Leeg topic op Got, of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:51
Ik heb een probleempje met dit topic : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/484014

Bij mij ziet dit topic er zo uit (sorry voor de layoutverkloting):

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1527667745

Ik had het in SM gepost om dat het een leeg topic (leek?) te zijn en omdat het een temp vraag is (en het lijkt erop dat ie nu op slot zit :X).

Maar de modjes zeggen dat het topic gewoon goed werkt en ik ctrl+f5 moet doen, maar dat maakt geen moer uit :?

Hoe kan dit dan? Werkt dit topic bij anderen wel goed?
Ik heb het probleem overigens alleen bij dit topic, vaag genoeg...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Is in ieder geval geen leeg topic (stuk of tien reacties). Zit wel een slotje op.

[edit]maak je cache eens leeg

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:42

GaMbiNo

1337

Dat heeft iedereen welles.
Meestal helpt een F5 wel jah. :)
Is gewoon ff een klein storinkje ergens tussen de GoT servers en jouw putertje. :)
Niks om je zorgen over te maken iig. ;)

edit: Als jij denkt dat het een storing of iets dergelijks bij GoT is moet dit in LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Ik heb mijn cache en geschiedenis even leeggedonderd, F5, ctrl+F5, het lukt gewoon niet.

En vreemd genoeg bij andere mensen wel... Vaag :?

En het werkt bij andere dus wel, dan ligt het aan mijn comp...

He :?

edit:
De HTML is waarschijnlijk corrupt, in de source kan ik wat reacties lezen... Vandaar dus ook dat dat ene plaatje in de menubalk het niet deed... Maar hoe raakt die HTML nou corrupt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hier doettie het ook gewoon hoor

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Dat had ik heeeeeeeeeeeeeeeeel vaak met Netscape 4.79.

Dus er maar af geknikkerd, en Opera erop gezet. In IE heb ik het nog nooit gehad, vreemd.

Enne, --> LA? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Op donderdag 02 mei 2002 19:53 schreef BreadFan het volgende:
Enne, --> LA? :?
Zat ik al aan te denken, alleen het probleem is alleen bij mij, dus ik dacht dat het toch aan iets hier zou liggen. Hoe kan het nou dat juist alleen 1 zo'n topic het niet doet en alle rest wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 13:45

AMDFreak

Intel is zo..

Heb er ook wel eens last van gehad.. de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer zo

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Deze gaat toch maar naar [forum=15] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik heb dit ook regelmatig. Denk dat dit gewoon een typisch geval is van Topix. En ga nou niet dat plaatje posten van Traag. Please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Op vrijdag 03 mei 2002 00:43 schreef m-m het volgende:
Ik heb dit ook regelmatig. Denk dat dit gewoon een typisch geval is van Topix. En ga nou niet dat plaatje posten van Traag. Please?
Pic van traag? Post eens?

Ik weet wel dat dit wel eens scheen te gebeuren met
code:
1
/ n

Zonder spatie tussen de / en de n.... (je weet maar nooit). Als dat in iemands sig stond.. Maar dat is hier niet het geval want bij ieder ander werkt het topic wel.

Maar heeft er dan niemand enig idee waardóór het komt? Op 1 of andere manier is volgens mij toch de html corrupt geraakt, want henkies "neus" kan ie ook nooit weergeven (misschien toch maar eens de code gaan lezen), wordt een rood kruisje...

In dit topic kan ik henkies neus btw wel zien, net als in ieder ander topic. Zeer vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat is er zo gevaarlijk aan /n :?
Je kan gewoon \n (want dat bedoel je) in een message/sig zetten, DAAR is geen probleem mee (zolang het om de tekens \ en n gaat).
Maar op enkele plekken wordt dat geinterpreteerd als enter en op andere plekken is het gewoon mogelijk een 'enter' (wordt normaal in programmeer omgevingen ingevoerd dmv \n of gewoon door op enter te drukken) in te voeren. En DAN pas gaat het mis.

Aangezien de screenshot van de topicstarter niet wijst op een javascript fout (gele dingetje linksonder) ga ik er vanuit dat gewoon heel de javascript niet geladen was :)

ctrl+f5 wil daar nog wel es tegen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Op vrijdag 03 mei 2002 12:10 schreef ACM het volgende:
Wat is er zo gevaarlijk aan /n :?
Je kan gewoon \n (want dat bedoel je) in een message/sig zetten, DAAR is geen probleem mee (zolang het om de tekens \ en n gaat).
Maar op enkele plekken wordt dat geinterpreteerd als enter en op andere plekken is het gewoon mogelijk een 'enter' (wordt normaal in programmeer omgevingen ingevoerd dmv \n of gewoon door op enter te drukken) in te voeren. En DAN pas gaat het mis.

Aangezien de screenshot van de topicstarter niet wijst op een javascript fout (gele dingetje linksonder) ga ik er vanuit dat gewoon heel de javascript niet geladen was :)

ctrl+f5 wil daar nog wel es tegen helpen.
Ik zat in de buurt met dat /n of \n of whatever.

Eeeuhm, ik laad de pagina nog eens in maar echt, ik krijg hem niet ingeladen. F5 ctrl F5 whatever het werkt gewoon niet. En alle andere topics wel..

Ik denk dat er misschien gewoon geen oplossing is.. Het gaat fout en niemand weet waar. En javascript is wel geladen hoor... Het probleem is echt alléén bij dit topic. Als de fout in mijn browser zat zou je denken dat geen enkel topic het meer doet, maar dit topic b.v. kan ik gewoon lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26
probeer anders is een andere browser :?

Opera of Mozilla ofzo, kijk of het daar wel mee lukt ;)
Pagina: 1