Na een succesvolle mod op me GeForce 2Mx ( [topic=478641] ) is nu me GeForce 2GTS aan de beurt 
Eerst heb ik een celly300 heatsink in stukkies gezaagd. Maar deze heatsink was ook weer zo hoog dat hij 2pci sloten in nam, en dat wil ik niet dus heb ik de memsink zo gemaakt dat ze maar 1pci slot in beslag nemen.
Hier zie je hoe ik het te hoge sinkje lager heb gemaakt
De buitenste dingen omgebogen en de middelste afgeknipt.

En nog een voto
Dit was nog een ander ontwerp maar dat paste niet

Hier alle 8 sinkies om een rijtje
Ik heb ze vastgemaakt door eerst een laagje koelpaste op de mem te smeren en daarop een paar tipjes super sterk lijm aan de randjes.
Hier het slachtoffer

Dun laagje koelpasta

En een paar tipjes megasuper lijm
Hier de results =)

Hier de kaart weer in de comp. Kep nu nog 2 pci sloten over en 1 waar iets in past
Maar ik gebruik er nu toch niet meer dus is niet erg van dat ene slot

En hier me Zalman 3x80mm er weer op =) 1 80 mm @7v blaast op de memsink en core.
Overclocken gaat best lekker nu. Standaard is die 200/333 en kreeg ik hem al op 240/405, ik denk dat ik nog verder kan alleen dat doe ik morgen wel
Eerst ff een Tb1400 ophale =D
Met dank aan Weareborg voor de heatsink
Eerst heb ik een celly300 heatsink in stukkies gezaagd. Maar deze heatsink was ook weer zo hoog dat hij 2pci sloten in nam, en dat wil ik niet dus heb ik de memsink zo gemaakt dat ze maar 1pci slot in beslag nemen.
Hier zie je hoe ik het te hoge sinkje lager heb gemaakt
En nog een voto
Dit was nog een ander ontwerp maar dat paste niet
Hier alle 8 sinkies om een rijtje
Ik heb ze vastgemaakt door eerst een laagje koelpaste op de mem te smeren en daarop een paar tipjes super sterk lijm aan de randjes.
Hier het slachtoffer
Dun laagje koelpasta
En een paar tipjes megasuper lijm
Hier de results =)
Hier de kaart weer in de comp. Kep nu nog 2 pci sloten over en 1 waar iets in past
En hier me Zalman 3x80mm er weer op =) 1 80 mm @7v blaast op de memsink en core.
Overclocken gaat best lekker nu. Standaard is die 200/333 en kreeg ik hem al op 240/405, ik denk dat ik nog verder kan alleen dat doe ik morgen wel
Met dank aan Weareborg voor de heatsink