Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Topic in ntsm : sluit msg van steffie

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/484454

Ik snap het niet helemaal...

in die topics die hij geeft wordt dat helemaal niet besproken wat ik vraag.

en in de search is er wel 1 te vinden maar die gaat over vorig jaar.

en wat betreft het topic in de hk dat leg ik uit in het topic zelf.

• Attilla
nee ook niet daar....

Het was vorig jaar ook geheim namelijk... en ik heb de id&t site wel 3000 keer rond gebrowsed.
"Special Treatment" presale only on May the 4th
[More info about special treatment will be availible soon]

psst ik dacht dat in LA geen inhoudelijke discussie gevoerd mochten worden

Verwijderd

Tja, het zal toch op die manier gezocht moeten worden lijkt me, als ergens de info gehaald moet worden wat die tickets inhouden, dan kom je aan die info via de gegeven linkjes en dan maar doorzoeken.

Dus is de sluitmsg terecht lijkt me.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien is het wel een verrassing :?
(en hetzelfde als vorig jaar)

• Attilla
Op donderdag 02 mei 2002 23:10 schreef TgF het volgende:
Tja, het zal toch op die manier gezocht moeten worden lijkt me, als ergens de info gehaald moet worden wat die tickets inhouden, dan kom je aan die info via de gegeven linkjes en dan maar doorzoeken.

Dus is de sluitmsg terecht lijkt me.
naja goed ik wilde dus gewoon een discussie over wat zou kunnen komen en misschien werkt er wel een tweak(st)er bij id&t ofzow...

maar goed dan niet...

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-11 10:06

Steffie

Opaque

Dit gaat toch over Sensation :? Normaal gesproken past dan alles wel bij elkaar in één topic en ik doelde er dus op dat je je vraag in één van die twee topics kon stellen. En Obi werkt bij ID&T.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Attilla
Op donderdag 02 mei 2002 23:24 schreef Steffie het volgende:
Dit gaat toch over Sensation :? Normaal gesproken past dan alles wel bij elkaar in één topic en ik doelde er dus op dat je je vraag in één van die twee topics kon stellen. En Obi werkt bij ID&T.
ok ik vin het best hoor...

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 23:25 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

ok ik vin het best hoor...
Uhm, dat klinkt niet echt als iemand in een juich stemming? Of lijkt dat maar zo?

• Attilla
Op donderdag 02 mei 2002 23:27 schreef TgF het volgende:

[..]

Uhm, dat klinkt niet echt als iemand in een juich stemming? Of lijkt dat maar zo?
dat klopt :)

ben het er ook niet mee eens maar jah jullie modjes hebben het laatste woord. Dus ik kan me er beter maar bij neerleggen, want gaan schreeuwen heeft ook geen zin.

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:06 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

dat klopt :)

ben het er ook niet mee eens maar jah jullie modjes hebben het laatste woord. Dus ik kan me er beter maar bij neerleggen, want gaan schreeuwen heeft ook geen zin.
1. ik ben geen modje, ik sta tussen de modjes en jou in in dit geval
2. modjes hebben zeker niet het laatste woord, daar ben ik voor om dat te voorkomen :)

Je hoeft je er niet bij neer te leggen als je dat niet wilt, jij maakt een topic aan en in jouw ogen wordt dat topic onterecht gesloten, dus mag je daarover om uitleg vragen, dat heb je dus gedaan.

Vervolgens kijk ik er naar, doe een suggestie waar je wellicht een antwoord zou kunnen vinden, de moderator legt uit waarom het topic gesloten is.

Wat er op sensation komt, vragen daarover kun je in één van de twee genoemde topics kwijt en de vraag of er een tweaker bij ID&T werkt is ook beantwoord.

Ik wil er gerust nog even over door discussieren met je, maar mijn idee was dat de "zaak" was opgelost, jij hebt een verklaring gekregen waarom je eerste topic dicht was en je hebt de antwoorden op je andere vragen gekregen.

Dat leek mij voldoende.

• Attilla
Op vrijdag 03 mei 2002 10:24 schreef TgF een hele hoop
Tuurlijk ik kan het vinden in jullie punt dat bedoel ik te zeggen.

maar dan kan ik het daar nog altijd niet mee eens zijn (ligt aan mij ben altijd dwars :)).

ik had gewoon zoiets van het is weer een apart onderwerp vandaar, want in die grote topics daar heb je het gevoel dat het een beetje "er maar tusssen komt".

Natuurlijk begrijp ik dat het wel beter is voor het overzicht, alleen ik ben van mening dat het ook weer minder slecht is voor het overzicht.

Vandaar dit topic, misschien had ik het een beetje raar verwoord maar dit bedoel ik dus.
Pagina: 1