Toon posts:

Sony DVP NS 300 dvd speler, ok?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg net post van de Postbank en nou hebben ze een leuke aanbieding, namelijk het volgende:

Sony DVP NS 300 dvd speler inclusief 4 dvd films naar keuze uit hun lijstje dan he!

Maar goed, wat ik graag wilde weten is of dat ding ook cd-recordables kan afspelen? Vind ik namelijk een zeer belangrijke optie aangezien ik hem ook als cd speler wil gaan gebruiken ivm met een defecte cdspeler op mijn hifi set.

Dus wie weet hier antwoord op?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Volgens de specs kan het niet, daar hebben ze de DVP-NS400D voor, deze heeft 2 lasers, waardoor hij CDR's en CDRW's kan lezen.
Echter schijnen sommige merken CDR(W)'s wel tewerken op de NS300...

Verder zijn het perfecte spelers, heb zelf de NS400.

Verwijderd

Ik raad je aan die aanbieding te laten liggen. Die aanbieding is er namelijk omdat er een nieuwe serie dvdspelers van sony aankomt deze maand. Namelijk de ns-305 en de ns-405. ik zou voor een van deze twee gaan, omdat deze werkelijk alles afspelen. CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+RW, maar niet onbelangrijk voor sommigen, ook MP3. de 305 moet rond de €250,- gaan kosten en dat is ie wel waard.

Een aanbieding is niet zomaar een aanbieding. Meestal gaat het om een uitlopend model, of een model dat niet goed verkoopt. Dus staar je niet blind op aanbiedingen.

p.s. Ik heb die aanbieding gezien en die gratis films zijn allemaal van het kaliber waardeloos, dus daar hoef je het niet om te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 19:07 schreef wussy het volgende:
Een aanbieding is niet zomaar een aanbieding. Meestal gaat het om een uitlopend model, of een model dat niet goed verkoopt. Dus staar je niet blind op aanbiedingen.
I know that, daarom vroeg ik het dus ook, dan laat ik hem maar liggen he... ga ik toch maar ff doorsparen voor zo'n set met geintegreerde dolby surround versterker en tuner inclusief 5 speakers en een subwoofer :) heeft mijn nichtje laatst gekocht en is echt heerlijk... alleen 4x zo duur :(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 02 mei 2002 18:55 schreef Redje het volgende:
Volgens de specs kan het niet, daar hebben ze de DVP-NS400D voor, deze heeft 2 lasers, waardoor hij CDR's en CDRW's kan lezen.
Even voor de volledigheid, die 2 lasers zijn voor DVD en CD. De reden dat sommige spelers geen CDRW's kunnen lezen, is omdat daarbij het verschil tussen 1'tjes en nullen minder duidelijk is. Overigens heeft Sony dit probleem in de PS2 heel leuk opgelost. In de PS2 zit namelijk 1 laser, die zowel DVD's als CD's kan lezen.

Ik heb zelf overigens de DVP-NS400D, een prachtig ding met perfecte beeldkwaliteit. SVCD kan officieel niet, maar met een simpele handeling met TMPGEnc (headers faken) werkt ook dat perfect. Verder heeft de 400D een ingebouwde 5.1 decoder, waarin je echt alles kan instellen (afstand tot je boxen etc.).

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Ik raad je aan die aanbieding te laten liggen. Die aanbieding is er namelijk omdat er een nieuwe serie dvdspelers van sony aankomt deze maand. Namelijk de ns-305 en de ns-405. ik zou voor een van deze twee gaan, omdat deze werkelijk alles afspelen. CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+RW, maar niet onbelangrijk voor sommigen, ook MP3. de 305 moet rond de €250,- gaan kosten en dat is ie wel waard.
Hoe gaat dat dan werken met die mp3's? Moet je die allemaal in de root van je cd zetten of mag dat ook in directory's?

Verwijderd

Deze speler is al duidelijk naar voren gebracht in vorige topics.... beter zoeken !

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:04
Op donderdag 02 mei 2002 19:24 schreef Big Tazzz het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan werken met die mp3's? Moet je die allemaal in de root van je cd zetten of mag dat ook in directory's?
Die Sony die de postbank in de aanbieding heeft kan geen mp3-tjes afspelen, voor de duidelijkheid.
Bij mijn dvd-speler is het zo dat je de mp3-tjes gewoon op het cd-tje kan branden, en eventueel ook in directory's.

Verwijderd

Ok,

hier even een berichtje van een technicus van Sony zelf.
Inderdaad kan de DVP NS 300 officieel geen cdr's afspelen.
D.w.z. officieel.... dus met een hoop geluk wilt die dat af en toe wel doen.
De DVP NS 400 en alles wat daarboven zit ondersteunen wel
CDr's. Zo ook de nieuwere generatie dvd spelers van Sony

Dus Big Tazzz, ik hoop hiermee je vraag voldoende beantwoord
te hebben.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op zaterdag 04 mei 2002 12:26 schreef M_Heppie het volgende:
Ok,

hier even een berichtje van een technicus van Sony zelf.
Inderdaad kan de DVP NS 300 officieel geen cdr's afspelen.
D.w.z. officieel.... dus met een hoop geluk wilt die dat af en toe wel doen.
De DVP NS 400 en alles wat daarboven zit ondersteunen wel
CDr's. Zo ook de nieuwere generatie dvd spelers van Sony

Dus Big Tazzz, ik hoop hiermee je vraag voldoende beantwoord
te hebben.
Is er ook geen "hack" voor o.i.d?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 12:30 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Is er ook geen "hack" voor o.i.d?
Nee, niet bij DVP NS 300 :'( . Altans bij mijn weten dan.
Misschien dat er op het net daar iets over te vinden is.
Maar dat is bij dan niet bekend. Zal van de week eens gaan
informeren. Wie weet ..... Maar reken er niet op.

• warlord
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-12 09:00

warlord

Namelijk de ns-305 en de ns-405. ik zou voor een van deze twee gaan, omdat deze werkelijk alles afspelen. CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+RW, maar niet onbelangrijk voor sommigen, ook MP3. de 305 moet rond de €250,- gaan kosten en dat is ie wel waard.
Volgens de specs op http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12636&prod=26661&loc=en_nl is deze helemaal niet compatible met DVD-R(W) en of er een 5.1 decoder in zit is mij ook niet echt duidelijk...

en wat denk je van de DVP-S435

( http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12636&prod=21910&loc=en_nl ) speelt deze DVD-R(W)?

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:46 schreef warlord het volgende:

[..]

Volgens de specs op http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12636&prod=26661&loc=en_nl is deze helemaal niet compatible met DVD-R(W) en of er een 5.1 decoder in zit is mij ook niet echt duidelijk...

en wat denk je van de DVP-S435

( http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12636&prod=21910&loc=en_nl ) speelt deze DVD-R(W)?
de nieuwe lijn van sony draait hoegenaamt alles, punt uit!dat staat tenminste in de nieuwe catalogus vermeldt, daar heb ik mijn informatie weg.

overigens is in andere topics al gemeld dat de postbank door haar voorraad dvp-ns-300's heen is, en aangezien deze niet meer leverbaar zijn is deze vervangen door de ns-305. voor hetzelfde geld trouwens. dus pak je kans zou ik zeggen.

p.s. het is wachten tot we dual-layer kunnen branden, want tot die tijd is dvd-r/-rw/+r/+rw totaal oninteressant

Verwijderd

Ik weet wel dat als je een Sony DVD-speler regio/macorvisie-vrij wilt maken je een hoop geld kwijt bent.....€175 ofzoiets :r

Ik heb zelf de Pioneer DV444.... kostte me €329 en hij was regio/macrovisie-vrij :P
Pagina: 1