mijn vidkaart geeft hier dus probs (had ie eerst nooit) k heb al verschillende detonators geprobd -> geen verschil, alleen in 3d gebeurt dit dus...
iemand ideen?
iemand ideen?
iets overgeklokt? dat probleem heb ik ook als ik boven de 133Mhz FSB ga met me Voodoo5Op donderdag 02 mei 2002 18:57 schreef bo030285 het volgende:
mijn vidkaart geeft hier dus probs (had ie eerst nooit) k heb al verschillende detonators geprobd -> geen verschil, alleen in 3d gebeurt dit dus...
iemand ideen?
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...
idd, alsofter voor een tnt2 nu nog driverwijzigingen doorgevoerd wordenOp donderdag 02 mei 2002 20:11 schreef misterpro het volgende:
voor (pardon voor de platte Vlaamse woordenschat) zo een boertige teef van een kaart gaat ge toch de laatste drivers niet installeren zeker...
pakt gewoon de drivers die XP der zelf aan geeft (of download 23.11 of 23.12)
Verwijderd
dot.blaat
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
Verwijderd
als dit een reactie is op mijn post, het is een QDI Legend V mobo, met een 440LX chipset.... die heeft alleen maar AGP 2x, en die kan ik niet op 1x zetten ofzo....Op donderdag 02 mei 2002 22:02 schreef GeeBee het volgende:
AGP 4× uitzetten in de BIOS.