Teletext met een Useridcode ofzo...????

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
Tja, de reden dat ik het hier post is dat er geen ander algemeen forum voor was (vreemd hoor, maar goed, zal wel goedzitten zo).
Er was een progje op TV wat Hallo met Bert heette, je moest toen een teletextnummer kiezen van de drie nummers in beeld en als ie fout was kon je niet meer verder spelen met dat spel om weer 1 van de 3 te zoezen.

Hoe wist teletext eigenlijk dat ik het fout had en mij had geblokkeerd zodat ik niet meer mee kon doen?

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verweer die pagina je misschien weer naar een andere zodat je uit die code weer kan afleiden waar je naar toe moet met de volgende vraag ?

Dan kan het wel, want TT kan nix onthouden.

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
eh dat dat snap ik niet....

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Verwijderd

deez staat ok al in SG

crossposten :S

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
SG heb ik niet! Dus kan ik ook niet zien of er antwoorden zijn!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 13:17 schreef AW_Bos het volgende:
SG? Wazzda? Geen forum in ieder geval want die bestaat niet!
SG = Stuffis Generalis
Die zie jij nog niet, want daar is een minimaal aantal posts en aantal dagen geregistreerd-zijn aan verbonden. Voor meer info: Hee, ik zie geen Huiskamer/ Stuffis Generalis / Nieuws, Sport TV en Muziek / Thema Forum

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
Ik heb dat forum dus niet en kon zelf ook niet ruiken dat ie daar stond. Een thread is dus waarop de starter van de poist kan wachten op antwoord meestal. En dat kan dus niet in een SG gemoved topic van een begin-GoTter!

Maar goed. Offtopic genoeg geweest!

Pagina: 1