Ik zat vanmiddag ff bij een vriend van me, en die heeft dus een DVD brander van Philips in zijn PC'tje zitten. Alleen: bij het branden van een DVD (in deze kwestie Lethal Weapon 2) geeft ie een foutmelding vlak voor het branden: Cannot read audio files of zoiets dergelijks.
Nu had ie het al met een ander DVD'tje geprobeerd: Asterix en Obelix
Dat ging dus vlekkeloos, in 1 keer goed, en hij deed het ook in zijn eigen DVD speler prima. Ik meen ook dat ik iets zag van: Encoded files.
Nu vraag ik me af: heeft iemand hier dit al meegemaakt? Heeft het met beveiliging van de DVD's te maken of iets dergelijks? Hij gebruikt Nero 5.5 (dus met DVD-burn ondersteuning, duh)
Eigenlijk baal ik ervan dat ik vanmiddag niet bij hem op internet kon, want nu moet ik alles weer een beetje vaagjes naar boven halen... ga morgen pas weer naar hem toe
Verdere Specs (uitgezonderd van zijn DVD speler (Lite-On) en DVD brander) (Philips) lijken me hier niet echt nodig, maar ik post ze toch maar:
AMD XP 2000+
512 MB DDR-Ram
SBLive! 5.1
Nu had ie het al met een ander DVD'tje geprobeerd: Asterix en Obelix
Nu vraag ik me af: heeft iemand hier dit al meegemaakt? Heeft het met beveiliging van de DVD's te maken of iets dergelijks? Hij gebruikt Nero 5.5 (dus met DVD-burn ondersteuning, duh)
Eigenlijk baal ik ervan dat ik vanmiddag niet bij hem op internet kon, want nu moet ik alles weer een beetje vaagjes naar boven halen... ga morgen pas weer naar hem toe
Verdere Specs (uitgezonderd van zijn DVD speler (Lite-On) en DVD brander) (Philips) lijken me hier niet echt nodig, maar ik post ze toch maar:
AMD XP 2000+
512 MB DDR-Ram
SBLive! 5.1