Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Volgens mij heeft de 3310 geen modemfunctie ingebouwd, je zal op zoek moeten gaan naar een Software modem voor deze telefoon. Voor de 5110/6110 was dit Nokia Data Suite, die moest je los kopen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
werkt een software-modem eigenlijk net zo snel (of langzaam in dit geval) ?
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Dat ligt een beetje aan de snelheid van je CPU (hele trage CPU heeft moeite met software modem emuleren), maar moet in principe ook op 9600 bps lopen.Op donderdag 02 mei 2002 22:19 schreef Robert het volgende:
werkt een software-modem eigenlijk net zo snel (of langzaam in dit geval) ?
Ik kan niet echt een software modem vinden, maar ik heb de kabel nog niet, ik kan dus ook niet testen. Ik ga die kabel alleen kopen als ik denk dat het kan gaan werken, iemand ervaringen dus met een 3310 en software modem?Op donderdag 02 mei 2002 21:45 schreef blackd het volgende:
Volgens mij heeft de 3310 geen modemfunctie ingebouwd, je zal op zoek moeten gaan naar een Software modem voor deze telefoon. Voor de 5110/6110 was dit Nokia Data Suite, die moest je los kopen.
Als je een datakabel op de 3310 aansluit kan je niet via de kabel bellen (omdat er geen modem inzit) Internetten via een datakabel kan dus ook niet, zelfs niet met een softmodem aangezien de telefoonlijn die een softmodem nodig heeft er simpelweg niet is
Een 6110 heeft ook geen modem ingebouwd, maar daar moest je Nokia Data Suite voor kopen. Dit is in feite gewoon een softmodem. Waarom zou een 3310 dan niet werken met een softmodem?Op donderdag 02 mei 2002 22:35 schreef Roelemewoel het volgende:
Als je een datakabel op de 3310 aansluit kan je niet via de kabel bellen (omdat er geen modem inzit) Internetten via een datakabel kan dus ook niet, zelfs niet met een softmodem aangezien de telefoonlijn die een softmodem nodig heeft er simpelweg niet is
edit:
[denkmode]
Je moet natuurlijk wel de goede datakabel hebben, zal de 3310 wel niet ondersteunen gewoon...
[/denkmode]
Ok, dus het kan echt niet begrijp ik... Dan ga ik maar weer eens op zoek naar een nieuwere telefoonOp donderdag 02 mei 2002 22:35 schreef Roelemewoel het volgende:
Pagina: 1