[TFT] Samsung 171P Duitse Ct Magazine review?

Pagina: 1
Acties:

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:46
Ik moet omwille van omstandigheden nu beslissen welk Lcd scherm ik zou willen kopen.
Mijn interesse gaat vooral uit naar de Samsung 171P (Porche design), maar ik wil hem niet bestellen voor ik echt weet of hij goed is.
Ct magazine Nederland brengt volgende maand een test uit van 32 Lcd schermpjes.
In de Duitse Ct komen deze tests altijd wat eerder uit dan in de Nederlandse Ct.
Ik aanschouw de Ct tests als zijnde één van de beste tests op de markt, daarom vraag ik vriendelijk of misschien iemand een Duitse Ct heeft en hier eens snel de resultaten van de tests voor de Samsung 171P kan posten. (en liefst ook of hij geschikt is voor gaming enzo)
Ik zal je heel dankbaar zijn :)

Verwijderd

Duitse c't kopen bij boekwinkel?

• NuKeM
:) ja maar daar heb ik nou net geen zin in :) trouwens die vind je helemaal niet zo makkelijk hier in België :'(
Ik vraag het daarom eens liever :) Er zullen vast wel mensen zijn die het hebben.

Verwijderd

Koop em zelf even ofzo...

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 23:04 schreef -NuKeM- het volgende:

[..]

NEEE lol :)
Je begrijpt het verkeerd, ik spreek hier absoluut niet over inscannen, ik vraag gewoon wat er zo ongeveer instond.

Ja, die 'geen zin' is misschien slecht uitgedrukt, ik bedoel dat ik er geen zin in heb speciaal de bus te pakken naar de stad om dan alle boekhandeltjes af te gaan voor dit tijdschrift om vervolgens waarschijnlijk met lege handen terug thuis te komen omdat het zo moeilijk te vinden is...
Daarenboven heb ik momenteel daar dus echt niet de tijd voor (die bus enzo) want ik zit in de examens op school |:(
Zeg nu zelf, als iemand dat boekje heeft en hij is zo vriendelijk 2 minuten vrij te nemen dan is het geklaard.

@ Compubiter
Ik heb de topics eens snel overlopen en het blijk vooral over inscannen te gaan. Het was niet mijn bedoeling te vragen achter ingescande pagina's, een gewoon tekstje (niet rechtstreeks uit Ct) is meer dan genoeg :)
Na bovenstaande uitleg in [topic=484573] weer open, aan de rest : lees bovenstaande quote voor je iets post, dank je wel :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.pcstats.com/articleimages/webaward.jpg

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1046

Hopelijk heb je hier ook wat aan.

• NuKeM
Ja, die review kende ik al :)
Ik had als aanvulling toch ook graag geweten wat er in C't Magazine stond omdat ik die tests echt vertrouw ;)

Toch bedankt :)
Pagina: 1