Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Sorry ik snap hem nieOp donderdag 02 mei 2002 21:46 schreef enriqueeeee het volgende:
heeft iemand dit window etch plaatje misschien ook als een gewoon zwart plaatje [afbeelding]
Wil je alleen die window en de rest erom zwart ??
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
hier staan iig een paar coole, misschien vind je via de search nog wel wat andere.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
yep dat wilde ik doen jaOp donderdag 02 mei 2002 21:54 schreef thedolf het volgende:
Hij wil die afbeelding gewoon als een duidelijker plaatje zodat hij zelf zo'n etch kan maken. Of dit logo in zijn kast zagen etc.
Op donderdag 02 mei 2002 23:24 schreef enriqueeeee het volgende:
of zou misschien iemand met goede teken kunsten het voor mij willen tekenen een zwart teken op witte achtergrond

Alstjeblieft, ik heb hem met flash overgetrokken dus het is niet de echte etch maar lijkt er wel op.
Heb een upgrade nodig =/
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Kan je die ook ff exporteren naar AI en er dan een EPS van maken, die dan bij die site met die logo's erbij kan? Lijkt me wel zo leuk voor je, anders heb je al dat werk voor nix gedaan.Op vrijdag 03 mei 2002 02:58 schreef Sneaky_Dill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alstjeblieft, ik heb hem met flash overgetrokken dus het is niet de echte etch maar lijkt er wel op.
Wat is AI en EPS? Welk proggie heb ik daarvoor nodig?Op vrijdag 03 mei 2002 09:50 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Kan je die ook ff exporteren naar AI en er dan een EPS van maken, die dan bij die site met die logo's erbij kan? Lijkt me wel zo leuk voor je, anders heb je al dat werk voor nix gedaan.
Heb een upgrade nodig =/
Hier het resultaat die ik zelf niet kan controlleren
www.devoor.com/etch.ai
www.devoor.com/etch.eps
Hopelijk is het gelukt
Heb een upgrade nodig =/
Ik heb geen AI of EPS weetje...
Heb een upgrade nodig =/
http://www.devoor.com/etch.png
voor diegene die m niet kon bekijken
Zo hallo dat heb je heeeel netjes gedaanOp vrijdag 03 mei 2002 02:58 schreef Sneaky_Dill het volgende:
[..]
[afbeelding]
The devil is in the details.
ThnxOp vrijdag 03 mei 2002 10:58 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Zo hallo dat heb je heeeel netjes gedaan
Klopt, maar dan als vector of niet?? Want dan heb je er toch meer aan??Op vrijdag 03 mei 2002 10:57 schreef krekrrr het volgende:
dat is gewoon dezelfde als een paar posts terug:
http://www.devoor.com/etch.png
voor diegene die m niet kon bekijken
Heb een upgrade nodig =/