Toon posts:

[xp]tnt2 loopt vast in 3d

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn vidkaart geeft hier dus probs (had ie eerst nooit) k heb al verschillende detonators geprobd -> geen verschil, alleen in 3d gebeurt dit dus...
iemand ideen?

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 02 mei 2002 18:57 schreef bo030285 het volgende:
mijn vidkaart geeft hier dus probs (had ie eerst nooit) k heb al verschillende detonators geprobd -> geen verschil, alleen in 3d gebeurt dit dus...
iemand ideen?
iets overgeklokt? dat probleem heb ik ook als ik boven de 133Mhz FSB ga met me Voodoo5

probeer anders terugklokken, je systeem én je videokaart

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Topicstarter
niet overgeclockt, in ander systeem precies dezelfde probs <- kaart misschien kapot??? k heb er verder niks raars mee gedaan. ik zal ff terugklokken

Verwijderd

bij mijn tnt2 is er een cooler op , misschien omdat je de cooler niet erop hebt ? of heb je die wel erop?

Verwijderd

Kun je voortaan het gewoon bij 1 topic houden aub ?

Verwijderd

zit cooler er goed op?

Verwijderd

Topicstarter
geen aktieve koeling idd, maar dat gaaf eerder ok nooit probs, ik heb nu in veilige modus gedaan, dan gebruikt ie niet de nvidia drivers en loopt ie dus ook niet vast. dus t ligt ad drivers, maar t is de nieuwste detonator dit is toch raar?
sorry moderator, maar ik zit erg met dit prob, en op de vorige topic (door de tijdelijke onbereikbaarheid vh forum) reageerde niemand.....

• misterpro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05-2024

misterpro

Pretentious Bastard

voor (pardon voor de platte Vlaamse woordenschat ;)) zo een boertige teef van een kaart gaat ge toch de laatste drivers niet installeren zeker...

pakt gewoon de drivers die XP der zelf aan geeft (of download 23.11 of 23.12)

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
Op donderdag 02 mei 2002 20:11 schreef misterpro het volgende:
voor (pardon voor de platte Vlaamse woordenschat ;)) zo een boertige teef van een kaart gaat ge toch de laatste drivers niet installeren zeker...

pakt gewoon de drivers die XP der zelf aan geeft (of download 23.11 of 23.12)
idd, alsofter voor een tnt2 nu nog driverwijzigingen doorgevoerd worden :P, het beste is doen wat misterpro zei, uninstaal die drijvers en laat windhoos xp zijn standaarddrijvers pakken.

Verwijderd

een vriend van mij heeft precies het zelfde probleem.
ik had ook een tnt2 m64, en die deed het bij mij prima, toen kreeg die vriend hem, en bij hem looptie constant vast bij elk 3d spel. als ik de nieuwe detonators wil installeren (28.x oid), loopt het systeem al in windows vast.
mobo = QDI legend V
proc = P2 333
niks is geoc'd.

ik heb al VGA aperture size aangepast, hielp ook niks...
iemand mogelijke oplossingen?

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 17:42
weet je zeker dat je windows XP drivers hebt?

dot.blaat

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:14

GeeBee

Oddball

AGP 4× uitzetten in de BIOS.

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 22:02 schreef GeeBee het volgende:
AGP 4× uitzetten in de BIOS.
als dit een reactie is op mijn post, het is een QDI Legend V mobo, met een 440LX chipset.... die heeft alleen maar AGP 2x, en die kan ik niet op 1x zetten ofzo....
Pagina: 1