Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Topic lock onterecht?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:55
Het heeft mij erg geïrriteerd dat mijn topic gelocked werd :(
Er is op zich niets mis mee :?

[topic=484553/1/25]

Ik vond dit nu net een topic dat echt thuis hoort op een forum als dit!
Ik kan dat boekje niet gaan kopen, één het kost geld (+ ik krijg de nederlandse versie toch in de bus volgende maand) en twee het is echt wel moeilijk te vinden (ik heb geen tijd om daarachter te gaan zoeken, de Nederlandse Ct is al moeilijk te vinden in België, laat staan de Duitse).
Daarom vraag ik het aan de mede tweakers die het boekje misschien wel hebben... daar is toch niets mis mee?
Nee, BANG, topic gelocked :(

Waar gaat de wereld naar toe...

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

The Bad Seed

Chaotic since 1983

imho blijft het vragen naar materiaal waar copyright op rust.
En daar kan tweakers BV dan weer mee in de problemen komen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Er zit op dit soort tijdschriften copyright, net zoals er op een spel bijvoorbeeld copyright zit. Vandaar dat zelfs het vragen naar dit soort dingen niet wordt gewaardeerd. Je kunt (net als met een spel/programaa) wel zeggen dat je het hebt of krijgt, maar:

A:) Hoe controleren wij dit.
B:) Er zijn medetweakers die dit dan ook niet meer hoeven te kopen.

edit:
:P Laat...

• NuKeM
Mmm, maybe, maar zo erg kan het toch ook weer niet zijn... Je kan het eventueel ook zien als mooie reclame voor Ct :)
Zo enkele resultaten van tests van slechts één monitor zullen ze wel niet erg vinden, ze hebben wel andere dingen te doen dan mensen lastig te vallen voor zo'n kleinigheden! ;)
Als je pagina's gaat inscannen, ja dat is al pakken erger, maar dit?
Ik betwijfel het dat ze hierdoor problemen zouden krijgen.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[topic=377245/1/25]
[topic=391748/1/100]

edit:
Nog een van een ander kaliber: [topic=295857/1/100] Echter geeft JvS in de 2e post al aan dat het anders te lastig wordt

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 22:25 schreef -NuKeM- het volgende:
:) ja maar daar heb ik nou net geen zin in :)
Je zegt dat je 'geen zin' hebt om het tijdschrift te kopen. Dus je medetweakers moeten zin maken om voor jou het tijdschrift in te gaan scannen omdat jij geen zin hebt om te kopen ? Mwoa. :{

• NuKeM
Op donderdag 02 mei 2002 22:50 schreef Courage het volgende:

[..]

Je zegt dat je 'geen zin' hebt om het tijdschrift te kopen. Dus je medetweakers moeten zin maken om voor jou het tijdschrift in te gaan scannen omdat jij geen zin hebt om te kopen ? Mwoa. :{
NEEE lol :)
Je begrijpt het verkeerd, ik spreek hier absoluut niet over inscannen, ik vraag gewoon wat er zo ongeveer instond.

Ja, die 'geen zin' is misschien slecht uitgedrukt, ik bedoel dat ik er geen zin in heb speciaal de bus te pakken naar de stad om dan alle boekhandeltjes af te gaan voor dit tijdschrift om vervolgens waarschijnlijk met lege handen terug thuis te komen omdat het zo moeilijk te vinden is...
Daarenboven heb ik momenteel daar dus echt niet de tijd voor (die bus enzo) want ik zit in de examens op school |:(
Zeg nu zelf, als iemand dat boekje heeft en hij is zo vriendelijk 2 minuten vrij te nemen dan is het geklaard.

@ Compubiter
Ik heb de topics eens snel overlopen en het blijk vooral over inscannen te gaan. Het was niet mijn bedoeling te vragen achter ingescande pagina's, een gewoon tekstje (niet rechtstreeks uit Ct) is meer dan genoeg :)

-edit-
O ja, klinkt misschien dom, maar sommige mensen gebruiken ook avatars (het plaatje onder je nick) die soms wel copyrighted zijn. Maar ja ... je moet ergens een grens trekken :)
Ik vind het spijtig dat mijn topic locked is, maar ik kan het wel begrijpen (regels zijn regels), al vind ik zelf dat hij niet gelocked had moeten worden.

Verwijderd

Zeer netjes, bedankt dat je de tijd hebt genomen om het goed uit te leggen, je topic gaat weer open met bovenstaande quote erin :)

• NuKeM
Op donderdag 02 mei 2002 23:08 schreef Courage het volgende:
Zeer netjes, bedankt dat je de tijd hebt genomen om het goed uit te leggen, je topic gaat weer open met bovenstaande quote erin :)
Ok :) Hartelijk bedankt

Verwijderd

en weer een tevreden mede-tweaker!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.