Ja, ik weet het, het is antiek, maar hoe krijg ik %&*#!-de-$%(@$ mijn VooDoo 1 onder W2k aan het draaien ?
Door op de HCL(Hardware Compatibility List) van MicroSoft te kijken en er waarschijnlijk achter te komen, dat deze niet (meer) wordt ondersteund... 
Joh, doe es raar en gooi er een klein bedrag tegenaan om een AGP kaartje te kopen of een VooDoo3 PCI kaart (als je geen agp hebt). Het kost even, maar je hebt veel meer plezier!
Enne verkoop die 3Dfx gewoon voor 50 pieken ofzo. Dat heb ik er toevallig twee maanden geleden ook nog voor gevangen!
Joh, doe es raar en gooi er een klein bedrag tegenaan om een AGP kaartje te kopen of een VooDoo3 PCI kaart (als je geen agp hebt). Het kost even, maar je hebt veel meer plezier!
Enne verkoop die 3Dfx gewoon voor 50 pieken ofzo. Dat heb ik er toevallig twee maanden geleden ook nog voor gevangen!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
hij doet het wel hoor.. dr zijn alleen geen officiele drivers voor win2k.. bij mij deed ie het gewoon (na enig zoekwerk).. ik weet alleen niet meer waar ik die drivers vandaan had, ik heb win2k er al weer af gegooid..
Ik heb al de nieuwste NT4 drivers geprobeerd van de 3dfx site, maar die werkten dus niet.
Ik heb die drivers ook gehad, maar dan kun je in w2000 niet je refreshrates en gamma instellen
, daarvoor installeer je in w98 gewoon de eerdere drivers en dan die nieuwe van w2k eroverheen, maar dat kan dan niet meer in w2k zelf....