Toon posts:

WebDesign in 1996 - WaybackMachine

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ter leering ende vermaeck: www.archive.org heeft sites vanaf 1996 in de DB. De database is verrassend compleet.

Geinig om te zien hoe je eigen site er vroeger uitzag, of om te zien hoe de designer, waarvan je nu zegt WOW, ooit is begonnen.

Verwijderd

Is al eens eerder langs geweest. Is inderdaad wel geinig.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, zie het nu wel in de search inderdaad.. (zocht alleen op onderwerp ipv onderwerp en inhoud).

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

woei ik kende em al maar ik ga toch ff kijken of ik mijn oude sites bij Gelrevision nog kan vinden :+

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A heeft in 1997 een wanabee worst designer ever award gekregen van een website :)

"memories"

|{ brrr }] |

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op donderdag 02 mei 2002 22:48 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A heeft in 1997 een wanabee worst designer ever award gekregen van een website :)

"memories"
:P ik spaarde een half jaar terug nog van die 'Website Awards' totdat ik erachter kwam dat vrienden met een baggersite (imho) precies dezelfde kregen op request... toen had ik het wel gezien :{ :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

je begrijpt het verkeerd :)

Het was een award voor de slechtste site, niet de beste :)

|{ brrr }] |

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op donderdag 02 mei 2002 22:51 schreef Yellow het volgende:
je begrijpt het verkeerd :)

Het was een award voor de slechtste site, niet de beste :)
las ik ook hoor, maar ik wilde ff duidelijk maken dat ze die dingen sowieso wel sturen...

Verwijderd

ben ik trouwens de enige die het zwaar irritant vind dat de plaatjes niet werken? (of ben ik de enige bij wie ze niet werken :? )

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 00:27 schreef YaZe het volgende:
ben ik trouwens de enige die het zwaar irritant vind dat de plaatjes niet werken? (of ben ik de enige bij wie ze niet werken :? )
neuh, werkt hier ook niet, zal wel teveel ruinmte op hun servers in beslag nemen

• Willem
  • Laatst online: 21:02
En eigenlijk doet dit topic er niet toe :)

Cut the offtopic crapp... Dit heeft weinig met webdesign nog met graphics te maken.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.