Apart forum digitale fotografie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Als je nu in het forum gadget-talk kijkt, gaan volgens mij ongeveer de helft van de topics over digitale fotografie. Wordt het niet eens tijd voor een apart forum voor digitale fotografie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Waarom dan?

GT is niet zo'n heel druk forum, en digitale camera's horen daar nu juist thuis..

Dat de helft van de topics erover gaan wil niks zeggen.. Anders zou PMG bijvoorbeeld ook uitgesplitst moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik persoonlijk vind digitale camera's geen gadget meer. Uiteraard kun je daarover van mening verschillen, maar de camera's zijn inmiddels zo ver ontwikkeld en zo "standaard" aan het worden dat het voor mij geen gadget meer is.
Een gadget is een klein, min of meer nutteloos voorwerp.
De meeste vragen die nu over digitale camera's gaan zijn dingen van welke moet ik kopen, en daarbij gaat het nauweliks meer om de nieuwste modellen, maar meestal om betaalbare modellen. Dat maakt voor mij in ieder geval dat ik het geen gadget-talk meer vind. Doordat er zoveel topics over staan, krijg ik het gevoel dat er nog nauwelijk over echte gadgets gepraat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
bijdrage:
gadg·et (gjt)
n.
A small specialized mechanical or electronic device; a contrivance.

----------------------------------------------------------------------------[Origin unknown.]
----------------------------------------------------------------------------
gadget·y adj.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ander een I-mode topic!

Mijn bescheiden aantal systeempies!