dit is echt heel raar, eerst nooit probs mee gehad, ik dacht eerst dat t hele kaartje naar de klote was, maar nu blijkt dat de hele d3d support gewoon uitstaat en niet aangezet kan worden in dxdaig bv. Dit had ik eerst nooit maar sinds de nieuwe proc (andere naar de knoppe , verder nisk veranderd behalve netwerk kaartje maar die is er nu al weer uit) doet ie dit vage kunstje. Hoe kan dit, en nog liever hoe krijg ik d3d weer ad praat, want al mn spellen lopen voor geen meter zo. (bij dxdiag staan AGP , Direct Draw en D3D allemaal disabled en zijn 'onzichtbaar' en zijn dus niet aan te zetten) andere pc gaf zelfde prob, andere vidkaart had dit niet...
Op vrijdag 03 mei 2002 17:48 schreef pentium het volgende:
Windows opnieuw installeren doet wonderen
Misschien directx alleen reinstalleren? Of detonators deleten (er bestaat een proggie detonator destroyer oid) en opnieuw installen? Andere detonators kan ook een optie zijn. Voor een tnt2 is het sowieso aan te raden niet de nieuwste detonators te gebruiken. Die zijn geoptimaliseerd voor gf4 enzo namelijk.
Ik heb ooit een test gedaan met m'n tnt2 m64, (detonators 5.22-11.01), waaruit bleek dat nieuwere detonators niet altijd sneller zijn.
Check dit .txttje maar eens.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
windows al 10 x opnieuw geinstalled, [xp], hij ligt nu bij de lokale pc boer, hij denkt aan een ladinkje statische eloctriciteit
, nu ah onderhandelen voor een GF2 ti 200