Teletext met een evt useridcode?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
Tja, de reden dat ik het hier post is dat er geen ander algemeen forum voor was (vreemd hoor, maar goed, zal wel goedzitten zo).

Er was een progje op TV wat Hallo met Bert heette, je moest toen een teletextnummer kiezen van de drie nummers in beeld en als ie fout was kon je niet meer verder spelen met dat spel om weer 1 van de 3 te zoezen.

Hoe wist teletext eigenlijk dat ik het fout had en mij had geblokkeerd zodat ik niet meer mee kon doen?

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 07:25
Onmogelijk. Teletekst is, net als TV, eenrichtingsverkeer. Alleen van zender naar jouw TV dus.

• AW_Bos

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
Tog is het zo! Ik heb het duidelijk meegemaakt!

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je vorige topic ging al op slot: [topic=484101] , waarom open je dan een nieuwe over ditzelfde onderwerp?

• AW_Bos

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
ERhmm tja

move maar naar dat AV forum!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

AW_Bos: als ik een topic van jou sluit dan is het niet de bedoeling dat je gewoon fijn weer een nieuwe gaat openen over hetzelfde onderwerp.
Lees de FAQ aub.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• AW_Bos

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
ok move maar naar AV!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.