[MSN] lol @ banner!

Pagina: 1
Acties:

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Daarnet op MSN (.nl) kwam ik een Heineken banner tegen, en als je met je muis er overheen ging stond heel je beeld op z'n kop! w00t! :P Ff kijken of ik 'm kan print-screenen (als ik 'm weer met F5 vind :D)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tja zinvol :) meer een hk topic :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• HunterPro
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 19:42 schreef Scarecrow het volgende:
ik vraag me meer af: hoe flikken ze zoiets?

Verwijderd

Er zijn er nog meer :) Zoals je beeld horizontaal flippen :P

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 19:43 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

gewone mouseover, niets speciaals

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 19:43 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

Hmmz... rotate filter van Msie :P

Verwijderd

da zou ik ook wel willen weten hoe ze dat flikke !!

• HunterPro
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 19:44 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Hmmz... rotate filter van Msie :P
okee :)

* HunterPro heeft weer wat om vanavond op Technet te gaan lezen :)

[edit]
Zomaar een hersenspinsel:

hebben die gasten die IE proggen tijd te veel of zo? Geen wonder dat dat debuggen niet binnen de releasedatum gehaald wordt! :P

Verwijderd

Heel simpel. Je zet de hele meuk die je wilt roteren in een div/span, en vervolgens hang je in de mouseover een script eraan welke de rotate filter binnen de style wijzigt..

Je geeft vervolgens het aantal graden in rotatie op en voila.

Zelfs een alert laten zien is nog makkelijker.

• HunterPro
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 19:45 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]

Zelfs een alert laten zien is nog makkelijker.
:? :+

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

en maar zeiken dat IE niet W3C compatible is :) ik zou bijna weer voor IE gaan ;) Wanneer komt IE voor Linux uit ;)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

0: Default. Geen rotatie.
1: Content roteerd 90 graden.
2: Content roteerd 180 graden.
3: Content roteerd 270 graden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<DIV ID="oDiv" STYLE="position:absolute; left:270px;" >
de pagina
</DIV>

<BUTTON onclick="oDiv.style.filter='progid:DXImageTransform.Microsoft.BasicImage(rotation=3)'">Roteer 270 graden</BUTTON>

<BR/>

<BUTTON onclick="oDiv.style.filter=''">Wijzig ongedaan maken</BUTTON><BR/>

Verwijderd

manmanman, wat een knudde toevoegingen weer in MSIE! dat je nu ook al je beeld kunt roteren zeg, die gasten zijn gek. komt nooit of te nimmer in W3C (tenzij ze ineens volslagen gek worden)

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 21:08 schreef Socratesss het volgende:
manmanman, wat een knudde toevoegingen weer in MSIE! dat je nu ook al je beeld kunt roteren zeg, die gasten zijn gek. komt nooit of te nimmer in W3C (tenzij ze ineens volslagen gek worden)
Ik hoop dat ze bij Microsoft eens de prioriteiten goed gaan leggen:

1: Foute interpretatie van sommige CSS1 attributes fixen.
2: CSS2 ondersteuning + planning voor CSS3.
3: Eigen meuk.

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Op donderdag 02 mei 2002 21:11 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze bij Microsoft eens de prioriteiten goed gaan leggen:
Dat zijn dan toch echt _jouw_ prioriteiten ;)
MS heeft het meer gezocht in het veroveren van de browsermarkt. En dat is ze (godzijdank) aardig gelukt.

Today's subliminal thought is:

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 23:12 schreef Annie het volgende:

Dat zijn dan toch echt _jouw_ prioriteiten ;)
dus jij wil beweren dat je nooit tegen die problemen bent aangelopen? Vindt het nogal goede punten die Cheatah opnoemt.

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:00 schreef Shadow3333 het volgende:

[..]

dus jij wil beweren dat je nooit tegen die problemen bent aangelopen? Vindt het nogal goede punten die Cheatah opnoemt.
zeg maar gewoon "Cheatah heb weer s gelijk.." :P
komop zeg divs draaien leuk hoor :Z
echt die zooi van IE (die trouwens alleen op de WinIE werkt) is zooooo onnuttig...
ik zou me eerder schamen als mn browser dat zou kunnen!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Op donderdag 02 mei 2002 19:49 schreef Skinkie het volgende:
Wanneer komt IE voor Linux uit ;)
IE voor Slowaris bestaat wel. :D

Rustacean

• Bosmonster
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Vind het absoluut niet onnuttig. Misschien dat het gebruik van deze specifieke filter hier niet zo nuttig is, slechts erg grappig imho.

Tis toch makkelijk om ook teksten die vertikaal staan (iets dat nog niet eens mogelijk was) ook te kunnen editen? Ipv er gelijk weer een plaatje van te moeten maken?

Tuurlijk kunnen we gaan zitten wachten op de opa's bij W3C totdat ze in CSS3 eindelijk ook met een redelijk alternatief komen hiervoor, maar ben blij dat MS daar niet op wacht.

De initiatieven van MS hebben geleid tot wat we nu gewend zijn in zowel HTML standaarden als CSS.

Verwijderd

Voor de lui die hier nu zeggen "blabla klotemeuk in MSIE", wacht maar tot je echt is webbased interfaces moet maken voor kantoorapplicaties, dan piep je wel anders.

Ik wil dan ook niet lullig zijn, maar ik denk niet dat je het nut van deze functies niet in kunt zien als je niet dagelijks websites EN webbased applicaties bouwt. Dit zijn functies die je overal kunt gebruiken, maar vooral zijn gemaakt voor toepassing in applicaties die aandoen als een normaal programma maar wel distributed bereikbaar zijn.

Dan komen zowel de filters/transistions/dhtml functions/os defined functions en de uitstekende handling van zelfherkenning in tablewaarden er super uit!

Die CSS implementatie in MSIE vind ik persoonlijk nu al voldoende. Prachtig dat je alles via CSS kunt regelen maar ik wil het niet altijd via CSS regelen. Dat er dan op sommige plekken een bugje inzit kan ik mee leven, het heeft voor mij nog niet geleid tot onoplosbare problemen.

Momenteel is MSIE nog steeds de betere browser, zelfs beter als Mozilla in de praktijk. Mozilla laat zelf behoorlijke steken vallen op zowel table nesting gebied en combinaties van relatief/absolute waardetoekenning, en heeft een beschamende DHTML performance. Prachtig dat Mozilla al een gevorderde CSS2 ondersteuning heeft, maar daar wordt nog geen 10% van in de praktijk gebruikt.

Ik denk dat de prioriteiten bij MSIE op "beste werken in de praktijk" staan, en bij Mozilla op "in theorie de beste zijn" staan :)

Mocht iemand nog aankomen met "Mozilla is W3C compatible" .. ik noem eventjes de CSS property Moz-Opacity op ;) Lekker W3C dacht ik zo :+

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:57 schreef Bosmonster het volgende:
Vind het absoluut niet onnuttig. Misschien dat het gebruik van deze specifieke filter hier niet zo nuttig is, slechts erg grappig imho.
Ik heb wel een nuttige voor je. Ik wil webbased een printpreview laten zien in landscape vorm.. :)

Of ik wil in een contenteditable div mijn media of tekst rotaten.

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it&#039;s back....

Op donderdag 02 mei 2002 19:42 schreef Scarecrow het volgende:
Dat niet alleen : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/472871

Senri no michi mo ippo kara

• Bosmonster
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 03 mei 2002 15:56 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ik heb wel een nuttige voor je. Ik wil webbased een printpreview laten zien in landscape vorm.. :)

Of ik wil in een contenteditable div mijn media of tekst rotaten.
Bedoelde voor die reclame/banner is het niet zo nuttig, slechts grappig. Dat de IE-filters handig zijn voor adnre dingen blijkt toch wel uit mn post? :?

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 16:04 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Bedoelde voor die reclame/banner is het niet zo nuttig, slechts grappig. Dat de IE-filters handig zijn voor adnre dingen blijkt toch wel uit mn post? :?
Ja klopt, alleen was ik zo druk bezig dat de inhoudelijke boodschap van jouw reply er in het linkeroog er inging en in het rechteroog weer uit :)

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:53 schreef Gordijnstok een heel verhaal:

[knip]

Mocht iemand nog aankomen met "Mozilla is W3C compatible" .. ik noem eventjes de CSS property Moz-Opacity op ;) Lekker W3C dacht ik zo :+
en waarom denk jij dat die -moz ervoor staat? juist om duidelijk te maken dat het hier om een voorlopige implementatie staat, zodra het opgenomen is in de W3C specs zal het veranderd worden, trouwens hetzelfde geldt voor IE en de oplossing die zij aandragen, misschien volgt de W3C de Microsoft voorstellen wel. Who knows. linkje

Vind het trouwens wel een beetje ver gezocht van je om naar die specifieke Mozilla uitbreiding te verwijzen om aan te tonen dat ze niet W3C compatible zouden zijn :? (een uitbreiding op de specs is iets anders dan de bestaande specs anders toepassen dacht ik zo.)

Wederom hetzelfde geldt voor de IE uitbreidingen op de specs, die soms best handig kunnen zijn, zoals Bosmonster al zei.

Vast staat dat er nog een hele hoop moet gebeuren voordat Mozilla 'af' is dat neemt echter niet weg dat de meeste performance bugs in DHTML bekend zijn en er aan gewerkt word. Vooral deze zal een hoop helpen met het (gedeeltelijk) op lossen van de performance. 2e linkje

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Haha, waar een simpele post al niet goed voor is :D
Voor je het weet breekt een heftige discussie los.
Op vrijdag 03 mei 2002 09:00 schreef Shadow3333 het volgende:
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat MS andere prioriteiten had/heeft.
En ik zeg dat ik het goed vind dat IE er tijdens de NS3 en NS4 periode flink de vaart in heeft gezet om de browsers wat meer van deze tijd te maken.
Je moet me natuurlijk geen woorden in de mond leggen :P

Ik moet overigens bekennen dat ik het grootste deel van mijn tijd bezig ben met intranet applicaties en dan is het hele standaarden verhaal minder belangrijk.

* Annie gaat nu toch maar 's afsluiten: HET IS WEEKEND :) :D

Today's subliminal thought is:

Pagina: 1