 2xVideo-input, 2xRGB-input, 1xRGB-output, Max. res. 800x600 (1024x768 kan ook, maar is niet mooi), afst. bed., merk Hitachi. Branduur huidige lamp=350 uur (nog zeker 1000 te gaan dus)
voor geinteresseerden... ik heb nog een sharp xg-nv2e te koop voor 1350 euro. 700 ansilumen, 800*600, nog 1300 uur te gaan op de lamp. afstandsbediening erbij. meer info? icq ff
edit: laat ik er wel bij vermelden dat dit ding geen videoboard heeft, dus alleen svga ingangen (computer)
Verwijderd
Waar heb je dat tv meubel vandaan als ik vragen mag, zoek hem al een tijdje voor mijn 32" maar ik kan geen winkel vinden die hem nog kan leveren.
Koop voor 200 piek MDF bij de Gamma en bouw zelf een paar meubeltjes. Kijk bijvoorbeeld eens naar de meubels en stands van tbusquet ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11880945#11880945 )Op zondag 05 mei 2002 03:20 schreef Flint123 het volgende:
[..]
Ja, het wordt inderdaad tijd. Maar probleem is dat je dan weer voor de keuze komt of nieuwe front luidsprekers of een mooie meubel plus stands voor de rears en een stand voor de center.
Lastige keuze zou ik zeggen...
Kan me ook zo voostellen dat het niet helemaal lekker klinkt als je speakers op dozen staan. Ook zonde.
Verder droomsetup
daar doe je idd een goede koop mee, enb later zou je kunnen overwegen de rears aan te schaffen uit dezelfde serie, weet nummer zo ff niet, maar front en center zijn gewoon zeer goed dan, die denon is ook van hele goede kwaliteit zonde om er niet meer uit te halen dan heOp vrijdag 03 mei 2002 20:30 schreef Flint123 het volgende:
Nou, CDM9NT's zijn nergens voor nodig, ik hou de fronts toch op small want de sub doet 't laag wel. En zo'n REL geeft toch nog net iets meer laag dan zo'n grote zuil.
M'n eerst volgende aankoop is dus een CDM1NT, mooi op de orginele stands
Totaal kost 't iets van 15000 Euro, maar de PJ is al bijna de helft.
Alles in één koop bij de Makro.Op zondag 05 mei 2002 12:19 schreef M_G_ het volgende:
Hoi Flint123,
Waar heb je dat tv meubel vandaan als ik vragen mag, zoek hem al een tijdje voor mijn 32" maar ik kan geen winkel vinden die hem nog kan leveren.
Ik denk eigenlijk niet dat ze los verkocht worden.
Het is tevens een oud model, dus het zal lastig zijn om 'm nog te vinden
Nou alleen die projector nog in een andere kamer aan het plafond hangen, een gat in de muur maken, mooi glazen plaatje ervoor, wat gordijnen aan de muur, 4 zits bank met rood fluweel erin en je hebt _helemaal_ een vettere bios dan ik
Kzal binnenkort ook eens wat fotootjes van mijn biosje posten
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Zeker geld teveel...
Ik dacht dat ik al veel te besteden had en dat ik ook wel lekker spul had, maar hier kan ik niet tegen op...
Maar het is zeker wel mooi spul. Zul je vast en zeker veel plezier aan beleven.
Klagen de buren nooit van al dat geluid? Ik kan me voorstellen dat je met zo'n installatie wel het een en ander laat trillen...
Dat, vraag ik mij ook af... ik heb ook best een mooie home-set. maar ik heb echt altijd last van ouders/buren enzo.. als ik wil film kijken doe ik dat iig als mn ouders wegzijn.. want het dreunt door het hele blok heen (gelukkig wel 2onder1kap magoe,.. het volgende blok voelen ze het nogOp maandag 06 mei 2002 17:54 schreef het_beest het volgende:
Klagen de buren nooit van al dat geluid? Ik kan me voorstellen dat je met zo'n installatie wel het een en ander laat trillen...
Wel jammer eigenlijk, heb je een peperdure installatie (toendertijd, toen ik hem kocht, nu is het niet veel meer
Dan kan iedereen zelf kijken wat en hoe, want ik moet ook toegeven het ziet er wel erg
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Ga naar de winkels of online-store's als ge prijzen wilt.Op maandag 06 mei 2002 18:15 schreef MaxxMark het volgende:
Zou leuk zijn als Flint123 een lijstje kan maken van ALLE dingen die ie gekocht heeft en voor welke prijs.
Dan kan iedereen zelf kijken wat en hoe, want ik moet ook toegeven het ziet er wel ergen
uit naar mijn mening
Dan weet ik het ja, maar gezien de thread zijn er meer mensen die het graag bij elkaar op een rijtje zien!Op maandag 06 mei 2002 20:16 schreef Anthrax het volgende:
[..]
Ga naar de winkels of online-store's als ge prijzen wilt.
Maar ik zal zeker eens even kijken ik zie in zn sig al een hoop dingen staan waar ik al een eind mee kom!
Maar ik dacht het is wel zo makkelijk want hij weet precies wat hij gekocht heeft en wat nodig was! Het zou gewoon wat sneller zijn als hij een korte samenvatting kon maken van onderdelen en prijzen. Maar zelf uitzoeken kan ook.....
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Ik deel mijn hobby, vandaar dat het betaalbaar wordt.
Voordat er nu meteen allemaal domme reactie komen wil ik wel ff zeggen dat ik alleen maar reactie's op de foto's had gevraagd. Ik kom op meerdere forum's onderandere 't dvdforum(.nl) en htforum(.nl)
Daar weten de meesten bekende (hoop ik) dat ik m'n hobby dus deel met m'n broer.
Ik merk hier duidelijk dat de reacties heel anders zijn dan ik gedacht had. Dus bij nader inzien had ik de foto's misschien niet moeten posten hier.
Als je al je geld zit te sparen om een mooie set bij elkaar te krijgen hoor je hier meteen dat 't van de vrachtwagen is afgevallen ofzo. Alles is gewoon eerlijk gekocht en daar heb ik dan ook hard voor gewerkt.
Nu vraagt iedereen zich meteen af wat dan wel van mij is en wat niet?
Alle luidsprekers, TV, AV-versterker, cd-speler, dvd-speler, dvd's, PC en bekabeling zijn van mij.
Projector plus doek zijn van m'n broer.
Met andere woorden, ik heb iets meer geld uitgegevens.
Prijskaartje?
Alle B&W luidsprekers bij elkaar: 1650 Euro
Rel Subwoofer: 1200 Euro
TV: 1150 Euro
Denon AV-Versterker: 2380 Euro
cd-speler: 200 Euro
dvd-speler: 350 Euro
PC: 1500 Euro
Bekabeling: 200 Euro
DVD-verzameling: 800 Euro
Van m'n broer:
Sony Projector incl. scherm zit op ongeveer 7000 Euro
Wij hebben trouwens geen last van buren, en ook mijn kamer ligt heel goed. ("L" vormig huis, waarbij ik aan het uiteinde zit) dus ik kan meestal het geluid behoorlijk hard zetten. Er zijn natuurlijk grenzen. Bioscoop niveau is nog te doen.
Nee serieus: verdomd lekker spul.
Ik ben ook bezig om iets in mekaar te zetten, maar ik was toch echt niet van plan ff € 15000 d'r tegenaan te gooien...
K'heb nou al een Eiki projector (1500 lumen, 2e handsje), en een schermpie van 300cm breed (Projecta Elpro Electrol, ook 2e eigenaar). DVD's gaan via een Matrox G450 naar buiten, gewoon op 1024x768. Een vertical Masking system heb ik zelf maar één in mekaar gezet.
De amp is een 3802, en de luidsprekers zijn van Tannoy. Niet onaardig, maar nog niet helemaal top... In ieder geval niet zoals bij jou.
Oja: mijn bioscoopje is 7 x 5 meter...
In ieder geval: Het zal wel lekker kijken bij jullie.
Specs? Zie ondertitel...
En hoe makkelijk vind je zo'n ding 2ehands en tegen wat voor prijs ongeveer?
www.marktplaats.nlOp dinsdag 07 mei 2002 22:02 schreef poohbeer het volgende:
Wat kost een projector (waar je fatsoenlijk dvvd mee kan kijken) eigenlijk?
En hoe makkelijk vind je zo'n ding 2ehands en tegen wat voor prijs ongeveer?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Dat afgekraak heet ook wel jalozie, ik vind het een dijk van een HT ook al ben ik stereo man.Op dinsdag 07 mei 2002 01:47 schreef Flint123 het volgende:
Ik moet toch maar es orde op zaken stellen hier...
Ik deel mijn hobby, vandaar dat het betaalbaar wordt.
Voordat er nu meteen allemaal domme reactie komen wil ik wel ff zeggen dat ik alleen maar reactie's op de foto's had gevraagd.
Vind het te gek dat mensen zo veel geld uitgeven aan hun hobby, en niet aan onzin ala scooters en weet ik veel wat voor andere prullen!
scooters/brommers e.d. suck! heb je geen donder aan! Aan een rijbewijs heb je tenminste watOp dinsdag 07 mei 2002 22:32 schreef hervaz het volgende:
[..]
Dat afgekraak heet ook wel jalozie, ik vind het een dijk van een HT ook al ben ik stereo man.
Vind het te gek dat mensen zo veel geld uitgeven aan hun hobby, en niet aan onzin ala scooters en weet ik veel wat voor andere prullen!
Da kloptOp dinsdag 07 mei 2002 23:37 schreef MaxxMark het volgende:
[..]
scooters/brommers e.d. suck! heb je geen donder aan! Aan een rijbewijs heb je tenminste watkan je ook naar lans toe gaan
Dus daarom heb ik dan ook een rijbewijs, maarrr, natuurlijk geen auto! hehe, want dat kost weer teveel geld. Een auto kun je altijd lenen
Whehehe... same overhere!Op dinsdag 07 mei 2002 23:58 schreef Flint123 het volgende:
Da klopt
Dus daarom heb ik dan ook een rijbewijs, maarrr, natuurlijk geen auto! hehe, want dat kost weer teveel geld. Een auto kun je altijd lenen
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
ExactementoOp dinsdag 07 mei 2002 23:58 schreef Flint123 het volgende:
[..]
Da klopt