Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Als je schiet wordt heel het scherm zwart behalve de eend, dat "ziet" die gun, en zegt dan aan de NES of hij raak is, ja of nee
They made me do it.
Geloof ik met een laser, en de kleur waar de laser raakt ofzo ?
Je scherm wordt zwart behalve op de plaats waar de eend his, daar wordt een wit blokje gemaakt, en door middel van een lichtsensor (zwart wit) wordt aangegeven of de eend geraakt is of niet.
Ander topicje hierover
Ander topicje hierover
- Informatie 'trekker wordt overgehaald' gaat van je gun naar je NES.
- Informatie 'beeld wit-eend zwart' gaat van je NES naar de TV.
- Informatie 'zwart vlekje' of 'niet zwart vlekje' gaat van de TV (toen al optische dataoverdracht!
) naar je gun, naar je NES.<li>Informatie 'vallende eend' of 'lachende hond' gaat van je NES naar je TV.
Uit dat topic :
Op vrijdag 20 juli 2001 10:08 schreef DJ-FreSh het volgende:
Als je een pc in de buurt hebt en een NES met duckhunt oid. dan moet je voor de gein in photoshop er een kleidufje tekenen met eenzelfde backgroundkleur als in duckhunt..
dit heb ik vroeger een keer gedaan,....hoooge scores gehaald ;P ;P
tegen het beeld houden was ook een optie
of op een lamp
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Hetzelfde principeOp donderdag 02 mei 2002 23:34 schreef MASTER_M het volgende:
en bij 2 duiven , hoe weet ie dan welke je hebt geraakt ?
They made me do it.
Maar dan 1 voor 1, met een of anders case statement ofzo.Op donderdag 02 mei 2002 23:34 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Hetzelfde principe
Ik snap het :o!
wtf 
Duck season is closed!!
Duck season is closed!!
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
nou in iedergeval geen laser staat hier boven al uitgelegdOp donderdag 02 mei 2002 23:21 schreef fleppuhstein het volgende:
Geloof ik met een laser, en de kleur waar de laser raakt ofzo ?
Pagina: 1