Toon posts:

hoe drivers voor onboard sound???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier dus met een imedia pc van packard bell van een vriend die ik helaas heb moeten formatteren.

ik heb al gezocht bij packard bell en op driverguide en google, maar ik kon nix vinden.

volgens deze site zet er een luna (MS6323) moederbord in (dit klopt ook, er staat ms-6323 ver 2 op het moederbord zelf)

maar hoe kom ik nu aan de drivers voor de onboard sound???
er zit een via VT1611A chip op.

ik kon helaas nix vinden.....
wie kan mij verder helpen????

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Wanneer alle informatie op uw harde schijf verloren is gegaan, dan kan u het systeem in zijn originele staat brengen met behulp van de emergency diskette. Deze procedure staat beschreven in de bijgeleverde gebruikershandleiding.
Wij adviseren u ten stengste om met de beschreven procedure het systeem weer in goede staat te brengen

Van hun site, denk niet dat je wat kan vinden dus

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Je kan ook proberen Creative Sound Blaster (16) compatible drivers te installeren.

/dev/null

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 02 mei 2002 22:23 schreef Foxboy het volgende:
ik zit hier dus met een imedia pc van packard bell van een vriend die ik helaas heb moeten formatteren.

ik heb al gezocht bij packard bell en op driverguide en google, maar ik kon nix vinden.

volgens deze site zet er een luna (MS6323) moederbord in (dit klopt ook, er staat ms-6323 ver 2 op het moederbord zelf)

maar hoe kom ik nu aan de drivers voor de onboard sound???
er zit een via VT1611A chip op.

ik kon helaas nix vinden.....
wie kan mij verder helpen????
Wees voortaan aub zo snugger te vermelden welk OS je draait als je om driver hulp vraagt. Niet geheel irrelevant :z

Maar goed, heb je de Packard Bell site bekeken? Op de support pagina onder downloads zit een kopje sound. Click daarop, dan krijg je dit:

http://support.packardbell-europe.com/support/download/drv/CAT127.asp

Scroll naar Via audio en kies de driver die bij je OS past... :7

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

volgens mij is het ook een msi mboard, dus kun je ook downen bij http://www.msi.com.tw *D

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:36

dlmh

Lo-Fi

Ik wou net zeggen... MSxxxx is nog altijd een MSI bordje... niet van Luna ?!? Daar zullen ze vast wel een drivertje ervoor hebben :)
Mocht je er echt niet uitkomen; ik heb op m'n werk nog een héél aantal boekjes + CD's van verscheidene MSI bordjes.. ik hoor 't wel.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op vrijdag 03 mei 2002 00:55 schreef SerialThrillaZ het volgende:
Ik wou net zeggen... MSxxxx is nog altijd een MSI bordje... niet van Luna ?!? Daar zullen ze vast wel een drivertje ervoor hebben :)
Mocht je er echt niet uitkomen; ik heb op m'n werk nog een héél aantal boekjes + CD's van verscheidene MSI bordjes.. ik hoor 't wel.
'Luna' is de naam die PB eraan gegeven heeft. Het is een MSI-6323, een mobo die MSI alleen voor de OEM markt gemaakt heeft.

Maar goed, audio is gewoon Via AC'97 codec.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1