Toon posts:

N-Pack Uppen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb voor cs een pack gemaakt (N-Pack).
Nu heb ik alleen een probleem, het is 72 mb en waar moet ik 'm uppen? iemand die een lege ftp heeft/weet of goeie snelle hosting space (ik wil der niet voor betalen.)

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
ik wil een villa met zwembad + 3 garage's en 3 auto's wel a merken aub..
ow ja het moet gratis zijn ;)

goede gratis hosting is tegenwoordig bijnan ergens te krijgen... je kan er beter voor betalen gaat een stuk makkelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
wat me al opgevallen was, dat jij zeer geirriteerd reageerde ook in andere topics.

Ik heb gewoon iets gemaakt, wat ik wil delen met andere mensen, maar daar wil ik zelf natuurlijk niet voor betalen.
Ik heb een cs pack gemaakt, en ik wil die graag aan andere mensen geven. Alleen het probleem is dus, dat ik nergens hosting heb. Het kan wat mij betreft op iemands ftp server.

Aan die antwoorden van jou heb ik totaal NIETS (nofi)

maar jah iemand anders die me wèl kan helpen?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
Op donderdag 02 mei 2002 21:09 schreef 31482 het volgende:
wat me al opgevallen was, dat jij zeer geirriteerd reageerde ook in andere topics.

Ik heb gewoon iets gemaakt, wat ik wil delen met andere mensen, maar daar wil ik zelf natuurlijk niet voor betalen.
Ik heb een cs pack gemaakt, en ik wil die graag aan andere mensen geven. Alleen het probleem is dus, dat ik nergens hosting heb. Het kan wat mij betreft op iemands ftp server.

Aan die antwoorden van jou heb ik totaal NIETS (nofi)

maar jah iemand anders die me wèl kan helpen?
Gewoon ff poortscannen (gewoon poort 21 (anoniem)en een mooie ftp zoeken. O ja vergeet niet achter een proxy te gaan zitten :D ..... nee ik denk dat dit een lastig verhaal gaat worden, bijna niks is meer gratis :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:13 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 22:03 schreef renzo4000 het volgende:

[..]

Gewoon ff poortscannen (gewoon poort 21 (anoniem)en een mooie ftp zoeken. O ja vergeet niet achter een proxy te gaan zitten :D ..... nee ik denk dat dit een lastig verhaal gaat worden, bijna niks is meer gratis :'(
Hoe lang denk je dat je account in leven blijft met dit soort posts?