Bij een vriend thuis staat een Laptop en een PC, nou zitten we te twijfelen wat we nou es zullen gaan spelen, HoMM 3 of 4, of de oude Age of Wonders. Welk is volgens jullie leuker in multiplayer en hebben jullie ervaringen?
Dat valt te betwijvellen, persoonlijk vind ik de graphics vap AoW net ietsje beter (in vergelijking met HoMM3 danOp donderdag 02 mei 2002 21:07 schreef ReV3rEnD het volgende:
betere graphics
AOW !!! Simpe'; zo`n stoer spel. alleen niet in TC spelen.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Erhm homm4 kan nog steeds alleen qua multiplayer in HOTSEAT modus gespeeld worden. Er is al een patch uit, maar daar zit NOG STEEDS geen LAN/Internet multiplayer support bijOp donderdag 02 mei 2002 21:10 schreef White Dust het volgende:
[..]
Dat valt te betwijvellen, persoonlijk vind ik de graphics vap AoW net ietsje beter (in vergelijking met HoMM3 dan).... Tja, de spellen lijken veel op elkaar... persoonlijk zou ik voor HoMM4 gaan... waarom, éhrm, heb ik nog nooit gespeeld, daarom
Maar euh, waarom niet biede spelen, en een beetje DisciplesII voor de afwisseling tussendoor
Was al lang bekend, dat er eerst een patch uit zou komen zonder MP-fix.Op donderdag 02 mei 2002 23:55 schreef Jack Frost het volgende:
Er is al een patch uit, maar daar zit NOG STEEDS geen LAN/Internet multiplayer support bij
Ik had 'm nog niet gezien, fijn dat je me er even op attendeert. En o, wat ziet ie er goed uit!
"Added a Grid and Unit Movement Shadow to the Combat Screen. These can be accessed in the Combat Settings screen."
En nog beter:
Alleen hij is 15 Mb."Here are two more fixes that were not included in the readme.txt file:
- AI is now much more effective against guarding stacks and neutral armies.
- AI no longer stalls in front of its own castle."
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
En hoe zit dat dan met de multiplayer van AoW, kun je wel een willekeurig ras etc. kiezen of ligt het allemaal aan de map die je speelt? En moet je net zoals in single player Spheres uitkiezen etc.
Pagina: 1