Ik heb nu een derde computer en die wil ik ook aansluiten op het internet. Ik zit bij @home en heb al een derde account aangevraagd (voor mijn tweede die ik al meer dan een jaar heb heb op de dag vandaag nog steeds niks betaald duss..) en ik kan er ook op interneten maar als ik de netwerk printer of een van de andere computers wil zoeken vind hij niks.
Op de eerste twee heb ik Xp (nog bedankt voor jullie antwoorden ik heb ze eindelijk elkaar laten vinden) en dat werkt lekker en de derde is 98 en die vind ie niet
kan iemand mij helpen.
Oja vraagje tussen door hoe kan het als ik op de eerste computer veel aan het dl ben ik op de andere moeilijk kan surffen terwijl ik toch extra accounts heb aangevraagd??
thanks.
Op de eerste twee heb ik Xp (nog bedankt voor jullie antwoorden ik heb ze eindelijk elkaar laten vinden) en dat werkt lekker en de derde is 98 en die vind ie niet
kan iemand mij helpen.
Oja vraagje tussen door hoe kan het als ik op de eerste computer veel aan het dl ben ik op de andere moeilijk kan surffen terwijl ik toch extra accounts heb aangevraagd??
thanks.