Toon posts:

PCMCIA adapter van printer in laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PCMCIA adapter waar een CF-kaartje in gaat en dat gaat weer in mijn printer om standalone foto's uit te printen.
Nu vroeg ik mij af of die adapter met cf-kaart ook gewoon in mijn laptop kan, waardoor ik dus een extra schijf erbij krijg, of kunnen er spannings verschillen zijn waardoor ik de boel sloop?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 02 mei 2002 23:36 schreef KIP het volgende:
Ik heb een PCMCIA adapter waar een CF-kaartje in gaat en dat gaat weer in mijn printer om standalone foto's uit te printen.
Nu vroeg ik mij af of die adapter met cf-kaart ook gewoon in mijn laptop kan, waardoor ik dus een extra schijf erbij krijg, of kunnen er spannings verschillen zijn waardoor ik de boel sloop?
Nou, doe typenr van dat ding in google en kijk dan wat anderen er van zeggen.
Dus begin daar eens mee en paste dat type nr'tje hiero, merk enzo.. dan kunnen wij ms ook even gluren voor je :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Er staat geen type nummer op, maar die adapter hoort bij een Epson 895 printer.
Er staat alleen op de achterkant: pcmcia pc card ata.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kan volgens mij zonder problemen, PC Card is immers je PCMCIA aansluiting. Ik durf echter geen 100% uitsluitsel te geven.

Verwijderd

Bij mij zit er ook een pcmcia adapter met een cf kaartje in m'n laptop. Heb ik gekocht met m'n camera, niet met een printer maar mag volgens mij niks uitmaken.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Volgens mij moet dit gewoon werken.
PCMCIA is een standaard, en dus uitwisselbaar.

Mocht je wel je laptop opblazen, meld dat dan even, voor toekomstige vragen hierover :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1