Iedereen die ontvreden is over CHELLO lees dit!

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-01 07:49
AKTIE Tegen de halvering van upload snelheid door dodo devil
Probeer tussen 27 september 4 uur en 28 september 6 uur zoveel extern dataverkeer te genereren als mogelijk is (up en down) (langer mag ook).
Haal b.v. zo veel mogelijk troep op van o.a. ftp.sunet.se, ftp.span.ch etc. Ga films downloaden van Amerikaanse sites etc.
Upload ondertussen zoveel mogelijk troep naar publieke ftp servers buiten het UPC netwerk. (ftp.leidenuniv.nl, ftp.sunet.se etc.)
Vertel het iedereen. Laat je ftp users om die tijd iets uploaden, probeer je volle 1,5Mbit down en 256kbit/128kbit vol te krijgen.
Mail ondertussen ook je swapfile naar abuse@a2000.nl en vraag al je buitenlandse vrienden hetzelfde te doen. (Alle 100+ )
Aangezien UPC betaalt voor extern dataverkeer raken we zo UPC op de enige plek waar het pijn doet, in de portemonnee
En kort daarna nog een actie natuurlijk.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat er _zoveel mogelijk_ mensen meedoen. Denk nou niet "Er doen er al veel mee, dus dan hoef ik niet...".
Laat trouwens al je vrienden in het buitenland met kabel een linux iso downloaden van linux.a2000.nl. Of troep van tucows.a2000.nl.

dus iedereen meedoen en dna hopen dat we onze upload snelheid behouden

Verwijderd

Dan pleuren ze JUIST je upload omlaag.

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mail ondertussen ook je swapfile naar abuse@a2000.nl en vraag al je buitenlandse vrienden hetzelfde te doen.[/quote]het enige wat je daarmee bereikt is dat je je account kwijtraakt.. en wat moet je dan?
weer terug naar de telefoon zeker :r

Verwijderd

Uhm. domme actie misschien?!?!?

Nu ga jij dus mijn verbinding ff nog langzamer maken, dank u vriendelijk, raak Chello en niet mij aub. Ja, ik ook Chello gebruiker, maar bel dan de storingslijn/helpdesk en ga daar lopen schelden, of meel naar klacht@chello.nl ofzo.

Verwijderd

dit is een kutactie, dat is echt het laatste wat je moet doen...
ga maar weer terug in je box met je speeltjes te spelen, want alleen een kind van 3 bedenkt zoiets

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik begrijp ook niet helemaal wat voor goed dit gaat doen...

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik hoop dat ze alle mensen die dit gaan doen voor altijd afsluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.