Toon posts:

Miro PcTV Rave

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi tweakertjes
WEten jullie mischien waar ik een paar voorbeelden kan vinden van filmpjes ofzow die met de Miro PcTV Rave
zijn gecaptured want ik wil er morgen 1 kopen maar ik wil weten hoe de kwaliteit van het capturen is.
ohja welke chipset heeft deze tv-kaart?
want ik wil wel moviehouse en canal+ kunnen kijken :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Jag

loppiehu, je zit behoorlijk tegen je tweede waarschuwing aan. Dit soort verborgen "warez requests" zijn niet toegestaan op GoT.
Ik laat je topic open, maar niet om het over canal+ te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Wat zeur je nou?
ik vraag alleen maar om voorbeelden van filmpjes die met die kaart gemaakt zijn en de chipset die erop zit
dat noem ik geen warez

• Jag

Jag

Op donderdag 02 mei 2002 21:50 schreef loppiehu het volgende:
Wat zeur je nou?
ik vraag alleen maar om voorbeelden van filmpjes die met die kaart gemaakt zijn en de chipset die erop zit
dat noem ik geen warez
Ik heb het ook niet beoordeeld als warez request, anders had ik je wel een waarschuwing gegeven. En ik zou je toon wat veranderen, anders krijg je die waarschuwing alsnog.

Verwijderd

Topicstarter
ok ok sorry

Verwijderd

Topicstarter
hoi tweakertjes
WEten jullie mischien waar ik een paar voorbeelden kan vinden van filmpjes ofzow die met de Miro PcTV Rave
zijn gecaptured want ik wil er morgen 1 kopen maar ik wil weten hoe de kwaliteit van het capturen is.
ohja welke chipset heeft deze tv-kaart?
want ik wil wel moviehouse en canal+ kunnen kijken

• Jag

Jag

Ja, die is gek. Een beetje omhoog schoppen met exact dezelfde post, nu heb je wel een waarschuwing te pakken en bovendien een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.