Toon posts:

Aopen HQ08 Kast zonder pootjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een Aopen HQ08 kast kopen alleen ik zie op het plaatje(http://www.aopen.nl/products/housing/phq08.htm) dat er voetjes onder zitten...en daarmee past ie niet meer in mijn kast..
Weet iemand of je die voetjes er af halen??

Verwijderd

Yep, die kan je eronder uit halen. Je kan ze ook verdraaien zodat ze niet meer buiten de kast uitsteken.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:00
Ja, klopt, pootjes krijg je er los bij geleverd, zijn met een klik systeem vast te maken (of niet), ik heb ze er ook niet onder door ruimte gebrek.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

bij mij blijft ie niet zo stabiel staan zonder die pootjes..vind die pootjes wel geinig..net een pinguin..

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 14:52

SpeedyG

Say Cheese !!

LET OP!!

Ik heb ook een Q8'tje gekocht. Op dezelfde link gekeken naar de afmeting en gecontroleerd of hij in mijn kast paste. Ging prima hield een cm over. Kastje gekocht, kastje uitgepakt, kastje in de kast geschoven, kastje past niet!!!!!

Bij Aopen vertellen ze da afmeting van het ijzeren gedeelte. Wat ze er niet bij vertellen dat het frontje een stukje breder/hoger is. Het gevolg is nu dat de kast 7 cm uitsteekt. De volledige afmetingen (dus inclusief front) zijn hxbxd 60x22x43.

Verder is het wel een geinig kassie.

P.S. Het uitsteken heeft één groot voordeel. Aan de onderkant van het frontpaneel zit een grote ventilatieopening. Zou je de kast op een plat vlak zetten sluit je deze af => slechtere koeling.

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....