Hier had uw advertentie kunnen staan!
Verwijderd
Ik zou gewoon (net als ik) elke keer dat het niet werkt een mailtje sturen. Zij reageren vanaf dit adres, daar kan je het dus ook heensturen: "Helpdesk Rabobank Betalen & Sparen" <Rabobank@call-it.com>. Als er genoeg mensen klagen zullen ze het hopenlijk sneller repareren
Overigens werkt Rabo Internetbankieren juist al jaren ook prima onder Linux, en werd de site steeds aangepast wanneer ik melde dat het niet werkte. Deze keer duurt het echter wel lang (al een week of twee ofzo)
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Verwijderd
ff. offtopic, maar mijn complimenten voor de Rabobank hoor. Ik vind het, ondanks dat het erg omslachtig werkt met die digipas, toch zeker wel de beste in tele/internetbankieren. Postbank vind ik niet echt makkelijk, en postbank is erg traag met overschrijvingen. Rabobank is echt supersnel. Alleen jammer dat het niet onder linux werktOp donderdag 02 mei 2002 21:32 schreef Felix het volgende:
bestaat er uberhaupt een bank waar het wel goed geregeld is? waar ze ook _VOOR_ de veranderingen rekening houden met alternatieve browsers? Ik word een beetje erg moe van die stinkpostbank internet bankieren en zat er over te denken om naar de Rabobank te gaan...maar als dat ook al niet meer werkt???
Tnx! Kzal ze vandeweek wel eens een mailtje sturen! En idd. Mozilla geeft de fouten weer. Overigens werkt het onder VMware met windhoos wel, dus ut ligt niet aan een netwerk instelling vermoed ik.Op donderdag 02 mei 2002 21:28 schreef ajvdvegt het volgende:
Helaas is Internet bankieren onlangs 'geupdate', zodat het JavaScript niet meer werkt met Mozilla en Netscape 6. Als je je javascript console opent meldt-ie de fout ook keurig. Netscape 4 werkt nog wel min of meer (je moet redelijk vaak herladen voordat de knoppen werken, maar goed).
Ik zou gewoon (net als ik) elke keer dat het niet werkt een mailtje sturen. Zij reageren vanaf dit adres, daar kan je het dus ook heensturen: "Helpdesk Rabobank Betalen & Sparen" <Rabobank@call-it.com>. Als er genoeg mensen klagen zullen ze het hopenlijk sneller repareren.
Overigens werkt Rabo Internetbankieren juist al jaren ook prima onder Linux, en werd de site steeds aangepast wanneer ik melde dat het niet werkte. Deze keer duurt het echter wel lang (al een week of twee ofzo).
Verwijderd
Een internetpagina met sluitingstijden? (ik snap best dat 's nacht niet alle opties beschikbaar zijn)
de .csv files die je in OpenOffice kan openen (speadscheet) en eventueel kan converteren naar mySQL zijn heel handig, maar je kan enkel files van een paar weken downloaden. om 't goed bij te kunnen houden in een eigen db moet je dus ongeveen 1x in de 2 weken die files downloaden...
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
By ikke geschrijft
Abn-Amro werkt probleemloos!
Ik hoor graag meningen over SNS,Fortis, etc?
Hier Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.8) Gecko/20020204Op vrijdag 03 mei 2002 01:40 schreef Opvolger het volgende:
ikke draai met Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.9+) Gecko/20020417 en heb helemaal geen probleem lekker over boeken het geld bij de rabo
Misschien is de versie het probleem, en moet ik updaten? Iemand eravingen?
Idd Rabo Rulez, maaruh welk OS draai jij?Op vrijdag 03 mei 2002 10:43 schreef wzzrd het volgende:
Rabo bankieren werkt hier prima met IE, Moz.99 en Konqueror. Rabo rulz
Verwijderd
Stomme vraag, dat kan je zelf ook zien...Op vrijdag 03 mei 2002 19:02 schreef EWS99 het volgende:
Idd Rabo Rulez, maaruh welk OS draai jij?
IE= windhoos
Mozilla= whatever...
Konqueror= linux / unix
Misschien, maar IE draait ook onder Mac, volgens mij.Op vrijdag 03 mei 2002 19:06 schreef areana het volgende:
Stomme vraag, dat kan je zelf ook zien...
IE= windhoos
Mozilla= whatever...
Konqueror= linux / unix
Maar jij hebt het wel over de 99 versie van Mozilla, misschien ligt het daar aan?
ik gbruik: Netscape Lite 4.77/U.S
en idd mozilla en galeon werken niet.
Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
[schaammode] Idd, nu je ut zegtOp vrijdag 03 mei 2002 19:09 schreef wzzrd het volgende:
XP en SuSE8 (niet alsof dat niet in mijn sig staat maar goed)
Maar goed, net ff Opera gedownd. En dat blijkt goed te werken. Ivg, naar m'n eigen rekeningen. Ik moet nog iemand zoeken wie ik geld kan doneren
Tnx! Khad ut graag onder Mozilla gezien, maar Opera wordt ook wel een vriend van mij denk ik.
Verwijderd
EWS99: hehe... dat bedoel ik...Op vrijdag 03 mei 2002 19:09 schreef wzzrd het volgende:
XP en SuSE8 (niet alsof dat niet in mijn sig staat maar goed)
Ik kan namelijk niet meer Rabobank Internet Bankieren via Opera.
In tussentijd is mijn systeem niet geupdated geweest, omdat alles prima werkt. Hebben ook nu weer meer mensen hier last van?
Mozilla: werkt allemaal redelijk, maar ik kan niets overboeken. Als ik bijvoorbeeld een acceptgiro wil overboeken, kan je zo'n code invullen. Helaas wordt dat menu niet opgebouwd en is de dropdown dus helemaal leeg
Al met al internetbankier ik nu dus met Opera 6.01 die zich voordoet als MSIE5, anders lukt het me niet fatsoenlijk mn geld te onderhouden bij de rabobank
Opera 5 bugt hier als een gek op invulvelden. Ook krijg ik geen scrollbalk bij het rekeningoverzicht.
Misschien is het een idee een appart topic te openen waar alle klachten mbt Rabobank & linux verzameld worden, om zo tot een grote Klachtbrief te komen. Wanneer iedere linuxgebruiker die hier last van heeft deze brief/email verstuurd moet de rabobank hier toch wel iets aan kunnen doen, Toch?
Bundel de krachten, want samen staan we sterk!
Dat is gewoon een callcentre wat door de Rabobank is ingehuurd. Wel helpt het als je allemaal die brief stuurt, dan krijgen ze echt het idee dat het belangrijk is.
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=201499
Voordeel: het is op papier (uit foldertje?), maakt heel wat meer indruk (als er een aantal binnenkoment) dan mailtjes. Ik vermoed idd dat mailtjes sturen naar het callcentre volmaakt zinloos is.
Nadeel: je moet misschien even langs je bank
Een zooitje telefoonnummers:
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=125030
Hier kan misschien iemand ff naar bellen en vragen wat de juiste plek is om te klagen.
Webbased e-mail naar internetbankieren helpdesk:
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=187296
Als je er niet veel werk in wil stoppen is dit misschien ook wel een optie, maar het brengt de boodschap wat minder duidelijk over...
Zoef